IKM UKE 35 og 36 (!!!)

3dpo, murrer og bobler mye i magen, progesteronet er hvertfall på plass :laughing002 Tempen har økt litt fra igår, så det er bra:love2
Og en del fantomsmerter i eggstokkene på begge sider, hender jeg har det etter eggløsning. Måtte faktisk ta en el test istad og se at de ikke var sterke igjen:smiley-ashamed004

3dpo, murrer og bobler mye i magen, progesteronet er hvertfall på plass :laughing002 Tempen har økt litt fra igår, så det er bra:love2
Og en del fantomsmerter i eggstokkene på begge sider, hender jeg har det etter eggløsning. Måtte faktisk ta en el test istad og se at de ikke var sterke igjen:smiley-ashamed004
Samme her. 3 dpo og tempen økte idag! Murrer og stikker.

Jeg er 8 eller 9 dop og har kjent murringer/lette kramper/stikking i livmoren i hele dag. Vet ikke om det kan komme av en eventuell implantasjon? Jeg føler ikke jeg kjenner koppen min så godt, så jeg vet aldri helt hva ting betyr. Forventet mens er fortsatt om 9 dager, så det kan ikke være menssmerter.. Noen som har opplevd noe lignende?
Jeg hadde ganske sterke menslignende smerter 7-8 dpo, kramper! Det var nok implantasjon, for fikk positiv test da jeg testet på ikm datoen :gen014

Venter bare på tr. CD 1 i dag eller i morgen tenker jeg basert på temp og symptomer :wacky: Men jeg tar det ganske bra denne pp'en heldigvis:happy:
Jeg har jo hatt troa på deg hele veien, og med den tempen du hadde så det veldig bra ut:love017 Hjertet mitt gjorde et lite gledehopp for deg når jeg så testen din:hello2 Håper du får kjent skikkelig på gleden etterhvert:Heartred Kondolerer så mye med pelshjertet deres:Heartred
Så fint å høre at du kanskje har hodet litt mer løftet denne PP’en :shy: Ååå du er alt for god :Heartpink Sender masse babylykkestøv til deg også! Takk for omtanken :love017

Har null peiling. Føler det kan være TR siden det er så mørkt rødt, men har ikke mensensmerter - det pleier jeg egentlig å få første dag med TR:Heartred

Håper det er festeblødning, siden du ikke har smerter❤️

Hei! Jeg forventer mens 29.aug, men måtte teste i dag… er ca 9/10dpo. Hva tenker dere om denne testen?‍♀️

Vedlegg

• IMG_2679.jpeg
    IMG_2679.jpeg
    366,7 KB · Visninger: 63
  • IMG_2677.jpeg
    IMG_2677.jpeg
    231,2 KB · Visninger: 62
Tusen takk! Lykke til med din testing :Heartred Husker vi var sammen i novemberfnuggene for over 2 år siden (hæææ?!:nailbiting:)

Takk, takk❤️ Var i PP 5 at spiren satt med novemberbarnet 2023, så håper det samme skjer nå( er i PP5 nå) :love017 :smiley-angelic001 Hadde vært hyggelig å være i samme termingruppe igjen❤️ I know, går så sjukt fort atte:eek:

Back
Topp