Det er du ogsåDet gjør jeg, daTakk for at du er så god
Koselig å kunne bli med dere videre også
![]()
Du er god å ha på laget

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er du ogsåDet gjør jeg, daTakk for at du er så god
Koselig å kunne bli med dere videre også
![]()
Du er god å ha på laget

Dette lover veldig bra for babyyyySatser på det! Hadde smerter igår kveld fra kl 20-21 på venstre side. Om det blir som forrige PP med Letrozol, så slipper jeg egg igjen på høyre side ikveldSatser på at EL har vært
![]()

NeiiLei meg og skuffet over utviklingen. Hadde så mye bra symptomer for noen dager siden
Men falt den ikke tidlig til å være mensen? Ønsker av mitt hjerte at det skal være noe annet enn TR, men du kjenner vel kroppen din 10dpo
Ikke mist trua kjære deg, selv om det selvsagt er lettere sagt enn gjort 
Åå så sår lesningJa, så vurderer å undersøke kostnaden av å frakte eggene mine til utlandet og fryseforsøk der. Datteren min vil så gjerne ha et søsken og er redd det blir ensomt for henne ellers. Vi har nesten ikke familie som engasjerer seg i henne
Forstår godt det med søskenønsket 
4+0 i dag og fikk nettopp 2-3 på CB![]()

Spottingen har blitt mer og mer mørkere rød. Økt litt i mengde, men TR skal egentlig ikke komme før 30/08. Spørs om den har kommet nå da? Eller er det biokjemisk? Fikk jo ikke noe positivt svar, og er egentlig «bare» 11dpo - så vet ikke helt hva dette kan bety![]()
![]()

Jo litt tidlig, men fortsatt litt over gjennomsnittet mitt, så kan rekke å falle mer før mensen. Er jo fortsatt en mulighet for festedipp, men greit å prøve å se fremoverNeiiMen falt den ikke tidlig til å være mensen? Ønsker av mitt hjerte at det skal være noe annet enn TR, men du kjenner vel kroppen din 10dpo
Ikke mist trua kjære deg, selv om det selvsagt er lettere sagt enn gjort
![]()
Har null peiling. Føler det kan være TR siden det er så mørkt rødt, men har ikke mensensmerter - det pleier jeg egentlig å få første dag med TRVet ikke? Kan det være festeblødning?Har aldri opplevd det selv, men
![]()

Venter bare på tr. CD 1 i dag eller i morgen tenker jeg basert på temp og symptomerHvilken CD ligger du på nå? Jada, det viktigste er at du blir gravid, men hadde vært gøy med mange «bekjente»
Tusen takk for detDet føltes som en god start hvertfall, hadde ikke forventet sterk strek i hele tatt
Ja jeg skal nok det, så hyggelig at du følger
![]()
Men jeg tar det ganske bra denne pp'en heldigvis
Hjertet mitt gjorde et lite gledehopp for deg når jeg så testen din
Håper du får kjent skikkelig på gleden etterhvert
Kondolerer så mye med pelshjertet deres
Hva!? Ehm.. Du er hvertfall gravid! GratulererNå skjønner jeg ingentingførst positive tester så negative og nå positive igjen
tok disse nå.

Hehe ja har ikke fått positiv digital de andre gangene jeg har testa med positiv på strimmel. Så nå er det ivertfall noe på gangHva!? Ehm.. Du er hvertfall gravid! Gratulerer![]()
Takk
Kan det være eggkvaliteten som gjør at egget fester seg men ikke utvikler seg videre? Er det noen grunn til at du ikke tenker privat klinikk i Norge? I følge Copenhagen fertilitycenter tar de 7000 DKK (ca 11000 NOK) for overføring innenfor EU og 12000 DKK (ca 19000 NOK) for utenfor EU. Men vi teller vel som innenfor EU pga EØS avtalen?Har fem egg på frys og lurer på om jeg må undersøke muligheten for å overføre de til en privat klinikk i Danmark eller no. Begynner å miste troen på at det går naturlig
Selv om jeg skjønner at du stresser ekstra pga alder. Jeg er yngre men jeg kjenner også på stresset i forhold til tid og alder. Hvor mye tid skal man gi det naturlig liksom.. Husk at du ikke er alene, her inne er det mange som forstår. Bruk det for alt det er verdt når det blir tøft å stå i
Æææh!! BebbisNå skjønner jeg ingentingførst positive tester så negative og nå positive igjen
tok disse nå.

En antydning. Tar du en ny ikveld? Spennendeee!!Jeg synes nesten at jeg skimter nooooooe… men hva med dere? Dette er fra i dag tidlig