IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Lei meg og skuffet over utviklingen. Hadde så mye bra symptomer for noen dager siden
Neii :sorry: Men falt den ikke tidlig til å være mensen? Ønsker av mitt hjerte at det skal være noe annet enn TR, men du kjenner vel kroppen din 10dpo :sorry: Ikke mist trua kjære deg, selv om det selvsagt er lettere sagt enn gjort :shy:

Ja, så vurderer å undersøke kostnaden av å frakte eggene mine til utlandet og fryseforsøk der. Datteren min vil så gjerne ha et søsken og er redd det blir ensomt for henne ellers. Vi har nesten ikke familie som engasjerer seg i henne
Åå så sår lesning :sorry: Forstår godt det med søskenønsket :shy:

Spottingen har blitt mer og mer mørkere rød. Økt litt i mengde, men TR skal egentlig ikke komme før 30/08. Spørs om den har kommet nå da? Eller er det biokjemisk? Fikk jo ikke noe positivt svar, og er egentlig «bare» 11dpo - så vet ikke helt hva dette kan bety :arghh: :scratch

Vet ikke? Kan det være festeblødning?❤️ Har aldri opplevd det selv, men:angelic:

Neii :sorry: Men falt den ikke tidlig til å være mensen? Ønsker av mitt hjerte at det skal være noe annet enn TR, men du kjenner vel kroppen din 10dpo :sorry: Ikke mist trua kjære deg, selv om det selvsagt er lettere sagt enn gjort :shy:
Jo litt tidlig, men fortsatt litt over gjennomsnittet mitt, så kan rekke å falle mer før mensen. Er jo fortsatt en mulighet for festedipp, men greit å prøve å se fremover

Jeg er 8 eller 9 dop og har kjent murringer/lette kramper/stikking i livmoren i hele dag. Vet ikke om det kan komme av en eventuell implantasjon? Jeg føler ikke jeg kjenner koppen min så godt, så jeg vet aldri helt hva ting betyr. Forventet mens er fortsatt om 9 dager, så det kan ikke være menssmerter.. Noen som har opplevd noe lignende?

Nå skjønner jeg ingenting :dead: først positive tester så negative og nå positive igjen:eek: tok disse nå.

Vedlegg

• IMG_0375.jpeg
    IMG_0375.jpeg
    308,2 KB · Visninger: 74
  • IMG_0376.jpeg
    IMG_0376.jpeg
    701 KB · Visninger: 75
Hvilken CD ligger du på nå? Jada, det viktigste er at du blir gravid, men hadde vært gøy med mange «bekjente» :shy:
Tusen takk for det :Heartpink Det føltes som en god start hvertfall, hadde ikke forventet sterk strek i hele tatt :shy: Ja jeg skal nok det, så hyggelig at du følger :happy:
Venter bare på tr. CD 1 i dag eller i morgen tenker jeg basert på temp og symptomer :wacky: Men jeg tar det ganske bra denne pp'en heldigvis:happy:
Jeg har jo hatt troa på deg hele veien, og med den tempen du hadde så det veldig bra ut:love017 Hjertet mitt gjorde et lite gledehopp for deg når jeg så testen din:hello2 Håper du får kjent skikkelig på gleden etterhvert:Heartred Kondolerer så mye med pelshjertet deres:Heartred

Har fem egg på frys og lurer på om jeg må undersøke muligheten for å overføre de til en privat klinikk i Danmark eller no. Begynner å miste troen på at det går naturlig
Kan det være eggkvaliteten som gjør at egget fester seg men ikke utvikler seg videre? Er det noen grunn til at du ikke tenker privat klinikk i Norge? I følge Copenhagen fertilitycenter tar de 7000 DKK (ca 11000 NOK) for overføring innenfor EU og 12000 DKK (ca 19000 NOK) for utenfor EU. Men vi teller vel som innenfor EU pga EØS avtalen?

Uansett har du jo vist at du kan bli gravid, så jeg har troa for deg :love017 Selv om jeg skjønner at du stresser ekstra pga alder. Jeg er yngre men jeg kjenner også på stresset i forhold til tid og alder. Hvor mye tid skal man gi det naturlig liksom.. Husk at du ikke er alene, her inne er det mange som forstår. Bruk det for alt det er verdt når det blir tøft å stå i:Heartred

Back
Topp