Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig! Jeg setter deg på gravidSer ut til å gå riktig veien enn så lenge
I morgen er det 4+0 og tenkte å ta en CB digital for å se om jeg har gått over fra 1-2 til 2-3 da.
Med stor ydmykhet og *banking i bordet* så tror jeg du kan sette meg på gravid nå.
Gratulerer!Tusen takkHerlig! Jeg setter deg på gravid![]()
Gratulerer!

Jeg har alltid en kort topp, så jeg vil anta at egget slippes relevant raskt. Vi har lagt inn aksjer og skal nok få noen flere svømmere på plass i morgen også. Det jeg lurer på nå er når det er best å starte med progesteron støtten, noen erfaringer? Hun sa 3 dpo, så da kan jeg forhåpentligvis følge tempen 
Gratulerer!! Ser frem til oppdatering på CB digitalSer ut til å gå riktig veien enn så lenge
I morgen er det 4+0 og tenkte å ta en CB digital for å se om jeg har gått over fra 1-2 til 2-3 da.
Med stor ydmykhet og *banking i bordet* så tror jeg du kan sette meg på gravid nå.

Fordi hormonet er til stede i kroppen uavhengig av el.Tok en eggløsningstest og eg. herregud koffor gjør eg det?hahaha: men noen har skrevet ett eller annet sted at folk gjør det
koffor får eg 2 streker på den lurer eg på??
![]()
ÅååSkal ta blodprøve i morgen for å bekrefte at jeg ikke er gravid (graviditetstestene blir stadig svakere), sånn at jeg kan slutte på de medisinene jeg går på nå, så neste syklus kan begynne. Veldig lei meg denne syklusen, for som gynekologen også tror, så har det vært kjemisk. Han kunne se to egg som ble sluppet, men slimhinnen var 9mm, burde vært 12mm. Var så nærme denne gangen!!! Men skal øke litt ulike doseringer og sånn neste syklus, så får jeg krysse fingrene for juni baby. Jeg kan like godt settes på «ikke gravid». Også masse lykke til med alle de fine babystrekene som har kommet her inne, og håper på at det blir mange mange flere![]()
Huff dette var veldig dumt.. Gode klemmer til deg, snart så sitter den skikkeligSkal ta blodprøve i morgen for å bekrefte at jeg ikke er gravid (graviditetstestene blir stadig svakere), sånn at jeg kan slutte på de medisinene jeg går på nå, så neste syklus kan begynne. Veldig lei meg denne syklusen, for som gynekologen også tror, så har det vært kjemisk. Han kunne se to egg som ble sluppet, men slimhinnen var 9mm, burde vært 12mm. Var så nærme denne gangen!!! Men skal øke litt ulike doseringer og sånn neste syklus, så får jeg krysse fingrene for juni baby. Jeg kan like godt settes på «ikke gravid». Også masse lykke til med alle de fine babystrekene som har kommet her inne, og håper på at det blir mange mange flere![]()

Tusen takkÅååå du skulle jo bli med i Mai! Godt tegn å ikke spotte vil jeg tro daRekker du Mai gruppen likevell da tro? Masse lykke til neste runde!
Jeg bærer videre på (det noe varierende) håpet
Jeg rekker ikke mai uansett siden jeg ikke får el før rundt CD 18.. Det hadde vært så sinnsykt hyggelig!
Kan jo hende jeg i så fall kan henge litt der også siden de vurderer igangsetting fra uke 38 (pga Diabetes)
Kjempe glad på dine vegne da!!
Denne skal sitte til mål!
Håper du oppdaterer i dagboka innimellom så jeg kan følge deg

Kan det være festedip?Lei meg og skuffet over utviklingen. Hadde så mye bra symptomer for noen dager siden
Tror det nok er for sent, er 10dpo. Tipper TR dukker opp i morgenKan det være festedip?
Ah.. Jævlig kjipt når det ikke blir noe. Mange klemmerTror det nok er for sent, er 10dpo. Tipper TR dukker opp i morgen

TakkAh.. Jævlig kjipt når det ikke blir noe. Mange klemmer![]()
. Hadde vært litt lettere hvis jeg ikke var så gammel og følte jeg ikke hadde så mye tid igjenSer den! Man føler man ikke har tid nokTakk. Hadde vært litt lettere hvis jeg ikke var så gammel og følte jeg ikke hadde så mye tid igjen