IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Ser ut til å gå riktig veien enn så lenge:love7
I morgen er det 4+0 og tenkte å ta en CB digital for å se om jeg har gått over fra 1-2 til 2-3 da.

Med stor ydmykhet og *banking i bordet* så tror jeg du kan sette meg på gravid nå.

Vedlegg

• IMG_9661.jpeg
    IMG_9661.jpeg
    546,2 KB · Visninger: 103
Ser ut til å gå riktig veien enn så lenge:love7
I morgen er det 4+0 og tenkte å ta en CB digital for å se om jeg har gått over fra 1-2 til 2-3 da.

Med stor ydmykhet og *banking i bordet* så tror jeg du kan sette meg på gravid nå.
Herlig! Jeg setter deg på gravid :Heartred :hello2 Gratulerer!

Tok en eggløsningstest og eg. herregud koffor gjør eg det? :p hahaha: men noen har skrevet ett eller annet sted at folk gjør det :p koffor får eg 2 streker på den lurer eg på?? :p

Vedlegg

• IMG_4585.jpeg
    IMG_4585.jpeg
    725,9 KB · Visninger: 86
  • IMG_4581.jpeg
    IMG_4581.jpeg
    838,3 KB · Visninger: 83
Skal ta blodprøve i morgen for å bekrefte at jeg ikke er gravid (graviditetstestene blir stadig svakere), sånn at jeg kan slutte på de medisinene jeg går på nå, så neste syklus kan begynne. Veldig lei meg denne syklusen, for som gynekologen også tror, så har det vært kjemisk. Han kunne se to egg som ble sluppet, men slimhinnen var 9mm, burde vært 12mm. Var så nærme denne gangen!!! Men skal øke litt ulike doseringer og sånn neste syklus, så får jeg krysse fingrene for juni baby. Jeg kan like godt settes på «ikke gravid». Også masse lykke til med alle de fine babystrekene som har kommet her inne, og håper på at det blir mange mange flere :Heartred

Skal ta blodprøve i morgen for å bekrefte at jeg ikke er gravid (graviditetstestene blir stadig svakere), sånn at jeg kan slutte på de medisinene jeg går på nå, så neste syklus kan begynne. Veldig lei meg denne syklusen, for som gynekologen også tror, så har det vært kjemisk. Han kunne se to egg som ble sluppet, men slimhinnen var 9mm, burde vært 12mm. Var så nærme denne gangen!!! Men skal øke litt ulike doseringer og sånn neste syklus, så får jeg krysse fingrene for juni baby. Jeg kan like godt settes på «ikke gravid». Også masse lykke til med alle de fine babystrekene som har kommet her inne, og håper på at det blir mange mange flere :Heartred
Ååå :(
God klem til deg! Håper det snart klaffer ❤️❤️❤️

Huff dette var veldig dumt.. Gode klemmer til deg, snart så sitter den skikkelig :Heartred

Åååå du skulle jo bli med i Mai! Godt tegn å ikke spotte vil jeg tro da :shy: Rekker du Mai gruppen likevell da tro? Masse lykke til neste runde!
Tusen takk:Heartred Jeg bærer videre på (det noe varierende) håpet:happy: Jeg rekker ikke mai uansett siden jeg ikke får el før rundt CD 18.. Det hadde vært så sinnsykt hyggelig! :Heartred Kan jo hende jeg i så fall kan henge litt der også siden de vurderer igangsetting fra uke 38 (pga Diabetes):angelic: Kjempe glad på dine vegne da!!:love017 Denne skal sitte til mål!:binkybaby:love7 Håper du oppdaterer i dagboka innimellom så jeg kan følge deg:love017

Har fem egg på frys og lurer på om jeg må undersøke muligheten for å overføre de til en privat klinikk i Danmark eller no. Begynner å miste troen på at det går naturlig

Back
Topp