IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Tydelig at tr er på gang her :sorry: Hatt litt smerter i korsryggen i dag som jeg pleier å få. Da er bare spørsmålet om den dukker opp i dag eller i morgen. Det positive er at jeg foreløpig ikke har hatt noe spotting som jeg har hatt i to dager før tr de siste gangene:happy:
Screenshot_20250824_143224_FF App.jpg

Da var testene negative igjen! Hatt positive tester i 2 døgn, da:joyful: Spent på om tempen har steget til imorgen:smiley-bounce015
Screenshot_20250824_142739_Premom.jpg

Tydelig at tr er på gang her :sorry: Hatt litt smerter i korsryggen i dag som jeg pleier å få. Da er bare spørsmålet om den dukker opp i dag eller i morgen. Det positive er at jeg foreløpig ikke har hatt noe spotting som jeg har hatt i to dager før tr de siste gangene:happy:Vis vedlegget 468040
Åååå du skulle jo bli med i Mai! Godt tegn å ikke spotte vil jeg tro da :shy: Rekker du Mai gruppen likevell da tro? Masse lykke til neste runde!

Liten feiring med familien idag. Når lille nevø og baby niese kommer med denne til tante i DPO land, så sitter tårene lett..

SOM jeg vil gi de et søskenbarn å vokse opp med. Skulle jo vært 3,5mnd på vei hadde det ikke vært for MAen i juni :sorry: :Heartred Måtte regnbue babyen komme snart!!

Vedlegg

• D8564C49-58C7-4BB7-939C-F7C731181FD8.jpeg
    D8564C49-58C7-4BB7-939C-F7C731181FD8.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 61
Jeg er så spent på å begynne å teste etter graviditet!! :) Vi fikk jo lagt aksjer to dager før pos el-test, samme dag (fredag) og i går:Heartred Så føler at timingen ble god, og da får jeg forhåpninger!

Men sist gang vi prøvde så ble jeg ikke gravid rett etter pilleslutt, men syklusen etter. Men hadde vært så kult om det gikk. Og som jeg sier til mannen, så føler jeg første graviditet nå blir et «eksperiment» mtp at jeg sist hadde tre tidlige SA/kjemiske før jeg fikk progesterontilkudd og det gikk (men vi vet enda ikke hvorfor jeg mistet så mange ganger).

Denne gangen skal jeg ikke oppsøke hjelp hos gyn for progesteron med mindre jeg plages med aborter igjen… For kanskje kroppen min responderer annerledes til graviditet etter fødsel? :) Har et stort ønske om «klare» det naturlig om mulig. Progesteron va noe kliss!! Og ganske dyrt.

Tenker å ta første test til helga, på søndag er jeg muligens 8 dpo. De andre graviditetene (inkl den vellykka) har jeg fått første svake positive 9 dpo. Klarer ikke vente lengre :p

Jeg er så spent på å begynne å teste etter graviditet!! :) Vi fikk jo lagt aksjer to dager før pos el-test, samme dag (fredag) og i går:Heartred Så føler at timingen ble god, og da får jeg forhåpninger!

Men sist gang vi prøvde så ble jeg ikke gravid rett etter pilleslutt, men syklusen etter. Men hadde vært så kult om det gikk. Og som jeg sier til mannen, så føler jeg første graviditet nå blir et «eksperiment» mtp at jeg sist hadde tre tidlige SA/kjemiske før jeg fikk progesterontilkudd og det gikk (men vi vet enda ikke hvorfor jeg mistet så mange ganger).

Denne gangen skal jeg ikke oppsøke hjelp hos gyn for progesteron med mindre jeg plages med aborter igjen… For kanskje kroppen min responderer annerledes til graviditet etter fødsel? :) Har et stort ønske om «klare» det naturlig om mulig. Progesteron va noe kliss!! Og ganske dyrt.

Tenker å ta første test til helga, på søndag er jeg muligens 8 dpo. De andre graviditetene (inkl den vellykka) har jeg fått første svake positive 9 dpo. Klarer ikke vente lengre :p
Håper på gode resultater for deg :Heartred Høres ut som om mulighetene for at et egg skal kunne bli befruktet hvertfall er tilstede etter aksjene deres:love7

Liten feiring med familien idag. Når lille nevø og baby niese kommer med denne til tante i DPO land, så sitter tårene lett..

SOM jeg vil gi de et søskenbarn å vokse opp med. Skulle jo vært 3,5mnd på vei hadde det ikke vært for MAen i juni :sorry: :Heartred Måtte regnbue babyen komme snart!!
Ååå, sååå søt. Jeg føler med deg❤️ englen min hadde vært 2 måneder nå hvis ikke det ble MA i desember 2024. Sorgen sitter fortsatt der og venter på regnbue baby!! Håper spiren sitter for oss denne pp❤️

Back
Topp