♡ IKM UKE 34 ♡

TR kom i dag, mens eg holdt på å ta en ny type graviditets test :sorry: Nå skal eg liksom på jobb i 8 timer, å være super glad og hyggelig mot alle kundene! Har bare lyst å ligge meg ned å grine resten av helgen :sorry::sad010
Nei nei nei :sorry: Det har jeg opplevd flere ganger, hvor typisk er det ikke at hu kommer akkurat når man tenker begynner å teste.. :shy: Da passer det ikke å jobbe nei, all medfølelse til deg og en varm klem :Heartpink

Vedlegg

• Screenshot_20250823_065737_FF App.jpg
    Screenshot_20250823_065737_FF App.jpg
    305,8 KB · Visninger: 34
Åhh beklager dere som ikke har blitt oppdatert, men har prøvd flere ganger i dag uten at det går igjennom :banghead:

Biiiittelite temphopp idag, men jeg har begynt å spotte såvidt. Tenker TR kommer for fullt i morgen... Neste pp frykter jeg utgår, da mannen er vekkreist på jobb i de kritiske dagene. Jeg har jo uregelmessig syklus så aldri godt å vite når den kommer, men jeg håper jeg klarer eggløsning på dag 15 ca, da kan det gå!

Vis vedlegget 468057
Ååå denne ser jo så lovende uuut, men likte ikke spottingen :sorry: Søren altså, hadde sånn håpet :Heartpink Hååååper på at den neste runden blir fulltreffer da :Heartpink

Henger i 37+38 og har EL om 3 dager ish. Sex, eat, sleep, repeat :hilarious:

Hvordan føler du deg? :D
Høres kjent ut :hilarious: Men enn at du allerede er nær EL, det var gøy å høre! Da blir det jo forhåpentligvis MayBe Baby :love017

Føler meg rolig og sliten etter sorgen med hunden min, men har det veldig godt ellers.. Har aktive symptomer, strekk/dra rundt livmor og ligamenter, sprengbryst, ulvehunger og tett nese, tørr munn. Men veldig fint å kjenne :Heartpink

Hjertelig takk dere er gode :shy: :Heartpink Håper dere kommer med i Mai! Hvordan ligger dere an i løypa nå?
Jeg er på cd14 og ingen el enda. Denne pp har valgt å ikke bruke letrozol fordi jeg har ikke blitt gravid siste 6 pp med letrozol. Har hatt første samtale med infertilitets klinik for en uke siden og vi skal starte med ivf stimulering på begynnelsen av oktober om vi ikke blir gravide denne pp eller i september!! Jeg er veldig lettet nå, skjer det så skjer det, skjer det ikke så vet jeg at det nærmer seg og gleder meg til oktober!! ❤️

Jeg er på cd14 og ingen el enda. Denne pp har valgt å ikke bruke letrozol fordi jeg har ikke blitt gravid siste 6 pp med letrozol. Har hatt første samtale med infertilitets klinik for en uke siden og vi skal starte med ivf stimulering på begynnelsen av oktober om vi ikke blir gravide denne pp eller i september!! Jeg er veldig lettet nå, skjer det så skjer det, skjer det ikke så vet jeg at det nærmer seg og gleder meg til oktober!! ❤️
Det er jo veldig behagelig og endelig snart få hjelp da hvis det ikke fungerer de neste to månedene :Heartred

Det er jo veldig behagelig og endelig snart få hjelp da hvis det ikke fungerer de neste to månedene :Heartred
Veldig behagelig ja ❤️ ingenting feil med meg eller mannen, gjort aktiv disse månedene etter MA men når man ikke lykkes så klarer ikke psyken lenger den skuffelsen. Det at vi valgte ivf var ikke noe vi tenkte på før men nå er jeg så takknemlig for at det finnes. ❤️

Back
Topp