IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Når jeg var gravid så bestilte jeg meg en frisør time i dag sånn før jeg skal på ferie på mandag. Har langt hår ned til navlen ca og tenkte kanskje at jeg skulle klippe helt opp til armhulen. Nå revurderer jeg dette haha! Bare tenkte at veldig langt hår og barn vil være litt stress. Også er det mindre vedlikehold og mindre balsam utgifter med kortere hår :hilarious:

Burde jeg gjøre det? Har ikke hatt så kort hår siden barneskolen liksom haha
Spennende med noe nytt! Hva ble det til? Har selv hatt hår ned til rumpa i mange år, klippet det i slutten av 20årene til rett over skuldrene, da bruker en mye rettetang. Opplever selv at det er behagelig med rundt nipplelangt hår, også tynner jeg det ganske mye, da går det veldig fort å føne det etter dusjing, trenger som regel ikke noe rettetang og jeg får alt håret opp i en hårstrikk, noe jeg syns er gansle praktisk med små barn :joyful:

Wææææ! Tenk at det er en så tydelig strek allerede på 8 dpo!!!!
Hva var dine symptomer da? Og er?
Ja :love017 Jeg har vært dårlig i magen siden 3 dpo til 6dpo. Ellers så er jeg små kvalm, ømme pupper og fryser. Også ble jeg potte tett i nesen 5dpo og er det enda men er ikke forkjølet. Ja også har jeg hatt en del blodtrykksfall denne uka.

Spennende med noe nytt! Hva ble det til? Har selv hatt hår ned til rumpa i mange år, klippet det i slutten av 20årene til rett over skuldrene, da bruker en mye rettetang. Opplever selv at det er behagelig med rundt nipplelangt hår, også tynner jeg det ganske mye, da går det veldig fort å føne det etter dusjing, trenger som regel ikke noe rettetang og jeg får alt håret opp i en hårstrikk, noe jeg syns er gansle praktisk med små barn :joyful:
Jeg endte med nippelhøyde, så er veldig uvant å sette håret opp i knute nå haha. Men ja, tynner ut også, så akkurat nå er jo håret veldig lett :) Tenker jeg skal ta med rettetangen på ferie uansett da, men er sikkert tungt nok fortsatt til at det egentlig vil gå ganske nedover. Blir iallfall behagelig med mindre fønetid!

Tipper jeg er 1 dpo i dag! Har ikke testet denne syklusen, men fikk ømme bryster i går; et typisk tegn på eggløsning for meg. Forrige måned kjente jeg ingenting, så jeg tar dette som et positivt tegn. Jeg har ikke så mye tro. Første kom etter IVF, mens nummer to seks måned etter at jeg fikk tilbake mens (uplanlagt). Jeg har en eggstokk, så jeg vet ikke om det kan påvirke noe. Krysser fingrene likevel :Heartred

Tok en til test idag(12 dpo) bare for å se om streken er sterkere. Og det er jo ingen tvil om at den har blitt sterkere! Blir så glad jeg, tar dette som et positivt tegn og har håpet oppe om at denne sitter<3
IMG_2201.jpeg
IMG_2213.jpeg

Tenker testene er skikkelig positive imorgen:dance011Fikk lagt inn aksjer i sta, så er sjansen for spire der, om vi ikke får lagt inn mer:angelic:
Screenshot_20250823_192553_Premom.jpg

Jeg endte med nippelhøyde, så er veldig uvant å sette håret opp i knute nå haha. Men ja, tynner ut også, så akkurat nå er jo håret veldig lett :) Tenker jeg skal ta med rettetangen på ferie uansett da, men er sikkert tungt nok fortsatt til at det egentlig vil gå ganske nedover. Blir iallfall behagelig med mindre fønetid!
Perfekt! Hahaha.. syns alltid det er så rart å dusje osv etter jeg har klippet håret i lengden, men enda rarere når du har klippet av så mye. Tynning av håret var en fantastisk oppdagelse for meg, hadde mye vondt i hodet fordi håret «drog», og ikke hatt noe problemer med det etter jeg begynte å tynne det. Skal sies at jeg har veldig tykt hår til vanlig da :joyful:

9dpo, klarte ikke holde meg til i morgen. Men som forventet ingenting:banghead::arghh:
Metode sine tester er utroooolig svake. Skal mye hcg til for å få positiv på den. Fikk total blenda på den onsdag 9 dpo, mens torsdag 10 dpo tester jeg positiv på CB digital med 1-2 uker. Søkte opp erfaringer med metode sine tester og typ 9/10 mennesker sier de er helt ubrukelige

Metode sine tester er utroooolig svake. Skal mye hcg til for å få positiv på den. Fikk total blenda på den onsdag 9 dpo, mens torsdag 10 dpo tester jeg positiv på CB digital med 1-2 uker. Søkte opp erfaringer med metode sine tester og typ 9/10 mennesker sier de er helt ubrukelige
regna egentlig med det.. prøver cb sin i morgen :Heartred

Back
Topp