IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Dagens test (10 dpo) er dessverre litt svakere enn det den var i går, så jeg begynner så smått å forberede meg på mensen om noen dager (med mindre jeg plutselig skulle få sterkere test igjen i kveld eller i morgen)

Legger ved både uredigerte og redigerte bilder
Håper det blir bedre igjen på neste test :Heartred

Eggløsning og bursdag på samme dag, har så lyst til å tenke at det betyr noe positivt :shy: :love7
Sist jeg ble gravid hadde jeg eggløsning på bursdagen til min døde bestemor, og var på kirkegården for å «spørre» henne om hun kunne «hjelpe meg» med å få det til å sitte den gangen, i hennes ånd.

Jeg er egentlig ikke så religiøs og troende, men liker allikevel å tenke at det finnes noe mellom himmel og jord, at energi fra mennesker er konstant. Noe som gir oss små tegn på at de vi er glade i er rundt oss enda på en eller annen måte :Heartred
Gratulerer med dagen! :hello2 Håper det blir en lykkedag!

Da var den blendahvit :sad015
IMG_9518.jpeg

Hvilke symptomer har du?
Jeg hadde fryktelig vondt i kroppen pga endometriose, så har en time til MR neste uke og planlagt operasjon egentlig. Dette blit heldigvis utsatt nå :woot: men, smertene forsvant plutselig når jeg våknet i går. Og har kjent på stikkinger i brystene. Fått blødende tannkjøtt.ellers ikke så voldsomt.har sluppet unna noe særlig kvalme, så får håpe det denne gangen å :facepalm:

Jeg hadde fryktelig vondt i kroppen pga endometriose, så har en time til MR neste uke og planlagt operasjon egentlig. Dette blit heldigvis utsatt nå :woot: men, smertene forsvant plutselig når jeg våknet i går. Og har kjent på stikkinger i brystene. Fått blødende tannkjøtt.ellers ikke så voldsomt.har sluppet unna noe særlig kvalme, så får håpe det denne gangen å :facepalm:
Det lover veldig bra, jeg har og hatt mindre smerter ved graviditet

9DPO og har sovet dårlig i natt og hatt murringer siden i går kveld.. Spotter fremdeles, og føles egentlig bare som at TR snart er på vei.. Er alltid så tvilsom i denne fasen, rett før man skal teste:bag:

Vis vedlegget 467948
Så mange skyggestreker. Blir så frustrert. Ser ut som det bare blir svakere :sorry:
Skal til gynekologen nå og sjekke slimhinnen, håper den ser babyvennelig ut!
DPO 10 ser jo ut som DPO 7. Kan forstå frustrasjonen her. Visste ikke at Makesure tidligtesten hadde så sterk skygge som dette, for her ser det jo skikkelig ut som en positiv test :arghh:

PP5/CD13: straks positive tester, kjenner litt muringer. Monitoren sier høy fortsatt(den er vant med mine veldig positive el-tester):smiley-bounce022 Har el-slim herifra og til månen, så er plenty:hilarious: Har ikke lagt inn noen aksjer siden mandag sen kveld. Og spørs om vi får til denne PP pga sykdom hos de små, og de da kommer inn i senga vår med én gang vi har lagt oss:angelic: Det blir, som det blir:angel10
Screenshot_20250823_093654_FF App.jpg

Screenshot_20250823_093054_Premom.jpg

Ja! :) den roen høres fin ut! Jeg klarer jo pinadet ikke slappe av i det hele tatt jeg no. Bare tenker over hver minste lille ting jeg kjenner i kroppen!! :p slitsomt
Kjenner symptomer jeg og men klarer ikke stresse. Skulle tro jeg hadde fått i meg beroligende eller sovemedisin, så trøtt og rolig. I dag har jeg bare lyst til å ligge i sengen

Back
Topp