IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Samboer jobbet sen vakt i dag og var ferdig sånn halvannen time senere enn planlagt. Hadde gått på rommet for å bare ligge litt på mobilen før han kom hjem (også legge meg etterpå). Det var 2 såå trege timer hahaha! Slet så med å holde meg våken mens jeg ventet, men ville få lagt inn aksjer i kveld !!! Viktig viktig :smiley-ashamed004
Ja, dét er viktig! Her har vi hatt litt utfordringer med å få hatt oss i sengen pga barn. Så det har blitt en kjapp en både her og der, på vaskerommet, kjeller, badet og i stuen :hilarious: Jeg elsker denne prøvingen:hello2:cool:

Jaja det er jo verdt å teste det ut :)

Det her er lengden jeg har som maks, så en endring til armhulene er jo egentlig en halvering av håret. Æææææ jeg vet ikke om jeg tørr lengre haha. Kanskje gå for nippel lengde i stedet da :smiley-ashamed004 Kan jeg klippet det kortere hvis det faktisk blir et problem. Jeg bare ser for meg at med mindre man har det i flette så vil en baby ta tak i håret sånn heeeele tiden :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 467853

Trodde folk kom til å være sånn "Gjør det!!" her inne hahaha
Så fint hår :love017 Jeg har like langt som deg og har hatt det helle livet, har aldri vært noe stress med tanke på barns. Brukt mye flette og satt det oppgi en kul.

Dagens temp

Vedlegg

• Screenshot_20250823_065737_FF App.jpg
    Screenshot_20250823_065737_FF App.jpg
    305,8 KB · Visninger: 27
Eggløsning og bursdag på samme dag, har så lyst til å tenke at det betyr noe positivt :shy: :love7
Sist jeg ble gravid hadde jeg eggløsning på bursdagen til min døde bestemor, og var på kirkegården for å «spørre» henne om hun kunne «hjelpe meg» med å få det til å sitte den gangen, i hennes ånd.

Jeg er egentlig ikke så religiøs og troende, men liker allikevel å tenke at det finnes noe mellom himmel og jord, at energi fra mennesker er konstant. Noe som gir oss små tegn på at de vi er glade i er rundt oss enda på en eller annen måte :Heartred

Eggløsning og bursdag på samme dag, har så lyst til å tenke at det betyr noe positivt :shy: :love7
Sist jeg ble gravid hadde jeg eggløsning på bursdagen til min døde bestemor, og var på kirkegården for å «spørre» henne om hun kunne «hjelpe meg» med å få det til å sitte den gangen, i hennes ånd.

Jeg er egentlig ikke så religiøs og troende, men liker allikevel å tenke at det finnes noe mellom himmel og jord, at energi fra mennesker er konstant. Noe som gir oss små tegn på at de vi er glade i er rundt oss enda på en eller annen måte :Heartred
Gratulerer så mye med dagen :) Ja det må jo gi hell. Så fin historie om bestemoren din :Heartred

Er sikker på at det betyr noe positivt:love7

Og gratulerer så mye med dagen:love017

1 dose er jo veldig lite ute mtp forsinket el.. lh verdiene kan jo variere fra dag til dag. Hadde nok ikke tenkt at én dose skulle påvirke / forsinke el.
Krysser fingrene
Det er sant. Alt er bare så psykisk!! Nei egentlig det burde være veldig lav risiko for å ha påvirket el, satser på at el er på vei. Forventet el er imorgen men fortsatt har negativ test i dag så får vi se.

Apropos overto: fikk spådom i forrige mnd i forhold til graviditet. De første tallene jeg skulle være på utkikk etter var 15 og 23. Eggløsning var på cd15 som også var 15 august og temp økning etter jevn temp(utenom dipp) kom på CD 23. Spent på om de neste tallene stemmer og

Vedlegg

• Screenshot_20250821_145025_Chrome.jpg
    Screenshot_20250821_145025_Chrome.jpg
    240,4 KB · Visninger: 27
Dagens test (10 dpo) er dessverre litt svakere enn det den var i går, så jeg begynner så smått å forberede meg på mensen om noen dager (med mindre jeg plutselig skulle få sterkere test igjen i kveld eller i morgen)

Legger ved både uredigerte og redigerte bilder

Vedlegg

• IMG_2691.jpeg
    IMG_2691.jpeg
    415,2 KB · Visninger: 29
  • IMG_2700.jpeg
    IMG_2700.jpeg
    304,4 KB · Visninger: 28
  • IMG_2691.jpeg
    IMG_2691.jpeg
    835 KB · Visninger: 26
  • IMG_2700.jpeg
    IMG_2700.jpeg
    683,7 KB · Visninger: 28

Gratulerer med dagen! :happy:

Back
Topp