IKM UKE 35 og 36 (!!!)

5 dpo tror jeg hvertfall!
Kjenner på en sånn kriblende , kilende følelse i underlivet!! Murrer enda mye i korsrygg og foran. Før idag på jobb så kjentes det nesten ut som puppene var litt struttende, større og varme :hilarious: Noen andre som kjenner på dette?
Jeg hadde bare ømme nipler, men murringer var det mye av i starten iallfall!! Mye mer i uke 3-5 enn 7-8. Det er jo et veldig bra tegn :nailbiting:

Jeg tror og håper på at EL er på vei DENNE gangen da. Tok seg opp med EL slim i dag igjen, så måtte teste tro og flittig :pompus: Sletter de testene som er lik som forrige test da, så la oss late som jeg bare har tatt 3 tester i dag pfft. Toppene mine er ofte 3 dager lange, så EL på søndag siste dagen i uke ikm 36 spøker litt nå da :bag:

Screenshot_20250822_184221_SmileReader.jpg

Haha det har jeg også hatt i dag!! Og forgårs! :p det hadde jeg sist jeg var gravid i følge notatene mine!
En del likt vi, spennende å se hva det resulterer i. En smule plagsomt, men ikke like ille hvis det kan være noe positivt. Tenkte å ta en ekstra magnesium i kveld, kanskje det hjelper. Er du og stuptrøtt?

En del likt vi, spennende å se hva det resulterer i. En smule plagsomt, men ikke like ille hvis det kan være noe positivt. Tenkte å ta en ekstra magnesium i kveld, kanskje det hjelper. Er du og stuptrøtt?
Jeg var ganske trøtt i går, men i dag har det gått i ett og jeg har ikke fått kjenne etter. Tror egentlig i går var værst på trøttheten. Hehe. Endelig landet i sofan. Men korsryggen er seriøst helt gåen! Håper det betyr noe bra! Irriterende at alle disse symptomene er så like vanlige symptomer etter El :/
Når skal du teste?
Sorry visst eg har spurt allerede. Hodet er ikke helt med merker eg :hilarious:

Jeg var ganske trøtt i går, men i dag har det gått i ett og jeg har ikke fått kjenne etter. Tror egentlig i går var værst på trøttheten. Hehe. Endelig landet i sofan. Men korsryggen er seriøst helt gåen! Håper det betyr noe bra! Irriterende at alle disse symptomene er så like vanlige symptomer etter El :/
Når skal du teste?
Sorry visst eg har spurt allerede. Hodet er ikke helt med merker eg :hilarious:
Ja og når man kjenner på andre symptomer, så tenker en at det uansett er for tidlig å kjenne det. Jeg tror jeg kommer til å drøye med å teste, bare nyte denne roen enn så lenge. Når tenker du å begynne å teste?

Ja og når man kjenner på andre symptomer, så tenker en at det uansett er for tidlig å kjenne det. Jeg tror jeg kommer til å drøye med å teste, bare nyte denne roen enn så lenge. Når tenker du å begynne å teste?
Lurer faktisk på om jeg må ta en test på mandag. For neste uke blir det en del smaking på alkohol på jobben. Og ut å spise med jobben på mandag. Så vil sjekke men den er jo uansett sikkert negativ så tidlig :p
Fredag er egentlig test dagen. Sist jeg var gravid begynte jeg og teste 6 dpo :p haha. I morgen er jeg 6 dpo!

Så du har ro altså? Heldig!! Haha :D

Lurer faktisk på om jeg må ta en test på mandag. For neste uke blir det en del smaking på alkohol på jobben. Og ut å spise med jobben på mandag. Så vil sjekke men den er jo uansett sikkert negativ så tidlig :p
Fredag er egentlig test dagen. Sist jeg var gravid begynte jeg og teste 6 dpo :p haha. I morgen er jeg 6 dpo!

Så du har ro altså? Heldig!! Haha :D
Kan sikkert være lurt å ta en test da ja :happy: Ja, roen som pleier å komme rett etter eggløsning kom i dag. Håper det varer

Noen som har erfaringer med at 1 dose diklofenac (NSAIDs) kan forsinke eggløsning? Tok en dose i går cd11 og følte verdiene på LH begynte å øke men så synker det igjen i dag. Lurer på om det var diklofenac som påvirket prostaglandinene og dermed el slimet !!!

Noen som har erfaringer med at 1 dose diklofenac (NSAIDs) kan forsinke eggløsning? Tok en dose i går cd11 og følte verdiene på LH begynte å øke men så synker det igjen i dag. Lurer på om det var diklofenac som påvirket prostaglandinene og dermed el slimet !!!
hos noen kvinner, ja. Ref; forsking

Jeg tok bare 1 dose, mulig den har påvirket min el. Forskning snakker om flere doser over flere dager. Det var så dumt at jeg tok den ene dosen men pga hadde ryggsmerter og mye el smerter. Glemte helt påvirkning på el!!
1 dose er jo veldig lite ute mtp forsinket el.. lh verdiene kan jo variere fra dag til dag. Hadde nok ikke tenkt at én dose skulle påvirke / forsinke el.
Krysser fingrene

Samboer jobbet sen vakt i dag og var ferdig sånn halvannen time senere enn planlagt. Hadde gått på rommet for å bare ligge litt på mobilen før han kom hjem (også legge meg etterpå). Det var 2 såå trege timer hahaha! Slet så med å holde meg våken mens jeg ventet, men ville få lagt inn aksjer i kveld !!! Viktig viktig :smiley-ashamed004

Back
Topp