Baahh leamus på øyet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får så vondt på dine vegneJa, det ble vanskeligere hver syklus å få fanget peaknå er det dog ikke noe vits lenger...
![]()

Jeg hadde bare ømme nipler, men murringer var det mye av i starten iallfall!! Mye mer i uke 3-5 enn 7-8. Det er jo et veldig bra tegn5 dpo tror jeg hvertfall!
Kjenner på en sånn kriblende , kilende følelse i underlivet!! Murrer enda mye i korsrygg og foran. Før idag på jobb så kjentes det nesten ut som puppene var litt struttende, større og varmeNoen andre som kjenner på dette?

Sletter de testene som er lik som forrige test da, så la oss late som jeg bare har tatt 3 tester i dag pfft. Toppene mine er ofte 3 dager lange, så EL på søndag siste dagen i uke ikm 36 spøker litt nå da 

Så gøy då!Jeg hadde bare ømme nipler, men murringer var det mye av i starten iallfall!! Mye mer i uke 3-5 enn 7-8. Det er jo et veldig bra tegn![]()
Haha det har jeg også hatt i dag!! Og forgårs!Baahh leamus på øyet
En del likt vi, spennende å se hva det resulterer i. En smule plagsomt, men ikke like ille hvis det kan være noe positivt. Tenkte å ta en ekstra magnesium i kveld, kanskje det hjelper. Er du og stuptrøtt?Haha det har jeg også hatt i dag!! Og forgårs!det hadde jeg sist jeg var gravid i følge notatene mine!
Jeg var ganske trøtt i går, men i dag har det gått i ett og jeg har ikke fått kjenne etter. Tror egentlig i går var værst på trøttheten. Hehe. Endelig landet i sofan. Men korsryggen er seriøst helt gåen! Håper det betyr noe bra! Irriterende at alle disse symptomene er så like vanlige symptomer etter El :/En del likt vi, spennende å se hva det resulterer i. En smule plagsomt, men ikke like ille hvis det kan være noe positivt. Tenkte å ta en ekstra magnesium i kveld, kanskje det hjelper. Er du og stuptrøtt?

Ja og når man kjenner på andre symptomer, så tenker en at det uansett er for tidlig å kjenne det. Jeg tror jeg kommer til å drøye med å teste, bare nyte denne roen enn så lenge. Når tenker du å begynne å teste?Jeg var ganske trøtt i går, men i dag har det gått i ett og jeg har ikke fått kjenne etter. Tror egentlig i går var værst på trøttheten. Hehe. Endelig landet i sofan. Men korsryggen er seriøst helt gåen! Håper det betyr noe bra! Irriterende at alle disse symptomene er så like vanlige symptomer etter El :/
Når skal du teste?
Sorry visst eg har spurt allerede. Hodet er ikke helt med merker eg![]()
Blir vel å pakke med seg kofferten full av hcg tester da 
Lurer faktisk på om jeg må ta en test på mandag. For neste uke blir det en del smaking på alkohol på jobben. Og ut å spise med jobben på mandag. Så vil sjekke men den er jo uansett sikkert negativ så tidligJa og når man kjenner på andre symptomer, så tenker en at det uansett er for tidlig å kjenne det. Jeg tror jeg kommer til å drøye med å teste, bare nyte denne roen enn så lenge. Når tenker du å begynne å teste?
Kan sikkert være lurt å ta en test da jaLurer faktisk på om jeg må ta en test på mandag. For neste uke blir det en del smaking på alkohol på jobben. Og ut å spise med jobben på mandag. Så vil sjekke men den er jo uansett sikkert negativ så tidlig
Fredag er egentlig test dagen. Sist jeg var gravid begynte jeg og teste 6 dpohaha. I morgen er jeg 6 dpo!
Så du har ro altså? Heldig!! Haha![]()
Ja, roen som pleier å komme rett etter eggløsning kom i dag. Håper det varerJa!Kan sikkert være lurt å ta en test da jaJa, roen som pleier å komme rett etter eggløsning kom i dag. Håper det varer
hos noen kvinner, ja. Ref; forskingNoen som har erfaringer med at 1 dose diklofenac (NSAIDs) kan forsinke eggløsning? Tok en dose i går cd11 og følte verdiene på LH begynte å øke men så synker det igjen i dag. Lurer på om det var diklofenac som påvirket prostaglandinene og dermed el slimet !!!
Jeg tok bare 1 dose, mulig den har påvirket min el. Forskning snakker om flere doser over flere dager. Det var så dumt at jeg tok den ene dosen men pga hadde ryggsmerter og mye el smerter. Glemte helt påvirkning på el!!hos noen kvinner, ja. Ref; forsking
1 dose er jo veldig lite ute mtp forsinket el.. lh verdiene kan jo variere fra dag til dag. Hadde nok ikke tenkt at én dose skulle påvirke / forsinke el.Jeg tok bare 1 dose, mulig den har påvirket min el. Forskning snakker om flere doser over flere dager. Det var så dumt at jeg tok den ene dosen men pga hadde ryggsmerter og mye el smerter. Glemte helt påvirkning på el!!