August 2025

Tusen takk, skikkelig stas :Heartred

Kjenner ikke til Garmin, men godt mulig den måler det samme:happy:
Legger ved noen utklipp fra målingene i appen til Oura.
Wow så gøy ar man ser det så tydelig! Ja Garmin måler mye av det samme, men gir ikke så gode «analyser» som Oura ser jeg! Veldig gøy å følge med på :)

Er det noen som har erfaringer med rekovelle ifh respons antall egg som ble modnet, bivirkninger osv.. ? Har fått det utskrevet så det er den og fyremadel som jeg skal bruke.
Jeg har brukt rekovelle og ganerelix. Jeg fikk ut 14 modne egg. Jeg ble mildt overstimulert så slet litt med det etter egguttak, men ellers merket jeg egentlig ingen annen bivirkning :happy: .

Da blir det innsett på meg før jeg reiser neste helg, var redd jeg ikke skulle rekke det pga sen eggløsning! Men fikk beskjed om at det er klart for å sette Ovitrelle i ettermiddag, og innsett på torsdag i neste uke :)
Åh så bra!!! Gode nyheter :happy093 :Heartbigred Da håper vi det går for oss begge i august og helt til termin i mai 26 :woot:

Ovitrelle er på vei ut av kroppen, 5 dpo øverst, og 7 dpo (idag) nederst, dette blir spennende fremover :smiley-angelic001:Heartbigred
IMG_5014.jpeg

Har du fått snakket med st Olavs? Jeg ble ringt opp i dag og har fått beskjed om å ta ultralyd 29. august og så blir det innsett i september. Og går ikke det så blir det stimulering igjen:/ det gruer jeg meg til. Masse lykke til med det du kommer til å ende opp med :Heartpink
Glemte å svare deg. Men så bra at du er raskt i gang med neste forsøk!

Snakket med de i går og hun mente at ventetiden ikke skulle være så lang faktisk? Kanskje fordi vi allerede er inne i gamet. Har fått telefonkonsultasjon den 1/9 og da tror jeg det skulle legges behandlingsplan, og så bare håpe at man får starte opp raskt etter den? Jeg er mye mer positiv nå i alle fall. Har en backup-time på medicus 4/9 dersom det viser seg at det blir flere mnd til uttak.

Da blir det innsett på meg før jeg reiser neste helg, var redd jeg ikke skulle rekke det pga sen eggløsning! Men fikk beskjed om at det er klart for å sette Ovitrelle i ettermiddag, og innsett på torsdag i neste uke :)
Et praktisk spørsmål, de syns det er ok å reise bort etter innsett? Er litt nysgjerrig på om vi kan det selv :p

Et praktisk spørsmål, de syns det er ok å reise bort etter innsett? Er litt nysgjerrig på om vi kan det selv :p
Ja, det skulle vel ikke være noen grunn til noe annet? Får beskjed om å leve som normalt etter innsett, så reising vil jeg si må være greit. Vi tullet med at kanskje embryoet har godt av tur til utlandet på kontrollen i dag i hvert fall :cool:

Ja, det skulle vel ikke være noen grunn til noe annet? Får beskjed om å leve som normalt etter innsett, så reising vil jeg si må være greit. Vi tullet med at kanskje embryoet har godt av tur til utlandet på kontrollen i dag i hvert fall :cool:
Haha ja, tenkte mer på at de ville følge med på om du ble overstimulert eller noe :)

Spennende å følge dere alle, nye og gamle kjente!

Her er jeg på CD27 og venter VELDIG på at syklus starter. Jeg skal nemlig reise mandag og blir borte til torsdag kveld, så ting må klaffe for at jeg får til forsøk denne måneden. Typisk at mens ikke kommer som vanlig… Har time for UL mandag morgen, og plan klar fra klinikken. Om jeg får mens på reise, vet jeg ikke om jeg tar sjans på starte stimulering uten UL, en riskoen er vel på min side. Prøver ikke å stresse, men ja… puh!

Planen er å stimulere med Pergoveris og Letrozol, så håper det blir et fullverdig forsøk nå. Jeg hadde to kansellerte før sommeren og et kansellert i fjor, så tar ingenting for gitt lenger.

Last edited:
Spennende å følge dere alle, nye og gamle kjente!

Her er jeg på CD27 og venter VELDIG på at syklus starter. Jeg skal nemlig reise mandag og blir fjorten til torsdag kveld, så ting må klaffe for at jeg får til forsøk denne måneden. Typisk at mens ikke kommer som vanlig… Har time for UL mandag morgen, og plan klar fra klinikken. Om jeg får mens på reise, vet jeg ikke om jeg tar sjans på starte stimulering uten UL, en riskoen er vel på min side. Prøver ikke å stresse, men ja… puh!

Planen er å stimulere med Pergoveris og Letrozol, så håper det blir et fullverdig forsøk nå. Jeg hadde to kansellerte før sommeren og et kansellert i fjor, så tar ingenting for gitt lenger.
Typisk at det er forskyvninger spesielt når man ikke trenger det, kan jeg spørre hvorfor du ikke kan starte stimulering uten UL? Jeg hadde ikke UL ved stimuleringsstart men jeg er jo helt ny i IVF verden :shy:

Typisk at det er forskyvninger spesielt når man ikke trenger det, kan jeg spørre hvorfor du ikke kan starte stimulering uten UL? Jeg hadde ikke UL ved stimuleringsstart men jeg er jo helt ny i IVF verden :shy:
Ja, veldig typisk! Men livet skjer. Kan i teorien starte, men... Det er for å kartlegge antall og størrelsen på eggposer, se om det er cyster og måle endometrie.

Back
Topp