Det er et bra resultatetEr AMH på 26 bra? Er 32 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et bra resultatetEr AMH på 26 bra? Er 32 år.
Jeg har ikke pcos, så går ut ifra at det er braJa tror det er veldig bra AMH! Jeg har vel 6,8 tror jeg og er snart 36 år og det er beregnet som litt lavt. Hvis den er for høy kan det vel tyde på POS, men tror ikke dine er så høye![]()
Åh takk denne var fin. Det betyr jeg er innenfor normale verdier. YeeeeeyDet er et bra resultatetSjekket min historikk, hadde 52,4 januar 2024 og 24,8 juni 2025. Aner ikke hvorfor verdien er halvert på så kort tid, men har fått beskjed begge gangene på at AMH er høy. Er 36 år.
Så bra å høre at du syns det gikk bra, å ikke minst med 12 egg! Hvilken medisiner fikk du til uttak? (Hvis du ønsker å svare)Ferdig med uttak!! Det gikk veldig braSelvfølgelig ikke kjempe digg men fikk masse smertestillende og beroligende, så var mer ubehagelig enn vondt
Vi fikk ut 12 eggSå nå venter vi i spenning på hvor mange som blir befruktet og hvor mange som blir blasto
![]()

Veldig fornøyd med 12 egg!!Så bra å høre at du syns det gikk bra, å ikke minst med 12 egg! Hvilken medisiner fikk du til uttak? (Hvis du ønsker å svare)
Krysser fingrene for mange fine blasto på frys![]()

Har du fått snakket med st Olavs? Jeg ble ringt opp i dag og har fått beskjed om å ta ultralyd 29. august og så blir det innsett i september. Og går ikke det så blir det stimulering igjen:/ det gruer jeg meg til. Masse lykke til med det du kommer til å ende opp medSå leit å høre at det ikke ble noe til deg heller. Det går helt greit med meg, skal ringe callback idag så tar det jo fort et par dager før de ringer tilbake. Jeg skal også snakke med medicus på torsdag, så blir det en vurdering etter det når jeg vet litt mer hvilke ventetider jeg har og forholde meg til. Krysser fingrene for siste fryseegget ditt!

Bare håper den sitter ut løpet denne gangen
Fikk meg Oura-ring for ca en mnd siden. Veldig interessant å se trendene der den siste uken når jeg registrerte at jeg var gravid, man kan se allerede der på diverse målinger at jeg er gravid.13 DPO! If Clear Blue says I'm pregnant then I dare to trust it.Just hope it lasts this time
. I got my Oura ring about a month ago. Very interesting to see the trends there in the last week when I registered that I was pregnant, you can already see there on various measurements that I am pregnant.
Vis vedlegget 467776
Tusen takkDette er helt fantastisk, gratulerer så mye! Jeg er virkelig glad på dine vegne!!![]()
![]()
Streken ser utrolig fin ut!
Har du merket noen symptomer? Hadde du en følelse av at det hadde lykkes?
Så deilig at det endelig gikk!
Har kjent litt på murringer, metallsmak, lukt, pust og alltid litt sulten. Men føler jeg reagerte mye mer på f.eks. lukt ved forrige IVF forsøk som ikke resulterte i graviditet hvor jeg også brukte cyclogestGratulerer så mye!!13 DPO! Hvis Clear Blue sier jeg er gravid så tørr jeg å stole på detBare håper den sitter ut løpet denne gangen
Fikk meg Oura-ring for ca en mnd siden. Veldig interessant å se trendene der den siste uken når jeg registrerte at jeg var gravid, man kan se allerede der på diverse målinger at jeg er gravid.
Vis vedlegget 467776

Jeg hadde også lang protokoll med gonal og en til som jeg ikke husker navnet på. Første kontroll på stimuleringsdag 9 (torsdag). Da var de ikke helt fornøyd, så hadde ny kontroll mandagen etterpå, så ble ovitrelle satt på tirsdagen, og uttak 36 timer etterpå. Så hadde bare 2 kontroller, utenom uttak og innsettHvor ofte er det vanlig med kontroller/ultralyd når man begynner på stimulering med gonal-f? Jeg går på lang protokoll hvis det har noe å si![]()
Så herlig! Gratulerer så mye13 DPO! Hvis Clear Blue sier jeg er gravid så tørr jeg å stole på detBare håper den sitter ut løpet denne gangen
Fikk meg Oura-ring for ca en mnd siden. Veldig interessant å se trendene der den siste uken når jeg registrerte at jeg var gravid, man kan se allerede der på diverse målinger at jeg er gravid.
Vis vedlegget 467776

Jeg er overlykkelig og så spent på hvor mange som blir blasto. Krysser fingrene for gode tall på mandag 

Ok, takk for svarJeg hadde også lang protokoll med gonal og en til som jeg ikke husker navnet på. Første kontroll på stimuleringsdag 9 (torsdag). Da var de ikke helt fornøyd, så hadde ny kontroll mandagen etterpå, så ble ovitrelle satt på tirsdagen, og uttak 36 timer etterpå. Så hadde bare 2 kontroller, utenom uttak og innsett![]()
Gratulerer så mye!13 DPO! Hvis Clear Blue sier jeg er gravid så tørr jeg å stole på detBare håper den sitter ut løpet denne gangen
Vis vedlegget 467776

Tusen takk, skikkelig stasGratulerer så mye!
Er litt nysgjerrig for har Garmin selv hvor man ser mange målinger. Hva slags målinger har du sett?![]()