Ja med ultralyd, veldig spennende å seGratulerer her også!!! Var det innsett med ultralyd?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja med ultralyd, veldig spennende å seGratulerer her også!!! Var det innsett med ultralyd?

På et tidspunkt sto det fire leger i rommet for å diskutere, haha. 

Så bra med innsett!! Nå ruger duHadde en interessant dag i dag!
Først en ultralyd for å sjekke om det fortsatt var væske i egglederen. Litt vanskelig å se, for eggstokkene mine har blitt så store at de faktisk tar borti hverandre.På et tidspunkt sto det fire leger i rommet for å diskutere, haha.
De så ingen væske, men en eller annen rar form. Uansett, ingen væske i livmoren, så de bestemte seg for å kjøre på med innsett.
Det er fortsatt høy risiko for spontanabort hvis jeg blir gravid, så... både gode og dårlige nyheter igjen, antar jeg.
Men! På den positive siden: 6 av eggene våre klarte seg helt til dag 5! Ett ble satt inn, og 5 ligger på frys. Så nå er det bare å vente![]()

Kan vel egentlig si det sånn at jeg har litt større risiko for at det ikke fester seg. Hvis væsken skulle lekke inn i livmoren, kan den liksom "skylle bort" eller ødelegge embryoet.Så bra med innsett!! Nå ruger du![]()
Kan jeg spørre om hvorfor det er høy risiko for spontanabort hvis du blir gravid?![]()

Superfin og sterk strek jo

Ååh, gratulerer så mye!!
setter deg på gravid med den streken der??Hallo så bra, krysser fingrene for det som ble satt inn, men 5 egg på frys er jo uansett helt fantastisk!Hadde en interessant dag i dag!
Først en ultralyd for å sjekke om det fortsatt var væske i egglederen. Litt vanskelig å se, for eggstokkene mine har blitt så store at de faktisk tar borti hverandre.På et tidspunkt sto det fire leger i rommet for å diskutere, haha.
De så ingen væske, men en eller annen rar form. Uansett, ingen væske i livmoren, så de bestemte seg for å kjøre på med innsett.
Det er fortsatt høy risiko for spontanabort hvis jeg blir gravid, så... både gode og dårlige nyheter igjen, antar jeg.
Men! På den positive siden: 6 av eggene våre klarte seg helt til dag 5! Ett ble satt inn, og 5 ligger på frys. Så nå er det bare å vente![]()
Skjønner.! Satser på at det går bra og fint du holder deg positiv, vi er nødt til det i denne prosessen!Kan vel egentlig si det sånn at jeg har litt større risiko for at det ikke fester seg. Hvis væsken skulle lekke inn i livmoren, kan den liksom "skylle bort" eller ødelegge embryoet.
Men jeg holder meg positiv![]()

Ja, tror vi prøver på detÅåh, gratulerer så mye!!setter deg på gravid med den streken der??

Ingen tvil om strek - omg herregud så fantastisk

Skal sies at dette var både tidligtest og ettermiddagsurin. Har gått og kjent på alskens lukter på shoppingtur i dag. Alt lukter grusomt, og er konstant småkvalm, så måtte gi det et forsøk nå som mannen dro ut av husetÅåh, gratulerer så mye!!setter deg på gravid med den streken der??

Woho, denne var jo kjempe fin!

Jaaa! Jeg ser det veldig tydelig! Nå ble jeg glad
Lykke embryoen deres!Nei dessverre har bare hatt et uttak uten væske (ble ikke nevnt iallefall). Er det første uttaket ditt?Oppdatering etter første ultralyd i går, på dag 9:
Litt blandede følelser etter ultralyd, hadde litt væske i buken på begge sider. Uttak planlagt torsdag. Hadde 4 eggposer over 16 mm og mange små på rundt 10-12 + en cyste.
Gruer meg til uttak, noen som har hatt flere uttak som har opplevd uttaket som verre når man har litt væske rundt eggstokkene?

Du får oppdatere oss hvordan det gikk etterpå, håper på uthenting av gullegg 
Selvfølgelig ikke kjempe digg men fikk masse smertestillende og beroligende, så var mer ubehagelig enn vondt
Så nå venter vi i spenning på hvor mange som blir befruktet og hvor mange som blir blasto 
Ja tror det er veldig bra AMH! Jeg har vel 6,8 tror jeg og er snart 36 år og det er beregnet som litt lavt. Hvis den er for høy kan det vel tyde på POS, men tror ikke dine er så høyeEr AMH på 26 bra? Er 32 år.