IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Når er tidligst dere tester? Er 7dpo nå. Er så rart hvordan humørsvingningene mine er i forhold til at man prøver å bli gravid. Er det samme hver periode. Nå er man så håpefull, men samtidig så vil man ikke ha for høye forventninger heller - også går man i kjelleren når det ikke går.. Er også ny i jobb som spesialpedagog i barnehage, så tenker også på «hva hvis» og stresser med tanken om at jeg etter kort tid i arbeidsforholdet kanskje må fortelle at jeg er gravid. Haha - mye tanker!!
Starter 7 dpo, men da vet man når man tester at det vil være sånn 98% sannsynlighet for negativ test hehe! Hvis du blir veldig nedfor ved negativ test kan du jo drøye nærmere 12 dpo. Da vil du mest sannsynlig få positiv Hvis du er gravid. Enda sikrere er det jo om du venter til ikm

Heihei, melder meg inn her da det ser ut som kroppen prøver på eggløsning uten hjelp av letrozol for en gangs skyld!

Mangoguava - 29 - b3 - pp1(etter MA) - EL 22/8

Oppdaget jeg var gravid tilfeldig i sommer som dessverre endte i MA i slutten av juli. Var uplanlagt og hadde ikke fått tilbake mensen etter fødsel men gjorde oss veldig bevisst på at vi ønsker oss et tredje barn. Så da var vi tilbake i prøvebobla. :love017

Heihei, melder meg inn her da det ser ut som kroppen prøver på eggløsning uten hjelp av letrozol for en gangs skyld!

Mangoguava - 29 - b3 - pp1(etter MA) - EL 22/8

Oppdaget jeg var gravid tilfeldig i sommer som dessverre endte i MA i slutten av juli. Var uplanlagt og hadde ikke fått tilbake mensen etter fødsel men gjorde oss veldig bevisst på at vi ønsker oss et tredje barn. Så da var vi tilbake i prøvebobla. :love017
Hei og velkommen! Så trist at du mistet. Håper det klaffer igjen fort :love7 Har du en IKM dato?

Hehe jeg også. Drev og sendte bilder av testene mine og fikk den til å sammenligne for å se økningen på hcg. Tenkte å gjøre det samme denne gangen, for det var bare såå nyttig i starten :)
Min bare tullet da jeg prøvde med en, så sendte heller bilde av testene fra Premom

6dpo. Håper dagene fremover går litt fortere. Bytter på å få forhåpninger til å tenke at alt håp er ute annenhver dag omtrent hehe. Emosjonell Berg og dalbane
Da er det veldig godt med en sånn gruppe som det her altså! :) det du skriver høres ut som meg allerede. Hehe. Og i dag er en sånn ned dag :p

Mmj123 - 28 - B2 - PP1 - EL 11/8 - IKM 25/8

Hei, har sneket litt her inne uten å melde meg inn. Men hadde el 11/8 og har ikm 25/8. Tror dette kan kalles første prøveperiode, selv om vi ikke har snakket noe om det. Vi bare lå og så fikk det stå til. Overivrig som jeg er begynte jeg å teste på mandag, med så klart negativ resultat. Tenkte at jeg så klart ikke er gravid - så heldig er jeg ikke på første forsøk. Tirsdag>negativ. Onsdag måtte jeg kjøpe metode sine fra apoteket. Var helt sikker på at den også var blenda, men synes jeg kunne ane en form for strek. Men så for meg at jeg overtenkte fordi man ønsker å se en strek. Torsdag morgen synes jeg at jeg kan se en rosa farge på den svake, svake streken etter 3 min. Dro og kjøpte en CB digital selv om den krever 25mlU/ml og metode har 10mlU/ml fordi så mange hadde klagd på svake streker med metode. Etter 3 min får jeg «gravid 1-2».
Da er jeg visst gravid Håper den sitter hele veien inn til mål. Nå må jeg kanskje over på neste gruppe…?

Men her er et råd: metode sine tidligtester er ubrukelige.

Testene er fra 10dpo morgenurin

Vedlegg

• IMG_9556.jpeg
    IMG_9556.jpeg
    448,8 KB · Visninger: 45
  • IMG_9591.jpeg
    IMG_9591.jpeg
    189,8 KB · Visninger: 45
Mmj123 - 28 - B2 - PP1 - EL 11/8 - IKM 25/8

Hei, har sneket litt her inne uten å melde meg inn. Men hadde el 11/8 og har ikm 25/8. Tror dette kan kalles første prøveperiode, selv om vi ikke har snakket noe om det. Vi bare lå og så fikk det stå til. Overivrig som jeg er begynte jeg å teste på mandag, med så klart negativ resultat. Tenkte at jeg så klart ikke er gravid - så heldig er jeg ikke på første forsøk. Tirsdag>negativ. Onsdag måtte jeg kjøpe metode sine fra apoteket. Var helt sikker på at den også var blenda, men synes jeg kunne ane en form for strek. Men så for meg at jeg overtenkte fordi man ønsker å se en strek. Torsdag morgen synes jeg at jeg kan se en rosa farge på den svake, svake streken etter 3 min. Dro og kjøpte en CB digital selv om den krever 25mlU/ml og metode har 10mlU/ml fordi så mange hadde klagd på svake streker med metode. Etter 3 min får jeg «gravid 1-2».
Da er jeg visst gravid Håper den sitter hele veien inn til mål. Nå må jeg kanskje over på neste gruppe…?

Men her er et råd: metode sine tidligtester er ubrukelige.

Testene er fra 10dpo morgenurin
Wow, gratulerer!! :love7

Back
Topp