Ordner det!Fikk peak igår, så det ser ut som EL blir idag. Vil du endre @Trinity85 ?![]()
Polly93 - 32 - B2 - PP2 - EL 21/8 - IKM 5/9
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ordner det!Fikk peak igår, så det ser ut som EL blir idag. Vil du endre @Trinity85 ?![]()
Polly93 - 32 - B2 - PP2 - EL 21/8 - IKM 5/9
Ja, ser nesten ikke noe på den fra i går, mens i dag er det strekVis vedlegget 467772Vis vedlegget 467773
Ok. test fra i går og i dag (dpo7 og dpo8) den som er mest closeup til testen er fra i dag. Ovitrelle gir jo falsk positiv, men jeg føler den fra i dag er litt sterkere strek på enn i går? I såfall går jo det riktig vei. Den fra i går kan man så vidt skimte noe, men den fra i dag er jo det en strek der??? Ser dere hva jeg mener?
Så kjekt! VelkommenHei på dere, blir med her jeg
B82 - B6 - PP2- el ca 23.08 - IKM ca 05.09

Innkjøring I bhgen med mini, 6-åring som er redd for å ta skoletaxi og må kjøres/hentes, og 12-åringen som også må kjøre om morran(halvtime hver vei til ungdomskolen med bil). Vet det ordner seg snart og blir mer rolig ila de neste ukene, men da er jo EL over for lengst

Det som skjer, det skjer
Babyen vår kommer når h*n skal det

Testene begynner å bli litt sterkere, tidligste jeg har fått positiv el-test er CD12 og er på CD11 nå...Stakkars, det så ikke godt ut. Masse god bedring til sønnen dinPP5/CD11: Hektisk i heimenInnkjøring I bhgen med mini, 6-åring som er redd for å ta skoletaxi og må kjøres/hentes, og 12-åringen som også må kjøre om morran(halvtime hver vei til ungdomskolen med bil). Vet det ordner seg snart og blir mer rolig ila de neste ukene, men da er jo EL over for lengst
ikke hatt sex siden sent mandag kveld...
Stakkars, 12-åringen har de siste 2 dagene klaget litt over øreverk.. igår når han kom hjem fra ungdomsskolen hadde han så vondt, så ganske han paracet og naproxen. Det hjalp. Han har veldig høy smerteterskel, så vet at han har veldig vondt når han bemerker/sier ifra om smerter. Nå når vi sto opp hadde det rent ut blod av øret hans. Så han er hos legen nå med pappaen
Har hatt el-slim igår 3 dager nå, kjenner litt murringer. Har drukket salvie-te siden CD5, og et glass saft med grapefruktkjerneekstrakt-dråper og 4 spiseskjeer Solvispect slimløsende hostesaft daglig fra CD8! Jeg føler meg rolig og avslappet, heldigvisDet som skjer, det skjer
️ Og jeg føler jeg blir gravid når jeg skal det- ingen hast
Babyen vår kommer når h*n skal det
Testene begynner å bli litt sterkere, tidligste jeg har fått positiv el-test er CD12 og er på CD11 nå...
![]()
![]()
Helt enig! Tydeligere i dag! Spennende!Vis vedlegget 467772Vis vedlegget 467773
Ok. test fra i går og i dag (dpo7 og dpo8) den som er mest closeup til testen er fra i dag. Ovitrelle gir jo falsk positiv, men jeg føler den fra i dag er litt sterkere strek på enn i går? I såfall går jo det riktig vei. Den fra i går kan man så vidt skimte noe, men den fra i dag er jo det en strek der??? Ser dere hva jeg mener?

med min første graviditet fikk jeg ikke antydning til positiv strek før dpo 12! Bare sier det!Som vanlig var det skyggestrek på testene mine. Er 10 dpo og dersom testen ikke er positiv innen i morgen kveld er nok håpet ute. Men, sommerbarn er noe vi ville ha sånn egentlig så kanskje det er meningen…![]()
Stakkars, det så ikke godt ut. Masse god bedring til sønnen din
Ja jeg har hørt at det er en del som får det og!med min første graviditet fikk jeg ikke antydning til positiv strek før dpo 12! Bare sier det!
Har aldri opplevd det selv, men er jo lov å håpe. 
Jaaa, iskald på føttene. Trodde det var feber da tempen steg i går, men ikke feber i dag og fryser fortsattNoen andre som fryser plutselig mye på hender og føtter? Ligger under teppet og fryser.![]()
Spennende. Haha. Jeg har lagt meg under 2 dyner nå. Fult påkledd og cardigan.. tenkte og sove litt. Skam trøtt i dag.Jaaa, iskald på føttene. Trodde det var feber da tempen steg i går, men ikke feber i dag og fryser fortsatt
Spurte chat gpt og den sier at progesteronet kan påvirke blodgjennomstrømingenSpennende. Haha. Jeg har lagt meg under 2 dyner nå. Fult påkledd og cardigan.. tenkte og sove litt. Skam trøtt i dag.
Ingen feber her! Hehe
Jeg har seriøst aldri hatt så mange samtaler med chat gpt førSpurte chat gpt og den sier at progesteronet kan påvirke blodgjennomstrømingen
Ja, pinlig hvor mye støtte der i den. Bedre enn psykolog hahaJeg har seriøst aldri hatt så mange samtaler med chat gpt førhaha.
Samme her, er så vanskelig å google om graviditetsgreier, mens chatGPT husker hva man har snakket om og vinkler alt slik at svaret blir personligJeg har seriøst aldri hatt så mange samtaler med chat gpt førhaha.
Haha. Ja altså eg spørr om for mye. Så grensen min blir ofte nådd. Så har lastet ned Gemini ogJa, pinlig hvor mye støtte der i den. Bedre enn psykolog haha