IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Så rart :hilarious: håpe det er ett godt tegn! Jeg hadde tendenser til feber også, og bhg barnet er også snørrete, men mannen har sluppet unna :bored: de sier vel at immunforsvaret er lavt i lutealfasen..mener jeg var forkjølet sist jeg ble gravid også
Jeg er også potte tett, 6/7DPO :bag: Jeg ble dårlig på fredag og det sitter i skikkelig enda

EL testen er på vei opp igjen etter MA, har EL slim og murringer :happy: Graviditetstesten var bare til for å sjekke om den hadde blitt helt negativ enda, men det hadde den ikke :smiley-ashamed004

Jeg er kjempe klar for ikm uke 36 :smiley-bounce016

20250820_140814.jpg

Hei! Jeg er ny og melder meg inn her! :D

Jeg er 29 år gammel, prøver å få første barn, usikker på når jeg har eggløsning og forventet mens er 5/9. Dette er første mnd hvor vi prøver ordentlig.

Jeg trenger deres råd! Jeg har 32 dager syklus. Siste mens var 4/8. Hadde veldig tydelig mye og klissete seig utflod 14/8. Har tatt eggløsningstester en gang om dagen de siste dagene, og på søndag 17/8 og mandag 18/8 hadde jeg veldig mørk teststrek på eggløsningstesten. Men den fortsatt ikke mørkere enn kontrollstreken. Teststreken var mørkest på søndag. I går 19/8 var teststreken blitt betydelig svakere. Og i dag 20/8 kan jeg nesten ikke se den Tror dere jeg hadde toppen på søndag eller mandag? I følge eggløsningskalkulatorer skal jeg ikke ha eggløsning før rundt 21/8
1f914.png

Gleder meg til å følge dere andre fremover
1f929.png

Jeg er 29 år gammel, prøver å få første barn, usikker på når jeg har eggløsning og forventet mens er 5/9. Dette er første mnd hvor vi prøver ordentlig.

Jeg trenger deres råd! Jeg har 32 dager syklus. Siste mens var 4/8. Hadde veldig tydelig mye og klissete seig utflod 14/8. Har tatt eggløsningstester en gang om dagen de siste dagene, og på søndag 17/8 og mandag 18/8 hadde jeg veldig mørk teststrek på eggløsningstesten. Men den fortsatt ikke mørkere enn kontrollstreken. Teststreken var mørkest på søndag. I går 19/8 var teststreken blitt betydelig svakere. Og i dag 20/8 kan jeg nesten ikke se den Tror dere jeg hadde toppen på søndag eller mandag? I følge eggløsningskalkulatorer skal jeg ikke ha eggløsning før rundt 21/8
1f914.png

1f929.png
Droppet skjer ganske fort, så hvis du ikke fikk målt mandag og det fortsatt var ganske høyt på tirsdag, så vil jeg gjette du kanskje hadde en topp på mandag som du ikke fikk målt. Det betyr i så fall at eggløsning sannsynligvis var i går? Men det blir jo bare gjetting. Kan være i dag også.

Ja
Droppet skjer ganske fort, så hvis du ikke fikk målt mandag og det fortsatt var ganske høyt på tirsdag, så vil jeg gjette du kanskje hadde en topp på mandag som du ikke fikk målt. Det betyr i så fall at eggløsning sannsynligvis var i går? Men det blir jo bare gjetting. Kan være i dag også.
Ja det var litt det jeg tenkte jeg også! Det er vel ikke normalt at det svinger opp og ned? At eggløsningstestene plutselig begynner å bli mørkere igjen? Jeg er ny på det her, så har ikke så mye erfaring :D I følge eggløsningskalkulatoren skal jeg ha eggløsning i morgen. Men testen jeg tok i dag var supernegativ.

1f914.png

1f929.png
Velkommen:Heartred Kan virke som om toppen har vært? Satser på det:happy:

Ja

Ja det var litt det jeg tenkte jeg også! Det er vel ikke normalt at det svinger opp og ned? At eggløsningstestene plutselig begynner å bli mørkere igjen? Jeg er ny på det her, så har ikke så mye erfaring :D I følge eggløsningskalkulatoren skal jeg ha eggløsning i morgen. Men testen jeg tok i dag var supernegativ.
Du kan få svingninger :) Dersom kroppen prøver seg på EL men egget ikke er klart, så vil kroppen prøve igjen om noen dager. Skjedde meg den forrige syklusen når jeg ble gravid. Kroppen prøvde seg på EL to dager tidligere enn normalt. Fikk en topp på 8 av 10. Deretter sank den igjen. Fortsatte å måle pga jeg hadde målt en del dagen før og dagen jeg hadde nesten topp. 4 dager senere kom det en ny topp der egget slapp :)

1f914.png

1f929.png
Si ifra om jeg skal skrive deg opp!

Du kan få svingninger :) Dersom kroppen prøver seg på EL men egget ikke er klart, så vil kroppen prøve igjen om noen dager. Skjedde meg den forrige syklusen når jeg ble gravid. Kroppen prøvde seg på EL to dager tidligere enn normalt. Fikk en topp på 8 av 10. Deretter sank den igjen. Fortsatte å måle pga jeg hadde målt flere ganger både fredagen og lørdagen. 4 dager senere kom det en ny topp der egget slapp :)

Takk, der er fint å vite! Da skal jeg fortsette å måle i dagene fremover. Jeg har hatt en ganske stabil syklus på 32 dager. Men forrige mnd hadde jeg plutselig syklus på 40 dager?! Så er litt redd for å misforstå når eggløsning skjer igjen

Temp på 38.07, sykdomsfølelse og mensen-/eggløsningssmerter og utflod tilbake. Rart tempen var så lav i natt, når den er så høy nå

Back
Topp