August 2025

Første oppdatering fra fertilitetsklinikken:

Fikk ut 8 egg igår, alle var modne, men kun 4 var befruktet idag. 3 var abnormale (2 sædceller i ett egg), og 1 var ikke befruktet. Sædkvaliteten var god så det ble gjort IVF og ikke ICSI. Hvis det blir runde 2 med uttak og befruktning blir det ICSI selv om sædkvaliteten er god, siden eggene mine slipper visstnok inn flere enn de skal - de er så utsulta på babyer at de slipper inn alt som er :joyful:

Så nå blir det spennende å høre imorgen om celledelingen har gått som normalt. Det faller nok sikkert noen fra i den prosessen også, men håper jeg står igjen med iallefall 2-3 egg :Heartpink

Første oppdatering fra fertilitetsklinikken:

Fikk ut 8 egg igår, alle var modne, men kun 4 var befruktet idag. 3 var abnormale (2 sædceller i ett egg), og 1 var ikke befruktet. Sædkvaliteten var god så det ble gjort IVF og ikke ICSI. Hvis det blir runde 2 med uttak og befruktning blir det ICSI selv om sædkvaliteten er god, siden eggene mine slipper visstnok inn flere enn de skal - de er så utsulta på babyer at de slipper inn alt som er :joyful:

Så nå blir det spennende å høre imorgen om celledelingen har gått som normalt. Det faller nok sikkert noen fra i den prosessen også, men håper jeg står igjen med iallefall 2-3 egg :Heartpink
4/8 er kanskje ikke så verst? Eller det aner jeg ikke. Har fått 5/9 på begge mine forsøk, på første overlevde ingen til frys!! På andre 4 stk. Krysser fingrene for deg videre, får du daglige oppdatering?

Jeg testet blenda igjen i dag, 13 dpo. Så setter meg selv på ikke gravid. Det er blytungt, spesielt med at vi ikke aner hvor lenge det blir til et innsett igjen, jeg frykter at det blir 2026 før vi setter inn igjen...
Så lei meg for det :sorry::sorry: Er det fordi dere ikke har flere på frys det kan ta så lang tid? Ventetiden er forferdelig :sorry::Heartpink Stor klem :Heartbigred

Jeg testet blenda igjen i dag, 13 dpo. Så setter meg selv på ikke gravid. Det er blytungt, spesielt med at vi ikke aner hvor lenge det blir til et innsett igjen, jeg frykter at det blir 2026 før vi setter inn igjen...
Sniker for å si at dette var veldig leit å lese :sorry: Stor klem til deg.

4/8 er kanskje ikke så verst? Eller det aner jeg ikke. Har fått 5/9 på begge mine forsøk, på første overlevde ingen til frys!! På andre 4 stk. Krysser fingrene for deg videre, får du daglige oppdatering?
Tror det er greit for min alder (38 år), men ble jo selvfølgelig litt redd når overlevelsesraten bare var 50 % fra igår til idag. Første runde blir jo ansett som litt testrunder likevel. Er forberedt på flere runder, men håper er jo likevel der at det går :Heartpink Blir spennende å se hvor mange som overlever celledelingen, får ny oppdatering imorgen ja :Heartbigred Tusen takk for at du håper for meg :happy::Heartpink

Så lei meg for det :sorry::sorry: Er det fordi dere ikke har flere på frys det kan ta så lang tid? Ventetiden er forferdelig :sorry::Heartpink Stor klem
Sniker for å si at dette var veldig leit å lese :sorry: Stor klem til deg.
Tusen takk :Heartred
Ja, det stemmer, det var siste fryseegg. Ringer st Olavs til uka og håper selvfølgelig ventetiden er kortere enn jeg tror siden vi allerede er inne i gamet! Men tør ikke håpe for mye heller.

Melder meg inn her helt på tampen av stimuleringen min :)

Lisianthus- 31 - B2 - Aleris - #2 - progynova, pergoveris, prednisolon, albyl-e, ovitrelle, gonalpeptyl, cyclogest - planlagt innsett 22.08

Da er jeg igang med stimulering også.
Første ul på fredag, så får håpe det går veien nå :)
Ble pergoveris istedenfor meriofert pga leveringsproblemer. Noen andre som har måttet bytte?

Da er jeg igang med stimulering også.
Første ul på fredag, så får håpe det går veien nå :)
Ble pergoveris istedenfor meriofert pga leveringsproblemer. Noen andre som har måttet bytte?

Muligens jeg… venter på oppdatering fra apoteket men var leveringsproblemer både på meriofert og bemfola, og jeg skal ha en kombo. Skal ikke starte stimulering før om 2 uker så venter i spenning!

Muligens jeg… venter på oppdatering fra apoteket men var leveringsproblemer både på meriofert og bemfola, og jeg skal ha en kombo. Skal ikke starte stimulering før om 2 uker så venter i spenning
Ringte å snakket med apoteket både vitus, apotek1 og boots, og er veldig få som har på lager. Får ikke levering fra de apotekene som har til noen nærmere.
Kommer ikke inn igjen før i oktober fikk jeg beskjed om, så er nok lurt å spørre om noe annet i stedenfor;)

Ringte å snakket med apoteket både vitus, apotek1 og boots, og er veldig få som har på lager. Får ikke levering fra de apotekene som har til noen nærmere.
Kommer ikke inn igjen før i oktober fikk jeg beskjed om, så er nok lurt å spørre om noe annet i stedenfor;)

Hvilken dose skal du ha? Jeg skal ha 300 (2x150). Hun på apoteket sa hun fikk tak i 10 pakningene men ikke enkeltpakningene trodde hun. Men får ringe henne tilbake på mandag/tirsdag om jeg ikke har hørt noe mer innen dagen er omme.

Ahh skal bare bruke 75 ie daglig. Så er ikke sikkert det er det samme med større styrke:)

Ahh skal bare bruke 75 ie daglig. Så er ikke sikkert det er det samme med større styrke:)
Ja, skal bruke 75 bemfola i tillegg og den var visst vanskelig å få tak i og!

Det vet jeg ikke, men nysgjerrig på hvor lenge det er til testdatoen din? Vil du dele testene her også? :angelic::smiley-ashamed005
Min testdato fra klinikken er 24.08, så neste søndag. Men her er min test fra i dag 12 dpo. 20250817_071613.jpg

Back
Topp