♡ IKM UKE 34 ♡

Da kan det jo være greit å vente litt til. Jeg måtte jo bestille flere tester sist for da mistet jeg helt hodet med de skyggene jeg fikk :wacky: Satser på at jeg skal slippe det denne gangen. Er spennende med skygger, men det kostet både tid, energi og penger. Så får vi se hva de neste dagene bringer…
Ikkesant.. orker ikke bestille BP kun for en pakke tidligtester - men er de de eneste man faktisk får resultater på ved tidlig testing? Ser nesten sånn ut utifra andre her inne som dypper flere forskjellige typer i samme urin.

Ikkesant.. orker ikke bestille BP kun for en pakke tidligtester - men er de de eneste man faktisk får resultater på ved tidlig testing? Ser nesten sånn ut utifra andre her inne som dypper flere forskjellige typer i samme urin.
Det blir spennende! I morgen dypper jeg en tidlig og en vanlig bare for å sjekke i 33 :hilarious:
Da begynner du jo å teste om veldig få dager da! Hurra! :D

Oi, tror du det påvirker mye? Jeg har vært så flink hele uken, ikke hatt særlig søtsug, men koset meg med litt smågodt i kveld :bag: Kvalm nå da :hilarious:
Har sukkerinntak negativ virkning på festemuligheter?
Vet ikke hvor mye det påvirker, men mener å ha lest om at man bør begrense sukkerinntak, men er sikkert i større mengder så det går vel helst bra:angelic:
Var på toalettet for en halvtime siden, var lys rosa blod når jeg tørket.. pleier ikke ha så tidlig EL som denne syklusen (CD13 og 4dpo i dag) og pleier ikke å ha mellomblødninger:nailbiting: ChatGPT sier det mulig er hormonrellatert spotting etter EL og tviler på mens eller festeblødning så tidlig.. Får vente å se:smiley-ashamed004

Skulle egentlig ha EL i går men testet positivt mye tidligere, på mandag. Spurte chatGPT om det var noen hensikt å ta EL test nå. Hehe, lo godt av svaret!
Om noen skulle være i tvil, det er LH-pikk som gir utslag:laughing001

Vedlegg

• IMG_6512.jpeg
    IMG_6512.jpeg
    128,4 KB · Visninger: 52
Vet ikke hvor mye det påvirker, men mener å ha lest om at man bør begrense sukkerinntak, men er sikkert i større mengder så det går vel helst bra:angelic:
Var på toalettet for en halvtime siden, var lys rosa blod når jeg tørket.. pleier ikke ha så tidlig EL som denne syklusen (CD13 og 4dpo i dag) og pleier ikke å ha mellomblødninger:nailbiting: ChatGPT sier det mulig er hormonrellatert spotting etter EL og tviler på mens eller festeblødning så tidlig.. Får vente å se:smiley-ashamed004
Ja, men lurer på om det gjelder å ha balansert kosthold sånn generelt. Men sikkert bare positivt å kutte på søtsaker uansett altså :laughing002

Jeg har opplev å fått litt rosa i utflod etter EL før og etter samleie osv. Men 4 dpo ja, hmm det er sikkert ikke noe farlig hvertfall.
Her har jeg MASSE kremet utflod 3 dpo (snart 4 dpo), det kan ikke være noe graviditet, så sikkert hormonelt, håper ikke det er candida :happy6

Jeg pleier å ha EL-smerter en ukes tid før... men jeg kjenner jo på hver minste endring i kroppen... litt for mye egentlig... :wtf: Jeg óg ble gravid sist på tidlig EL... men ser jo folk her inne har lange sykluser og blir gravid med eggløsning laaaaaaangt utti syklusen. Så for noen så kanskje tidlig EL er mer modent egg, mens hos andre så er det kanskje motsatt? Vet egentlig ikke :confused013
Det var litt betryggende å høre, har hatt en del smerter og begynte å lure på om det var noe kluss etter SAen, men da er det sikkert Elsmerter som starter tidligere enn vanlig

Det var litt betryggende å høre, har hatt en del smerter og begynte å lure på om det var noe kluss etter SAen, men da er det sikkert Elsmerter som starter tidligere enn vanlig
Ja, men det er det som er vanlig for meg, så spørs det jo litt hva som er vanlig for deg og da? Blir det for meget med smerter utenom det vanlige så ville jeg jo kontaktet fastlegen.. :Heartpink Tenker jo umiddelbart at hvis det er startet nå så passer det inn med forespeilet EL :Heartpink

Apropos kosthold: Jeg leste i går at man skal holde seg unna muggost og myk oster også i prøvetiden!? Altså hva i all verden? Det har jeg aldri tatt hensyn til. Så klart ved positiv test… men i prøve perioden? Leste det selvsagt etter å nærmest ha spist en hel pakke Blue Castello :nailbiting: Hva gjør dere? Holder dere unna mens dere prøver også?

Apropos kosthold: Jeg leste i går at man skal holde seg unna muggost og myk oster også i prøvetiden!? Altså hva i all verden? Det har jeg aldri tatt hensyn til. Så klart ved positiv test… men i prøve perioden? Leste det selvsagt etter å nærmest ha spist en hel pakke Blue Castello :nailbiting: Hva gjør dere? Holder dere unna mens dere prøver også?
Vet ikke hvorfor vi ikke skal spise det i prøvetiden, men jeg lever som vanlig! Jeg orker ikke å leve som gravid i aldri så lang tid før jeg faktisk blir gravid :dead:

Jeg LEVER på Blue Castello og den hvite med chilli.... (ADHD-hangup siste årene med ost og kjeks på kveldene :laughing021)
Men stopper å spise det rundt 5dpo... har forstått at det er sopp-kjeder som kan være skadelig for fosteret, men tenker før implantasjon må det vel gå bra? Uansett, som @Nammen nevner noe om, så syns jeg det blir så forbasket surt hvis man ender opp å bruke 2 år på å bli gravid så får man ikke leve og kose seg i mellomtiden... Men vil jo ikke at det skal kunne påvirke mulighetene til å bli gravid da... men tror ikke det er det det handler om?

:love017Jeg LEVER på Blue Castello og den hvite med chilli.... (ADHD-hangup siste årene med ost og kjeks på kveldene :laughing021)
Men stopper å spise det rundt 5dpo... har forstått at det er sopp-kjeder som kan være skadelig for fosteret, men tenker før implantasjon må det vel gå bra? Uansett, som @Nammen nevner noe om, så syns jeg det blir så forbasket surt hvis man ender opp å bruke 2 år på å bli gravid så får man ikke leve og kose seg i mellomtiden... Men vil jo ikke at det skal kunne påvirke mulighetene til å bli gravid da... men tror ikke det er det det handler om?
Så godt å høre! For det er jo så godt! spiste den siste biten i kjøleskapet på frokosten ;) Så får jeg klare meg uten en liten stund: Forhåpentligvis 9 mnd fra nå :love017

Jeg holder meg unna diverse dagene etter EL frem til evt positiv test, men koser meg fra menstrasjon til EL :joyful:

Back
Topp