Godt å høreJa, akkurat nå faktisk. Venstre side, ned mot eggstokken nesten! 7+5 i dag
Er 8+1 i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreJa, akkurat nå faktisk. Venstre side, ned mot eggstokken nesten! 7+5 i dag
Jeg har kjent ganske mye på dette den siste uken. På begge sider, men ikke samtidig. Noen ganger også midt på…Andre som fortsatt kjenner stikk eller stramminger på den ene siden av magen? Jeg trodde liksom dette skulle gi seg litt etter hvert, men nei da!
Ja jeg kjenner på det fra tid til annen! Kan ikke tro annet enn at det er ligamentsmerter og at livmoren strekker seg?Andre som fortsatt kjenner stikk eller stramminger på den ene siden av magen? Jeg trodde liksom dette skulle gi seg litt etter hvert, men nei da!
Jeg tenker det samme, men bare godt å høre at dere har det også, og at det ikke er meningen at det skal gå over etter de første ukeneJa jeg kjenner på det fra tid til annen! Kan ikke tro annet enn at det er ligamentsmerter og at livmoren strekker seg?
Er 11+2

Ikke så mye stikk, men kjenner endel stramming. Og ikveld har jeg kjent stikking i brystet, ved brystvorten liksom. Faktisk ganske vondt!Andre som fortsatt kjenner stikk eller stramminger på den ene siden av magen? Jeg trodde liksom dette skulle gi seg litt etter hvert, men nei da!
Oij, stikk i brystvorten høres veldig vondt ut!Ikke så mye stikk, men kjenner endel stramming. Og ikveld har jeg kjent stikking i brystet, ved brystvorten liksom. Faktisk ganske vondt!
Teller det at man ligger våken og grubler, full av bekymring?Noen andre som strever med søvn?De andre gangene siste året( Ma og 2 kjemiske) så slet jeg med at jeg våknet grytidlig hver dag uansett hva jeg gjorde, men denne gangen får jeg ikke til å sovne og er myyyye våken i løpet av natta. Kan ikke huske at dette var et problem med de to første barna..

Teller det at man ligger våken og grubler, full av bekymring?Noen andre som strever med søvn?De andre gangene siste året( Ma og 2 kjemiske) så slet jeg med at jeg våknet grytidlig hver dag uansett hva jeg gjorde, men denne gangen får jeg ikke til å sovne og er myyyye våken i løpet av natta. Kan ikke huske at dette var et problem med de to første barna..

Skjønner hva du mener! Jeg har nesten ingen symptomer, føler jeg. Tror jeg sammenligner for mye med forrige svangerskap hvor jeg hadde ekstrem kvalme allerede fra uke 4.Omtrent ingen symptomer, 9+5. Spent om det kommer, eller om det bittelille jeg har hatt var alt. Skulle gjerne hatt noen flere bekreftelser, men samtidig så kan jeg ikke klage på å være i fin form! Alt har jo sett bra ut på ultralyd![]()
Hvis du ikke allerede har prøvd det så legg en god pute mellom beina når du ligger på siden på natten. Jeg hadde bekkenløsning og bekkenlåsninger med min første og det hjalp å få løftet ene beinet på natten. Og søk behandling tidlig. Jeg gikk til kiropraktor da låsningene mine var verst. Endte likevel opp med krykker siste 2 månedene, jeg var nok litt treg med å søke hjelp. Men det er veldig individuelt hva slags behandling som funker. Helt sikkert masse gode tips å få her inne.Noen flere som har begynt å få bekkenleddssmerter? Jobbstart i går hjalp virkelig ikke på, når valget står mellom å gå på betonggulv eller sitte foran datamaskin, så ble resultatet en tilnærmet søvnløs natt hvor jeg til slutt endte opp med Paracet for å få sove. Kjenner at jeg ikke kan ha det slik over tid.

Ja har begynt med pute mellom beina, merket jeg hadde god nytte av den natt til i dag tilnærmet smertefri. Håper på å komme i gang med behandling snart, har satt meg på venteliste hos fysioterapeut og manuellterapeut. Håper det gir seg eller blir bedre snartHvis du ikke allerede har prøvd det så legg en god pute mellom beina når du ligger på siden på natten. Jeg hadde bekkenløsning og bekkenlåsninger med min første og det hjalp å få løftet ene beinet på natten. Og søk behandling tidlig. Jeg gikk til kiropraktor da låsningene mine var verst. Endte likevel opp med krykker siste 2 månedene, jeg var nok litt treg med å søke hjelp. Men det er veldig individuelt hva slags behandling som funker. Helt sikkert masse gode tips å få her inne.![]()
.
Den beskrivelsen traff meg godt! Herregud så slitsomt 1. trimester er med alle bekymringer og at man i tillegg ikke er «offisielt» gravidJa, det forstår jegJeg er også bekymret. Hele tiden. Orker egentlig ikke ta innover meg at jeg er gravid i tilfelle det ikke går veien. Så føler at jeg er i ingenmannsland -hvor jeg absolutt ER gravid, men orker ikke tenke på det, snakke om det eller kjenne altfor mye etter hva jeg føler om det. Gleder meg til 1.trimester er ferdig
![]()
Er 8+3 og opplever det nesten daglig. Mener å huske det var sånn med nr 1. Det er vel naturlig ettersom at livmoren utvider seg hele tidenAndre som fortsatt kjenner stikk eller stramminger på den ene siden av magen? Jeg trodde liksom dette skulle gi seg litt etter hvert, men nei da!