♡ IKM uke 32 ♡

Vet ikke hvordan jeg skal tolke disse? Satser på jeg blir klokere imorgen :binkybaby :smiley-angelic001Tatt 10dpo Kveld:
20250805_193129.jpg

20250805_192848.jpg

20250805_191105.jpg
Sniker,
Jeg ser da strek på alle disse :shy:

Så utrolig mange positive tester hos dere! Håper det blir slik for oss i 33 og 34 også :love017 :Heartred

Sniker,
Jeg ser da strek på alle disse :shy:

Så utrolig mange positive tester hos dere! Håper det blir slik for oss i 33 og 34 også :love017 :Heartred

Har en tendens til å få sånne streker hver pp, men tror evt det er en kjemisk igjen som forrige mnd :bag: Vi fikk mange gravide i uke 28 også, håper det er en trend:love7:binkybaby

PP4/CD27/11DPO: Da har jeg vel hatt en kjemisk igjen:confused013Uansett, nå gir jeg meg med testingen og venter på TR! Takk for alle heiing og gode ord, dere:Heartred:smiley-angelic003
Screenshot_20250806_095341_FF App.jpg

20250806_091714.jpg

11dpo, helt blenda tester.
Ubehag i magen hvis jeg ligger på magen, og murring i korsryggen.
PMS som spiller meg et puss.. har ikke kjent på pms siden mars, så har jo nesten gått i glemmeboka:p regner med at det er den stygge tante som banker på døren om noen dager

Her kom TR offisielt i dag :shy: Veldig deilig å kjenne på at både humøret og energinivået stiger! Har vært mye nedfor denne PP’en, men nå er en ny syklus endelig i gang og jeg er klar for å slappe litt mer av, kommunisere litt bedre med mannen (stakkars) og forhåpentligvis gjøre dette til den fine og morsomme prosessen det er meningen at det skal være :Heartred
Gratulerer så utrolig masse til alle dere som viser strek etter strek her! Sykt gøy å se at det klaffer for så mange.
Til dere som er bekymret eller sikker på kjemisk - håper kroppen gjør det den skal, og masse lykke til videre! Det kommer :Heartred

Jeg går for mai-barn. Som jo betyr kortere ulønnet permisjon, så det er jo noe! :laughing002

Her kom TR offisielt i dag :shy: Veldig deilig å kjenne på at både humøret og energinivået stiger! Har vært mye nedfor denne PP’en, men nå er en ny syklus endelig i gang og jeg er klar for å slappe litt mer av, kommunisere litt bedre med mannen (stakkars) og forhåpentligvis gjøre dette til den fine og morsomme prosessen det er meningen at det skal være :Heartred
Gratulerer så utrolig masse til alle dere som viser strek etter strek her! Sykt gøy å se at det klaffer for så mange.
Til dere som er bekymret eller sikker på kjemisk - håper kroppen gjør det den skal, og masse lykke til videre! Det kommer :Heartred

Jeg går for mai-barn. Som jo betyr kortere ulønnet permisjon, så det er jo noe! :laughing002
Er som at jeg skulle skrevet det selv! (Bare at jeg ikke orker for tr har også ankommet her og jeg er så sliten og dårlig :arghh:)

Tror jeg kanskje står over forumet neste PP - men hvem vet. Plutselig endrer jeg mening når tiden kommer :Heartpink Takk for følge uke 32 (og alle andre!)

14 DPO i dag og jeg har sluttet å vente på TR (tror/håper jeg). Til og med samboer var enig i at han kunne se en ekstra rosa strek:smiley-bounce022

Men jeg må si jeg er sjokkert over smil(e)reader sine tester, som liksom skal være tidligtester.
Gratulerer! Skal jeg sette deg på "gravid"? :Heartred

Er som at jeg skulle skrevet det selv! (Bare at jeg ikke orker for tr har også ankommet her og jeg er så sliten og dårlig :arghh:)

Tror jeg kanskje står over forumet neste PP - men hvem vet. Plutselig endrer jeg mening når tiden kommer :Heartpink Takk for følge uke 32 (og alle andre!)
Åååå det var trist å høre, sender mange lykkeønskninger og det er fint å følge deg om du orker å være her inne :Heartpink men ta vare på deg selv først og fremst :Heartred

Back
Topp