Pippimor19
Glad i forumet
Sniker,Vet ikke hvordan jeg skal tolke disse? Satser på jeg blir klokere imorgen![]()
Tatt 10dpo Kveld:
![]()
![]()
![]()
Jeg ser da strek på alle disse

Så utrolig mange positive tester hos dere! Håper det blir slik for oss i 33 og 34 også

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker,Vet ikke hvordan jeg skal tolke disse? Satser på jeg blir klokere imorgen![]()
Tatt 10dpo Kveld:
![]()
![]()
![]()

Sniker,
Jeg ser da strek på alle disse
Så utrolig mange positive tester hos dere! Håper det blir slik for oss i 33 og 34 også![]()
![]()
Vi fikk mange gravide i uke 28 også, håper det er en trend

Jeg kan ikke forstå om ikke denne klorer seg fastDen ser sånn ut nå.. gruer meg nesten til imorgen tidlig
![]()

Synes denne ser fin ut!Den ser sånn ut nå.. gruer meg nesten til imorgen tidlig
![]()
Dette må jo være babystrek vel??!Den ser sånn ut nå.. gruer meg nesten til imorgen tidlig
![]()
Jeg skriver som jeg skrev i gårkveld; hvis det her ikke er baby så forstår jeg ingentingDen ser sånn ut nå.. gruer meg nesten til imorgen tidlig
![]()
Det har jo steget også!
Uansett, nå gir jeg meg med testingen og venter på TR! Takk for alle heiing og gode ord, dere

Veldig deilig å kjenne på at både humøret og energinivået stiger! Har vært mye nedfor denne PP’en, men nå er en ny syklus endelig i gang og jeg er klar for å slappe litt mer av, kommunisere litt bedre med mannen (stakkars) og forhåpentligvis gjøre dette til den fine og morsomme prosessen det er meningen at det skal være

Er som at jeg skulle skrevet det selv! (Bare at jeg ikke orker for tr har også ankommet her og jeg er så sliten og dårligHer kom TR offisielt i dagVeldig deilig å kjenne på at både humøret og energinivået stiger! Har vært mye nedfor denne PP’en, men nå er en ny syklus endelig i gang og jeg er klar for å slappe litt mer av, kommunisere litt bedre med mannen (stakkars) og forhåpentligvis gjøre dette til den fine og morsomme prosessen det er meningen at det skal være
Gratulerer så utrolig masse til alle dere som viser strek etter strek her! Sykt gøy å se at det klaffer for så mange.
Til dere som er bekymret eller sikker på kjemisk - håper kroppen gjør det den skal, og masse lykke til videre! Det kommer
Jeg går for mai-barn. Som jo betyr kortere ulønnet permisjon, så det er jo noe!![]()
)
Takk for følge uke 32 (og alle andre!)Gratulerer! Skal jeg sette deg på "gravid"?14 DPO i dag og jeg har sluttet å vente på TR (tror/håper jeg). Til og med samboer var enig i at han kunne se en ekstra rosa strek
Men jeg må si jeg er sjokkert over smil(e)reader sine tester, som liksom skal være tidligtester.

Det kan duGratulerer! Skal jeg sette deg på "gravid"?![]()

Åååå det var trist å høre, sender mange lykkeønskninger og det er fint å følge deg om du orker å være her inneEr som at jeg skulle skrevet det selv! (Bare at jeg ikke orker for tr har også ankommet her og jeg er så sliten og dårlig)
Tror jeg kanskje står over forumet neste PP - men hvem vet. Plutselig endrer jeg mening når tiden kommerTakk for følge uke 32 (og alle andre!)
men ta vare på deg selv først og fremst