Våre tester

Vet at mange tester ved morgenurin. Men oppgjennom åra har jeg funnet ut at 2.urin er best mtp konsentrasjon i urin. Dette kan også være individuelt. Men uansett viktig at du sammenligner tester tatt på samme tid på døgnet :)
Tester aldri på første. Men må jo ikke være på samme tid. Tror neppe hcg stiger ved gitte tidspunkt i døgnet ;)
Men testene jeg tvilte på var uansett på samme tid på dagen.
Er kortere tidsintervall mellom bp-testene jeg la ut sist, søndagskveld og midt dag i dag :)

Skulle til å kommentere det første bildet, kjenner ikkje til testen, men er det eg har forstått at det største problemet med MS og andre tester har vært dårlig fargestoff og dermed slike teite streker som ser svake ut!
Har du testa med digital? Ber for spira di :smiley-angelic001
Har i grunn god erfaring med Valmed, men ingen er vel perfekte?:laughing002
Tok en digital 10 dpo som lyste «ikke gravid». Første tatt ever. Syns de er litt oppskrytt:pompus: trur uansett resultatet hadde blitt 2-3 uker:love2

Tester aldri på første. Men må jo ikke være på samme tid. Tror neppe hcg stiger ved gitte tidspunkt i døgnet ;)
Men testene jeg tvilte på var uansett på samme tid på dagen.
Er kortere tidsintervall mellom bp-testene jeg la ut sist, søndagskveld og midt dag i dag :)
Screenshot_20250805_170219_Samsung Internet.jpg
Derfor greit å ta på samme tidspunkt når man tester, gjerne annenhver dag :angelic: dett for å få mest nøyaktig resultat

Vis vedlegget 466526
Derfor greit å ta på samme tidspunkt når man tester, gjerne annenhver dag :angelic: dett for å få mest nøyaktig resultat
Dobling hver 48. time ja, men det betyr ikke at det går 2 døgn fra en tester til hcg stiger igjen. Om ikke hadde jo ingen sett endring på testene sine fra dag til dag, og det stemmer jo ikke :) Men her er det forskjellig fra person til person :)

Har i grunn god erfaring med Valmed, men ingen er vel perfekte?:laughing002
Tok en digital 10 dpo som lyste «ikke gravid». Første tatt ever. Syns de er litt oppskrytt:pompus: trur uansett resultatet hadde blitt 2-3 uker:love2
Nei, kanskje dei og har blitt som MS og spare penger på fargestoff :hilarious: uansett får du ikkje lov å forlata meg her inne, deal?:love017

Haha, nett som meg idag det:laughing02110dpo!20250805_171333.jpg

Gratulerer❤️❤️ Men var vi i samme termingruppe januar 24? syns jeg husker deg derfra❤️❤️
Takk:love017 Nei, men eg var i februar 24 då☺️ hadde termin 12.02, så hang ikkje i januar heller :hilarious:

Nei, kanskje dei og har blitt som MS og spare penger på fargestoff :hilarious: uansett får du ikkje lov å forlata meg her inne, deal?:love017

Haha, nett som meg idag det:laughing02110dpo!Vis vedlegget 466537
Så stor forskjell da! Er de to under tidlige tester eller vanlige 25? Tenkte å ta en digital fordi mannen min «ser ikke» streken, han er redd for p få opp forhåpninger.. men kanskje jeg skal vente et par dager da? Fått positiv på tidlig cb og på vanlig makesure

Så stor forskjell da! Er de to under tidlige tester eller vanlige 25? Tenkte å ta en digital fordi mannen min «ser ikke» streken, han er redd for p få opp forhåpninger.. men kanskje jeg skal vente et par dager da? Fått positiv på tidlig cb og på vanlig makesure
Makesure er vanlig mens babyplan er tidligtest :happy: digitale er nok lurne, ser eg fekk gravid 1-2 på samme typer strek sist gang!

Back
Topp