B2 - PP7 - CD1 - PP3 med letrozol
Da er jeg i gang med ny prøveperiode, PP7. Jeg har nå vært prøver i over et halvt år. Jeg var litt spent på om jeg var en av dem man hører om som blir superraskt gravid med barn nr. 2 etter å ha prøvd lenge på nr. 1, men det var jeg visst ikke. Rart å ikke vite hvor lang tid det vil ta denne gangen. Plutselig er jeg gravid om en måned, eller så sitter jeg her fremdeles som prøver om et år. Får håpe det ikke tar 23 PP som sist i hvert fall!
Dette blir 3. runde med letrozol, og det var jo faktisk etter 3. runde sist at kroppen «våknet» virket det som og jeg endelig ble gravid for første gang. (Deretter ble jeg gravid tre prøveperioder på rad! - men mistet de to første.) Det gir jo litt ekstra forhåpninger nå!

Om det ikke klaffer nå tar jeg litt pause fra letrozol, skal da høre med gynekologen hva han tenker videre. Jeg har hatt lite (ingen?) bivirkninger av letrozol heldigvis, det meste jeg har kjent kan være vanlig PMS.
Noe som derimot var litt snodig denne PP, var at de siste dagene før TR kom hadde jeg en dunkende/pulserende smerte (ikke veldig vondt, mer ubehagelig) på venstre side i nedre del av magen (nær der jeg kjenner eggløsningssmerter). Virker til å ha gitt seg nå når TR kom. Lurer på hva det var, ble nesten bekymret for en spire på avveie. Jeg har forresten ingen spotting før TR kommer når jeg går på letrozol, det er vel positivt?
Prates igjen, om noen dager!