♡ IKM Uke 31 ♡

Ble tatt et kvarter etter ca. Men for meg ser den like blank ut nå som rett etter jeg tok den når jeg ser i virkeligheten.

Har forsåvidt vært å handlet de tidligtestene jeg kunne finne på apotek og i butikk i dag, så nå spares det opp urin til kveldstest :happy:
Kvarter etter er jo ikke så lenge etter nei, vi venter spent på ny test og håper for deg :smiley-angelic001 :Heartred

Føler denne er ganske klar i sin tale :dead: ultratidlig digital fra clearblue.
Har en tidlig fra metode, en til av den jeg har avbildet, og fire vanlige tester, men spørs om det er noe vits.. tr kommer nok ila noen dager vil jeg tro.

Vedlegg

• Screenshot_20250801_205130_Gallery.jpg
    Screenshot_20250801_205130_Gallery.jpg
    482,9 KB · Visninger: 94
Koselig at du følger med! :love017 Åh ikke lenge igjen nå, men det føles kanskje lengre ut for deg eller går det bra som høygravid? :happy:
Det føles litt ut som de tre første ukene når du har fått en positiv test, og tester HVER dag etter økning og jakter 3+ på digital! Du oppdaterer BV hele tiden, og teller dager og timer til første ultralyd. Særlig også fordi jeg er i permisjon nå, og trenger mye hvile, så går det treigt.

Men i det minste er jeg ikke redd for å miste. Babyen er fullbåren allerede, så skal bare legge litt på seg:love017

Her er tempen nesten nede i samme temp som før eggløsning allerede.

Vedlegg

• Screenshot_20250802_075357_FF App.jpg
    Screenshot_20250802_075357_FF App.jpg
    339,1 KB · Visninger: 38
Det føles litt ut som de tre første ukene når du har fått en positiv test, og tester HVER dag etter økning og jakter 3+ på digital! Du oppdaterer BV hele tiden, og teller dager og timer til første ultralyd. Særlig også fordi jeg er i permisjon nå, og trenger mye hvile, så går det treigt.

Men i det minste er jeg ikke redd for å miste. Babyen er fullbåren allerede, så skal bare legge litt på seg:love017
Hehe, skjønner sammenligningen og at det føles at det går treeeegt, men snart har du babyen din i armene dine! :love017 :Heartbigred

Du har sikkert vært oppe allerede en stund :angelic:så her kommer graf og test som er negativ.
Har akkurat begynt å kjenne på menstruasjonsmurringer så tror TR er rundt hjørnet. Det hadde vært helt magisk at spiren satt siste runde før IVF, men jeg er ikke lei meg, jeg er glad for at jeg kan starte på IVF, og går inn i det med godt mot, det blir en spennende reise og en livserfaring det også :happy::Heartpink
IMG_4788.jpeg

IMG_4786.jpeg

Skal starte med sprøyte på CD2, så det er potensielt imorgen eller mandag :nailbiting: Så dagen etter første menstruasjonsdag :nailbiting: Har kjøpt inn sprøyte så ligger og venter på meg i kjøleskap :ky
Åå så spennende :smiley-angelic001 Hadde prøvd 2.5 år før IVF, uten en skygge på test engang. Første forsøk lyktes ikke, men ble gravid med en aksjelegging i pausemnd før neste forsøk. Heier sånn på deg og at du bare trenger litt hormonboost.

Åå så spennende :smiley-angelic001 Hadde prøvd 2.5 år før IVF, uten en skygge på test engang. Første forsøk lyktes ikke, men ble gravid med en aksjelegging i pausemnd før neste forsøk. Heier sånn på deg og at du bare trenger litt hormonboost.
Åh, så spesiell historie at spiren satt i pausemnd etter 2,5 års prøving :nailbiting:

Ja håper det bare er litt boost som trengs, er jo litt bekymret for at det er noe mer alvorlig/underliggende med meg, men den tanken setter jeg bare på et tog og sier HADET til :greet025 (for den bekymringen hjelper ikke å gruble på og få rotfeste :hilarious:)

Åh, så spesiell historie at spiren satt i pausemnd etter 2,5 års prøving :nailbiting:

Ja håper det bare er litt boost som trengs, er jo litt bekymret for at det er noe mer alvorlig/underliggende med meg, men den tanken setter jeg bare på et tog og sier HADET til :greet025 (for den bekymringen hjelper ikke å gruble på og få rotfeste :hilarious:)
Ja, den bekymringen prøver å snike seg inn. Har tro på at litt hormonstøtte vil hjelpe. Skal du fortsette å tempe? Spent på om grafen din vil se anderledes ut og mer jevnere da.

Trur eg kan settast på gravid:happy7:happy7:happy7:happy7:happy7
IMG_7609.jpeg

IMG_7612.jpeg

15 dpo og offisielt sein! Eg har jo vore litt negativ pga at tempen har falt, og eg har spotta. Den vart veldig lav pga jobbstart, der eg sto opp minst 2 timar før vanlig tid. Dette påvirkar min temperatur ganske mykje, pg sjølv med eigen tolking så syns eg den peika nedover. Har sjekka tempen på omnicalculator sin BBT-kalkulator, og det kan tolkast som at tempen held seg over coverline likevel :’)

Back
Topp