♡ IKM Uke 31 ♡

Ja, det er jo heilt utrulig! Det er jo sånn folk sei, men som ein ikkje klarar å tru på at kan vere sant for ein sjølv. No tar eg dette med glede og så får vi sjå korleis det utviklar seg! :Heartpink :Heartpink
Ja, dette må du glede deg over, spiren skal sitte hele veien til mål :happy093. :happy093. :happy093. :Heartpink :dummy::dummy1:

Kan jo feste seg så sent som 12 dpo. Men uansett positivt med lang lutealfase :happy:
Det er sant, det skrives jo at implantasjon kan skje fra 6-12 dager, og skjer det på dag 12 så kan det ta 1-2 dager før hcg nivå bygger seg opp til utslag på test, så det er mulig med positiv test først 14 dpo og har sett folk skrive om de erfaringene på norske nettforum også. Så det er sant at håpet er ikke ute før TR kommer :happy:

Last edited:
Det er sant, det skrives ho at implantasjon kan skje fra 6-12 dager, og skjer det på dag 12 så kan det ta 1-2 dager før hcg nivå bygger seg opp til utslag på test, så det er mulig med positiv test først 14 dpo og har sett folk skrive om de erfaringene på norske nettforum også. Så det er sant at håpet er ikke ute før TR kommer :happy:
Det blir spennende å se de neste dagene da :) Hvordan går det med deg da?

Hehe, skjønner sammenligningen og at det føles at det går treeeegt, men snart har du babyen din i armene dine! :love017 :Heartbigred

Du har sikkert vært oppe allerede en stund :angelic:så her kommer graf og test som er negativ.
Har akkurat begynt å kjenne på menstruasjonsmurringer så tror TR er rundt hjørnet. Det hadde vært helt magisk at spiren satt siste runde før IVF, men jeg er ikke lei meg, jeg er glad for at jeg kan starte på IVF, og går inn i det med godt mot, det blir en spennende reise og en livserfaring det også :happy::Heartpink
Vis vedlegget 466179
Vis vedlegget 466178
Var våken både 4, 5 og 7, og sjekket hver gang haha.

Det var synd❤️ Tempen var så lovende, så lenge! Heldigvis er det gode odds med IVF, og godt at du allerede har en plan å se frem til❤️❤️

Var våken både 4, 5 og 7, og sjekket hver gang haha.

Det var synd❤️ Tempen var så lovende, så lenge! Heldigvis er det gode odds med IVF, og godt at du allerede har en plan å se frem til❤️❤️
Så skjønn du er som følger med :woot: :Heartpink (Og stakkars som er oppe så mange ganger om natten :sleep011) Ja jeg har aldri hatt sååå høyt temperaturhopp midt i lutealfasen, så den lurte meg skikkelig :hilarious: Ja det hjelper veldig å ha en ny plan med IVF, tror det er det som gjør at jeg ikke depper over negative tester nå :happy::Heartpink

Trur eg kan settast på gravid:happy7:happy7:happy7:happy7:happy7Vis vedlegget 466196
Vis vedlegget 466197
15 dpo og offisielt sein! Eg har jo vore litt negativ pga at tempen har falt, og eg har spotta. Den vart veldig lav pga jobbstart, der eg sto opp minst 2 timar før vanlig tid. Dette påvirkar min temperatur ganske mykje, pg sjølv med eigen tolking så syns eg den peika nedover. Har sjekka tempen på omnicalculator sin BBT-kalkulator, og det kan tolkast som at tempen held seg over coverline likevel :’)
Gratulerer sååå mye :woot: :woot:

Torsdags ettermiddag var jeg usikker på om dette gikk veien. Mye har skjedd på 1,5 døgn!
Tror jeg kan settes på gravid :Heartred

Vedlegg

• IMG_4941.jpeg
    IMG_4941.jpeg
    853,2 KB · Visninger: 47
  • IMG_4965.jpeg
    IMG_4965.jpeg
    407,4 KB · Visninger: 44
13 dpo - temperaturfall og ingen tvil om at menstruasjon er på vei

Håper TR kommer iløpet av dagen så jeg kan begynne på en ny syklus og ny prosess :happy:

Hvordan går det med dere andre @førstegangsprøver☀️ @stjerna80 og @S0mmerpr0ver ? :Heartpink

Vis vedlegget 466272
Håper for deg og masse lykke til med prossessen dere skal igang med :Heartblue

Her er jeg veldig usikker. Tok test idag til morgenen, en makesure vanlig test og en metode tidligtest, begge var helt blendahvite :confused: Har begynt å tenke om EL kan ha vært senere enn jeg trodde, kanskje så sent som 22.7 og at jeg da evt. bare er 12 DPO. Var så kvalm og uggen i går at jeg måtte ligge i sengen og hvile, og i formiddag fikk jeg helt sinnsyke stikksmerter/kramper i høyre/midten av underlivet. Skikkelig merkelig, ikke opplevd det før. Ikke noe tegn til TR heller.

Håper det går fint med dere andre :Heartblue

Back
Topp