♡ IKM Uke 31 ♡

Så fin strek :love7 Han er rar hvis han ikke ser den altså :hilarious:
Alle strekene har vist bedre på bildet enn i virkeligheten:)
Syns faktisk strekene på testene jeg tok i sted er svakere nå etter de har tørket:pompus: Så litt spent på om det blir noe av det her.

Men mannen er informert og ble igrunn like lattermild som jeg ble:hilarious:

Alle strekene har vist bedre på bildet enn i virkeligheten:)
Syns faktisk strekene på testene jeg tok i sted er svakere nå etter de har tørket:pompus: Så litt spent på om det blir noe av det her.

Men mannen er informert og ble igrunn like lattermild som jeg ble:hilarious:
Vi satser på at dette går bra hele veien, ingen tvil om positiv test iallefall :happy: :Heartred Så gøy at du fortalte han det, kos dere masse sammen med den gode nyheten :love017:Heartbigred

Nei så kjedelig :sorry::Heartred Vært mye opp og ned denne runden, litt samme for meg, tempen synker idag og ingen utslag på test. Masse lykke til for deg videre, håper spiren sitter neste runde, stor klem :Heartred
Ja veldig kjedelig. Tempen var så lovende og hadde flere symptomer. Jeg lurer på om det kan ha vært bittelitt rest igjen fra SA eller at det har vært en kjemisk. Ganske store smerter nå. Masse lykke til videre for deg og :Heartred Kanskje vi kommer i neste IKM sammen

Nei så kjedelig :sorry::Heartred Vært mye opp og ned denne runden, litt samme for meg, tempen synker idag og ingen utslag på test. Masse lykke til for deg videre, håper spiren sitter neste runde, stor klem :Heartred
Ja veldig kjedelig. Tempen var så lovende og hadde flere symptomer. Jeg lurer på om det kan ha vært bittelitt rest igjen fra SA eller at det har vært en kjemisk. Ganske store smerter nå. Masse lykke til videre for deg og :Heartred Kanskje vi kommer i neste IKM sammen
Å nei, ikke begge to.. :sorry:
Det såg jo så lovende ut. Håper inderlig den sitter snarlig for dere :Heartred

Prøve å se fremover og fokus på optimalisering. Ut og kjøpe nye vitaminer til mannen og fortsette på mine. Bestille inn eggløsningstester og mer Conceive plus. Neste pp skal menskopp prøves igjen, brukte det da egget ble befruktet forrige gang. Sunnere kosthold og mer bevegelse

Å nei, ikke begge to.. :sorry:
Det såg jo så lovende ut. Håper inderlig den sitter snarlig for dere :Heartred
Prøve å se fremover og fokus på optimalisering. Ut og kjøpe nye vitaminer til mannen og fortsette på mine. Bestille inn eggløsningstester og mer Conceive plus. Neste pp skal menskopp prøves igjen, brukte det da egget ble befruktet forrige gang. Sunnere kosthold og mer bevegelse
Ja, det er bare å brette opp ermene (ikke Armene som jeg hører iblant :hilarious: ) og gønne på videre :joyful: Spiren skal sitte til slutt!

(den som ikkje vil den skal :cool14)

IMG_7596.jpeg

Oj, her var det jo framleis strek! På makesure vanlig! Har dog ein veldig sterk følelse av at mensen begynner i dag, for det var litt rosa på papiret. Har vondt i korsrygg, som er uvanlig, men har ellers alle mine vanlige PMS-symptomer som kjem veldig kort tid før. Har også framleis den same wtf-følelsen frå i går. Dpo 14, så sein er det lenge sidan eg har vore :nailbiting:

Vis vedlegget 466116
Oj, her var det jo framleis strek! På makesure vanlig! Har dog ein veldig sterk følelse av at mensen begynner i dag, for det var litt rosa på papiret. Har vondt i korsrygg, som er uvanlig, men har ellers alle mine vanlige PMS-symptomer som kjem veldig kort tid før. Har også framleis den same wtf-følelsen frå i går. Dpo 14, så sein er det lenge sidan eg har vore :nailbiting:
Så fiiiin råsa strek :love017 :Heartred Jeg tror ikke du får mensen idag :hug003

11 DPO - 01.august - ny måned

Dropp i temperatur og negativ test. Lover ikke godt men håpet er ikke ute før TR kommer! Uansett, stabilt humør og det er 01.august, må lage oss en god start på ny måned :smiley-angelic003

IMG_4777.jpeg

IMG_4779.jpeg

Åhhhhh gratulerer så mye❤️❤️❤️❤️ så kjekt å fortelle familien det❤️ du må oppdatere når du har gjort det❤️❤️❤️
Vi satt ute i hagen og grillet hos svigers. Svigerforeldrene mine, mine foreldre og to svigersøster var der i tillegg til min samboer og 1,5 åring. Rett før vi skulle spise kake og drikke kaffe sa vi at vi at et lite frø har begynt å vokse i meg og at vårt barn mest sannsynlig skal bli storebror :Heartred De ble både litt overrasket, men samtidig ikke :love017 svigersøster sommer gravid nå synes det var ekstra stas med flere søskenbarn på samme alder :dance008 jeg startet for øvrig dagen med 2t freesbegolf, deretter shopping i storbyen og gi gikk toppturpå kvelden. Så bikket nesten 20.000 skritt i går, men føler jeg må gjøre alt jeg kan og klarer før jeg blir dårlig og sykt kvalm som sist :hilarious:

Spørsmål til dere som var sinnsykt kvalme første svangerskap; er det noen av dere som slapp unna det i senere? :smiley-angelic006:nailbiting::dead:

Åhh neii :sorry: Hadde jo sånn håpet for deg :shy: Kunne muligens ha vært noe som prøvde, men kroppen trenger en runde til før det sitter? Ååh :Heartred

Back
Topp