Ja, dumme meg kjøpte mange.. de burde slutte og selge demDe gir de vekk gratis nå når man kjøper tester så sikkert en grunn til det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, dumme meg kjøpte mange.. de burde slutte og selge demDe gir de vekk gratis nå når man kjøper tester så sikkert en grunn til det![]()
De gir de vekk gratis nå når man kjøper tester så sikkert en grunn til det![]()
Ja, fikk den gratis da jeg kjøpte de andre testene. Stusset og på at glasset var så ripeteTrodde det selv, men var penger kasta ut av vinduet.
Ja dette var ekstremt spennende - men for meg er det ingen tvil på dine testerDet får vi håpe! Den falma etter tiden då… og sambuaren ser den nesten ikkje.
Eg har tatt babyplan tidlig og make sure vanlig som begge var kvite, seinast i gårLitt vel spennande no…

Åh det blir helt fantastiskJa vi forteller det i kveld når vi griller sammenBlir veldig koselig
siden svigerfamilien vår bor langt unna er det ekstra fint å kunne si det samlet til alle sammen samtidig
![]()

Noe er her å lurker!Morgenentiss 11 dpo
Hva er normalverdi for progesteron?Fikk svar på prøvene nå fra 8 dpo: progesteron 23 og hcg <5. Så da tror jeg tidligtesten jeg tokk på dpo 7, som viste ganske tydelig skygge, ikke er til å stole på. Gir mer mening med svake skygger på vanligtest nå da, hvis evt hcg startet opp senere enn jeg trodde

Ikke helt sikker, men den bør være over 15 rundt da jeg tokk den sier chat gpt. Noen klinikker ser helst at den er over 30Hva er normalverdi for progesteron?![]()
Vi må gripe fatt i håpet og holde motet oppe, vi håper for hverandreTenk om de sterke smertene i går var et egg som fikk festet seg ordentlig og derfor dipp på 0.2 i sovehudstemperatur. Føler jeg griper etter halmstrå nå da, men hadde forklart skygge på vanlig test

Ja, prøver å tenke som deg, håpet er ikke ute før TR kommer. Begynner bare å bli litt sliten av denne Berg og dalbanen. Kanskje den som gjør meg kvalm hahaVi må gripe fatt i håpet og holde motet oppe, vi håper for hverandre![]()
![]()
Ja det blir mottoet vårt, håpet er ikke ute før TR kommerJa, prøver å tenke som deg, håpet er ikke ute før TR kommer. Begynner bare å bli litt sliten av denne Berg og dalbanen. Kanskje den som gjør meg kvalm haha

Hehe. Lage en plakat og henge ved sengen min. Er i hvertfall digg å ha sluppet pms inntil videre, ikke så glad i den heksaJa det blir mottoet vårt, håpet er ikke ute før TR kommer![]()
![]()
Veldig spennende!Dagtempen har steget til 37.80 i dag. Hvis det ikke er på grunn av hcg, så lurer jeg må om jeg har en betennelse i kroppen. Ryddet bare litt leker

Lei for detDa kom TR i dag dessverre. Svært uønsket. Så da hopper jeg over i neste PP
Ønsker dere alle lykke til![]()

Håper virkelig den sitter neste PP for deg 

Så fin strek11(?) dpo i dag. Tok meg først i å tenke at dette ikke går veien med den streken, fekk mye sterkere strek på denne tiden sist.
MEN ingen graviditet er lik og streken er sterkere enn i går
Tenkte å vise positiv test til mannen i dag (han vet ingenting enda), men spørs om han tror meg om jeg viser denne![]()
Han er rar hvis han ikke ser den altså