♡ IKM Uke 31 ♡

Det får vi håpe! Den falma etter tiden då… og sambuaren ser den nesten ikkje.
Eg har tatt babyplan tidlig og make sure vanlig som begge var kvite, seinast i går :smiley-ashamed004 Litt vel spennande no…
Ja dette var ekstremt spennende - men for meg er det ingen tvil på dine tester :Heartred

Fikk svar på prøvene nå fra 8 dpo: progesteron 23 og hcg <5. Så da tror jeg tidligtesten jeg tokk på dpo 7, som viste ganske tydelig skygge, ikke er til å stole på. Gir mer mening med svake skygger på vanligtest nå da, hvis evt hcg startet opp senere enn jeg trodde

Fikk svar på prøvene nå fra 8 dpo: progesteron 23 og hcg <5. Så da tror jeg tidligtesten jeg tokk på dpo 7, som viste ganske tydelig skygge, ikke er til å stole på. Gir mer mening med svake skygger på vanligtest nå da, hvis evt hcg startet opp senere enn jeg trodde
Hva er normalverdi for progesteron? :Heartred

11(?) dpo i dag. Tok meg først i å tenke at dette ikke går veien med den streken, fekk mye sterkere strek på denne tiden sist.
MEN ingen graviditet er lik og streken er sterkere enn i går :happy:
Tenkte å vise positiv test til mannen i dag (han vet ingenting enda), men spørs om han tror meg om jeg viser denne :hilarious:

Vedlegg

• IMG_4942.jpeg
    IMG_4942.jpeg
    758,8 KB · Visninger: 65
11(?) dpo i dag. Tok meg først i å tenke at dette ikke går veien med den streken, fekk mye sterkere strek på denne tiden sist.
MEN ingen graviditet er lik og streken er sterkere enn i går :happy:
Tenkte å vise positiv test til mannen i dag (han vet ingenting enda), men spørs om han tror meg om jeg viser denne :hilarious:
Så fin strek :love7 Han er rar hvis han ikke ser den altså :hilarious:

Back
Topp