♡ IKM Uke 31 ♡

Hadde sex tirsdagen. Tok el-test torsdagen og fredagen som begge var negative, og gikk tom for tester.
Forventet el egentlig lørdagen, men regner med den kom søndag i stede, og det kan stemme med med smertene jeg hadde da. Så 5 dager :bag:
Wow! Utrolig! :D

Vis vedlegget 466062
Kanskje dette er litt skarpere, mulig skygge men veldig usikker, for meg er den negativ. Men jeg er heller ikke så veldig erfaren med dette heller. Fjerde PP hvor jeg tester etter EL og tidlig graviditet, selv om vi har prøvd i 10 år + av og på?
Synes det er noe øverst på den, men ikke hel strek. Rart. Blir spennende med neste test

Men du har jo strek på begge testene du har lagt ut i dag?:wideyed:
Jeg syns heller ikke mine har steget så mye denne gangen som jeg har vært vant til tidligere, men det har kanskje med at jeg har hatt fri og hatt mulighet til å teste litt for ofte :smiley-angelic006
I dag blir det ikke testing før i kveld, så ser forhåpentligvis grei stigning fra i går :angelic:
Men hadde håpet på strek på tidligtest når det er skygge på vanlig :(

Men hadde håpet på strek på tidligtest når det er skygge på vanlig :(
Var det ikke strek der da? Syns jeg så noe :pompus:
Jeg pleier å åpne testen for å se uten glasset foran, det gir så gjenskinn at det er vanskelig å se. Litt nørd :smiley-angelic006

Eg mista også i uke 15, babyen døde 13+4❤️ syns også det vat vanskelig i perioder og fekk innvilga åpen dør hos gynekolog for UL og hadde fast time 1 gang i veka heilt til eg kjente tydelig liv kvar dag og kvilepulsen senka seg. Min nøkkel for å ta kroken på angsten når eg var gravid med skuddårsspira (altså mitt barn nr 2 etter senabortene) var å heile tida ha ein time innen kort tid, slik at eg viste at om angsten kom så var det berre så og så tid til sjekk. Å forebygge slik var gull for meg og eg ønsker det SÅ for alle andre som sliter med det samme❤️
Offameg, fælt å høre at du gikk gjennom det samme. Det er desidert det tøffeste vi har gått gjennom❤️ Jeg gikk til privat gyn sist graviditet (som hadde avtale gjennom sykehuset). Når jeg blødde så fikk jeg komme til hun 2 ganger i uka for ultralyd gratis. Det var hun samme som sa at baby sitt hjerte hadde sluttet å slå. Så hun hadde nok mye medfølelse for meg❤️ Følte meg alltid veldig ivaretatt der, jeg bare ringte å fikk komme samme dag selv om det var fullt❤️ Så jeg kommer nok til å benytte meg av det når jeg kjenner angsten kommer❤️ Håper bare jeg slipper unna alt det dritet denne gangen❤️ Tusentakk for gode ord og støtte❤️ Godt å vite at man ikke er alene med det❤️ Man blir jo ganske kokko av det❤️

Var det ikke strek der da? Syns jeg så noe :pompus:
Jeg pleier å åpne testen for å se uten glasset foran, det gir så gjenskinn at det er vanskelig å se. Litt nørd :smiley-angelic006
Ja, ihvertfall vanskelig å ta bilde av med gjenskinn og så ripete glass. Mer skygge enn strek, men jeg har kanskje blitt litt kritisk hehe. Den ble litt tydeligere etter tiden

Offameg, fælt å høre at du gikk gjennom det samme. Det er desidert det tøffeste vi har gått gjennom❤️ Jeg gikk til privat gyn sist graviditet (som hadde avtale gjennom sykehuset). Når jeg blødde så fikk jeg komme til hun 2 ganger i uka for ultralyd. Det var hun samme som sa at baby sitt hjerte hadde sluttet å slå. Så hun hadde nok mye medfølelse for meg❤️ Følte meg alltid veldig ivaretatt der, jeg bare ringte å fikk komme samme dag selv om det var fullt❤️ Så jeg kommer nok til å benytte meg av det når jeg kjenner angsten kommer❤️ Håper bare jeg slipper unna alt det dritet denne gangen❤️ Tusentakk for gode ord og støtte❤️ Godt å vite at man ikke er alene med det❤️ Man blir jo ganske kokko av det❤️

Åhhhhh gratulerer så mye❤️❤️❤️❤️ så kjekt å fortelle familien det❤️ du må oppdatere når du har gjort det❤️❤️❤️

Offameg, fælt å høre at du gikk gjennom det samme. Det er desidert det tøffeste vi har gått gjennom❤️ Jeg gikk til privat gyn sist graviditet (som hadde avtale gjennom sykehuset). Når jeg blødde så fikk jeg komme til hun 2 ganger i uka for ultralyd gratis. Det var hun samme som sa at baby sitt hjerte hadde sluttet å slå. Så hun hadde nok mye medfølelse for meg❤️ Følte meg alltid veldig ivaretatt der, jeg bare ringte å fikk komme samme dag selv om det var fullt❤️ Så jeg kommer nok til å benytte meg av det når jeg kjenner angsten kommer❤️ Håper bare jeg slipper unna alt det dritet denne gangen❤️ Tusentakk for gode ord og støtte❤️ Godt å vite at man ikke er alene med det❤️ Man blir jo ganske kokko av det❤️
Å så fantastisk at du også fant ei slik dame med omsorg og forståelse ❤️ eg leser jo her inne at ikkje alle får det, og mange må krangle seg til den minste lille ting. Så begynner jo å forstå at det er vilje hos enkelte det står på, og det er jo trist for dei som møter feil folk.
Me mista i uke 19 og 15, men har nå også to nydelige unger på 3,5 og 1,5år. Me er også kristne og trur at alle barn som dør, i magen eller utenfor er i himmelen og at vi sees igjen en dag❤️ det håpet er stor hjelp i sorgen:smiley-angelic001
Ønsker deg alt god denne graviditeten, håper du finner fred og ro denne graviditeten også❤️

Dagens test :dead: helt negativ, som i gårkveld.. tror jeg skal få tr i morgen, blir spennende å se.

Har fått litt ømme brystvorter siden i går, og enda smerter nederst i korsryggen og nederste i magen.

Vedlegg

• Screenshot_20250731_102433_Gallery.jpg
    Screenshot_20250731_102433_Gallery.jpg
    80,2 KB · Visninger: 52
  • Screenshot_20250731_102438_Gallery.jpg
    Screenshot_20250731_102438_Gallery.jpg
    140,1 KB · Visninger: 54
  • Screenshot_20250731_102444_Gallery.jpg
    Screenshot_20250731_102444_Gallery.jpg
    376,5 KB · Visninger: 53
Morgenentiss 11 dpo
Ser på den her, men på de stavene så fikk ikke jeg positiv. Fikk det bare på BP. Så jeg ble skikkelig irritert og forvirra i starten. Posta dem aldri pga det. Største dritt testene jeg har kjøpt.

Ser på den her, men på de stavene så fikk ikke jeg positiv. Fikk det bare på BP. Så jeg ble skikkelig irritert og forvirra i starten. Posta dem aldri pga det. Største dritt testene jeg har kjøpt.
Er babyplan tidlig stavtest. Var det et annet merke på dine staver?

De gir de vekk gratis nå når man kjøper tester så sikkert en grunn til det :dead:

Back
Topp