♡ IKM Uke 31 ♡

Åhh neii :sorry: Hadde jo sånn håpet for deg :shy: Kunne muligens ha vært noe som prøvde, men kroppen trenger en runde til før det sitter? Ååh :Heartred
Ja, lurer på om noe prøvde å feste seg, men ikke klarte det helt. Tempen hadde jo dipp og så enda høyere topp etter det og skygger på tester. Synd ikke IKM 35 er oppe nå, havner i begynnelsen av den antageligvis

Ja, lurer på om noe prøvde å feste seg, men ikke klarte det helt. Tempen hadde jo dipp og så enda høyere topp etter det og skygger på tester. Synd ikke IKM 35 er oppe nå, havner i begynnelsen av den antageligvis
Ja, alt virker så veldig lovende, så det kan være en forklaring altså :shy: Ahh jeg åpnet til slutt IKM34, men så havner du akkurat ikke i den du da? :shifty: Du er nu uansett hjertelig velkommen inn dit om du ser at det passer deg :smug:

Ja, alt virker så veldig lovende, så det kan være en forklaring altså :shy: Ahh jeg åpnet til slutt IKM34, men så havner du akkurat ikke i den du da? :shifty: Du er nu uansett hjertelig velkommen inn dit om du ser at det passer deg :smug:
Hvis jeg får syklus på 24 dager havner jeg hos dere og 26 rett etter. Kanskje beregne kort syklus først da hehe

Test fra i morges, vanligtest siden jeg ikke har flere tidlig igjen. Akkurat som jeg kan skimte noe på bildet der lysstyrken er skrudd ned.:confused004

Vedlegg

• Screenshot_20250801_120554_Gallery.jpg
    Screenshot_20250801_120554_Gallery.jpg
    161,4 KB · Visninger: 78
  • Screenshot_20250801_120559_Gallery.jpg
    Screenshot_20250801_120559_Gallery.jpg
    118,6 KB · Visninger: 80
Vi satt ute i hagen og grillet hos svigers. Svigerforeldrene mine, mine foreldre og to svigersøster var der i tillegg til min samboer og 1,5 åring. Rett før vi skulle spise kake og drikke kaffe sa vi at vi at et lite frø har begynt å vokse i meg og at vårt barn mest sannsynlig skal bli storebror :Heartred De ble både litt overrasket, men samtidig ikke :love017 svigersøster sommer gravid nå synes det var ekstra stas med flere søskenbarn på samme alder :dance008 jeg startet for øvrig dagen med 2t freesbegolf, deretter shopping i storbyen og gi gikk toppturpå kvelden. Så bikket nesten 20.000 skritt i går, men føler jeg må gjøre alt jeg kan og klarer før jeg blir dårlig og sykt kvalm som sist :hilarious:

Spørsmål til dere som var sinnsykt kvalme første svangerskap; er det noen av dere som slapp unna det i senere? :smiley-angelic006:nailbiting::dead:
Så fantastisk :love017 :Heartred Håper kvalmen ikke blir så ille :smiley-angelic003 Har dessverre ikke erfaring å dele :angelic:

Er bilde tatt etter 5 min eller har testene tørket i flere timer før bildet ble tatt siden du skriver test fra i morges?
Ble tatt et kvarter etter ca. Men for meg ser den like blank ut nå som rett etter jeg tok den når jeg ser i virkeligheten.

Har forsåvidt vært å handlet de tidligtestene jeg kunne finne på apotek og i butikk i dag, så nå spares det opp urin til kveldstest :happy:

Back
Topp