Nei, de sa bare at de kan få til innsett I august. Hvordan ligger du ann i løypa nå? Har du hatt oppstartssamtale?Så bra du får innsett i august og ikke senere! Da de noe om kø/pågang generelt nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, de sa bare at de kan få til innsett I august. Hvordan ligger du ann i løypa nå? Har du hatt oppstartssamtale?Så bra du får innsett i august og ikke senere! Da de noe om kø/pågang generelt nå?
Fått noe svar? Jeg tror ikke det skal påvirke noe særlig egentlig. Men du kan jo også spørre legen som skriver ut medisinen, for å høre?Noen som har erfaring med soppinfeksjon i underlivet ved oppstart? Skal starte injeksjoner i morgen og har soppinfeksjon. Funker ikke med canasten pille og krem (vanlig for meg) må få resept på diflucan enkeltdose. Men helt umulig å få tak i de. Ringt i dag på callback. Meldt mens på crypo men der skal jo ingenting annet spørres om![]()
Så bra du fant en klinisk litt nærmere da. Venter enda på og bli oppringt. Ringte på mandag, så kanskje jeg får telefon i dagAh crypho er dritt! Fant en klinikk som hadde ledig time, så da blir det bare en 3 timers kjøretur og ikke nærmere 6
Håper det løser seg for deg og![]()
Håper det! Kan tenke meg de har stor pågang nå etter sommeren. Mange som er klar for å starte opp igjenSå bra du fant en klinisk litt nærmere da. Venter enda på og bli oppringt. Ringte på mandag, så kanskje jeg får telefon i dag![]()
Ja jeg regner det. Tror nok det ikke blir klart for innsett her før neste syklusHåper det! Kan tenke meg de har stor pågang nå etter sommeren. Mange som er klar for å starte opp igjen
Jeg fikk dekket flyreise sist (1,5 år siden) men bare ene veien. Så betalte returen selv (4000kr!). Måtte ta tog eller buss tilbake sa deOm du bor i nærheten av en flyplass og det er kortere for deg å fly kan du få pasientreiser til å bestille fly for deg. Tror egenandelen er 400 per vei. Jeg hadde fly opp og ned for UL-kontroll i 2017 når jeg hadde forsøk der![]()
og siden det ikke går direktefly nå så tar det faktisk kortere tid å kjøre Hvorfor fikk du bare ene veien?? Har fått begge veier ved 2 ul-kontroller og uttak og innsett i 2017. I 2021 fikk jeg for to innsett begge veier!Jeg fikk dekket flyreise sist (1,5 år siden) men bare ene veien. Så betalte returen selv (4000kr!). Måtte ta tog eller buss tilbake sa deog siden det ikke går direktefly nå så tar det faktisk kortere tid å kjøre
![]()
Nei de har ikke ringt tilbake enda. Sjekka interaksjoner, spurte på apoteket og chat gptFått noe svar? Jeg tror ikke det skal påvirke noe særlig egentlig. Men du kan jo også spørre legen som skriver ut medisinen, for å høre?
Og det skulle ikke være noe som påvirket medisinene eller noe annet i behandlingen. Så tok diflucan tab for å få det bort da vanlig canasten ikke har funket. Så om de noen ganger ringer vet jeg ikke Okei, skjønnerNei, de sa bare at de kan få til innsett I august. Hvordan ligger du ann i løypa nå? Har du hatt oppstartssamtale?
Håper du kommer fort i gang. Føler nesten det er all ventingen som er det verste med dette.Okei, skjønnerHar oppstartssamtale i august. Veldig spent på ventetid for uttak
Fordi de bare dekker den billigste reisemåten (sa de til meg) og tur-retur med fly var visst ikke det billigste :/ skikkelig kjipt. Men kan høre igjen når det blir innsett!Hvorfor fikk du bare ene veien?? Har fått begge veier ved 2 ul-kontroller og uttak og innsett i 2017. I 2021 fikk jeg for to innsett begge veier!
Så kjipt!! Har bare tatt det for gitt at jeg får fly denne gangen. Har byttet til porsgrunn for å få hjelp til barn nr 3.Fordi de bare dekker den billigste reisemåten (sa de til meg) og tur-retur med fly var visst ikke det billigste :/ skikkelig kjipt. Men kan høre igjen når det blir innsett!
Kanskje det spørs hvem man treffer på pasientreiserSå kjipt!! Har bare tatt det for gitt at jeg får fly denne gangen. Har byttet til porsgrunn for å få hjelp til barn nr 3.
Satser på det ordner seg for oss begge :-DKanskje det spørs hvem man treffer på pasientreiserjeg skal i hvert fall prøve hvis det blir innsett om 2 uker. Hadde vært så deilig å slippe å kjøre!
Takk for detHåper du kommer fort i gang. Føler nesten det er all ventingen som er det verste med dette.
Ja dem har innsett på helgHar de innsett på helg? Begynte å tenke på det i og med de dyrker til blasto![]()
Blir innsett på meg neste helgHar de innsett på helg? Begynte å tenke på det i og med de dyrker til blasto![]()
Gøy! Kunne du ønske deg helg eller er det tilfeldig?Blir innsett på meg neste helgde begynte visst med det for et par år siden tror jeg?