♡ IKM Uke 31 ♡

Ja, gøy at flere fortsatt henger her :joyful:

De to første er fra i går (8 dpo), en tidligtest fra BP med svak strek og en vanlig test som er blenda. Tredje er vanlig test fra i dag med antydning til noe. Ser du noe her?
Hadde ikke lagt så mye i det hadde det ikke vært for at jeg aldri pleier å få skygge :pompus:
Ja, ser skygge :happy:

Flere som har opplevd kluss med tidligtestene til Babyplan? Jeg holder testen i 3-4 sekunder, men blekket kommer ikke før jeg dypper en gang til. Da blir det vel mer utvannet? Synes legger seg rart og

Er 12 dpo idag men negativ test enda:/ Jeg spottet litt lysebrunt 10 dpo men det stoppet og har ikke kommet tilbake enda:smiley-angelic001 Bruker alltid å spotte 2-3 dager før mens så tar det som et positivt tegn:) Tenker jeg venter til ikm nå med å teste

Flere som har opplevd kluss med tidligtestene til Babyplan? Jeg holder testen i 3-4 sekunder, men blekket kommer ikke før jeg dypper en gang til. Da blir det vel mer utvannet? Synes legger seg rart og
Pleier å holde i 8-10 sek :)

Har alltid holdt den nedi til halve testen er vått. Har aldri telt sekunder :)

Har bare brukt babyplan når det gjelder stripsene og holder bare 3 lange sekunder som man skal på de. Har aldri dyppet to ganger, men tar litt tid før fargen beveger seg bortover ja :happy:

Har bare brukt babyplan når det gjelder stripsene og holder bare 3 lange sekunder som man skal på de. Har aldri dyppet to ganger, men tar litt tid før fargen beveger seg bortover ja :happy:
Har ikke trengt det jeg heller før. Men nå kom det ikke noe selv etter noen min

Hei!
Har ikke meldt meg inn tidligere, men sitter nå med tester som ser svakt positive ut. Trenger en plass å lufte spenningen :angelic:
Litt utrolig om dette er mer enn skygger mtp innsats og timing, men det blir i så fall en hyggelig overraskelse :smiley-angelic003

Elleah - 32 - B3 - EL 20.07? - IKM 31.07?
Så spennende :woot: Velkommen - har lagt deg til listen :smiley-angelic003

Endelig fikk jeg positiv test :Heartpink

Vi har prøvd på nr 3 i 1,5 år nå, og endelig så ser det ut til at det sitter! Er så utrolig glad og lykkelig nå!

Nå må jeg bare finne den perfekte måten å fortelle mannen at nr 3 er på vei :)

Vedlegg

• IMG_1066.jpeg
    IMG_1066.jpeg
    357,8 KB · Visninger: 82
Er 12 dpo idag men negativ test enda:/ Jeg spottet litt lysebrunt 10 dpo men det stoppet og har ikke kommet tilbake enda:smiley-angelic001 Bruker alltid å spotte 2-3 dager før mens så tar det som et positivt tegn:) Tenker jeg venter til ikm nå med å teste
Spennende, Håper det dukker opp noe! :smiley-angelic001:Heartred

Endelig fikk jeg positiv test :Heartpink

Vi har prøvd på nr 3 i 1,5 år nå, og endelig så ser det ut til at det sitter! Er så utrolig glad og lykkelig nå!

Nå må jeg bare finne den perfekte måten å fortelle mannen at nr 3 er på vei :)
Så herlig! Gratulerer så mye :love017:Heartred Ønsker du at jeg legger deg på gravidlisten? Se veiledning på første side :smiley-angelic003

Ja, gøy at flere fortsatt henger her :joyful:

De to første er fra i går (8 dpo), en tidligtest fra BP med svak strek og en vanlig test som er blenda. Tredje er vanlig test fra i dag med antydning til noe. Ser du noe her?
Hadde ikke lagt så mye i det hadde det ikke vært for at jeg aldri pleier å få skygge :pompus:
Jeg skimter også noe :pompus:

Ikke svar på hcg eller progesteron enda. Nå angrer jeg på at jeg tokk flere tester samtidig. Tror de prøvene kan ta litt tid

Back
Topp