♡ IKM UKE 30 ♡

Tok en test til i dag, men helt blank den også.
IMG_7280.jpeg

Noen får ikke positiv test før ikm , har til og med lest at nien ikke får positiv før etter ikm. Krysser fingrene!
Alltid lov å håpe, men er 13 eller 14 dpo i dag så har ikke helt troen. Men trøster meg med at dette var første pp med progesteron og sånn sett nesten kan regnes som pp1 :joyful: Det som er litt dumt er at gynekologen egentlig har gitt oss beskjed om at hvis det ikke går på 3 pp med progesteron så kommer vi til å trenge enda mer hjelp. Usikker på om det er andre medisiner jeg kan prøve eller om vi må ha ivf da

Burde nok det, men mistet så troen at jeg sluttet i går. Var nok 12/13 dpo i går tror jeg, så føler den burde vært positiv da
Åja, jeg og mister en del troen rundt 12/13dpo, ser de fleste får strek mellom 9-11dpo, men ser jo folk får positiv 12 og 13dpo første gang også da.. men innen den tid er man ofte innstilt på TR :wtf:

Alltid lov å håpe, men er 13 eller 14 dpo i dag så har ikke helt troen. Men trøster meg med at dette var første pp med progesteron og sånn sett nesten kan regnes som pp1 :joyful: Det som er litt dumt er at gynekologen egentlig har gitt oss beskjed om at hvis det ikke går på 3 pp med progesteron så kommer vi til å trenge enda mer hjelp. Usikker på om det er andre medisiner jeg kan prøve eller om vi må ha ivf da
Seieren er jo at 13/14 dpo er en super lengde på lutealfasen da. Jeg hadde kun 10 dager LF etter kjemisk, men 14 dager sist! Så jeg tar slikt som en seier i seg selv. I dag er jeg kommet til 12dpo og er fornøyd med at jeg er kommet så langt :love017

Men begynte du på progesteron fordi det var kort lutealfase eller fordi dere hadde prøvd en stund? :Heartpink

Seieren er jo at 13/14 dpo er en super lengde på lutealfasen da. Jeg hadde kun 10 dager LF etter kjemisk, men 14 dager sist! Så jeg tar slikt som en seier i seg selv. I dag er jeg kommet til 12dpo og er fornøyd med at jeg er kommet så langt :love017
Men begynte du på progesteron fordi det var kort lutealfase eller fordi dere hadde prøvd en stund? :Heartpink
Er kjempe fornøyd med å ha kommet meg lengre enn 10 dpo, fikk alltid tr da uten progesteron. Nå fikk jeg på grunn av kort lutealfase, måtte ha det sist for å bli gravid så gikk tidlig til gynekolog denne gang for å slippe å prøve så sykt lenge uten hjelp. Er bare i pp3, så er absolutt ikke krise å ikke bli gravid enda :happy: tror også termin hadde blitt på bursdagen til småen, så kanskje like greit å vente en måned :laughing002

Har du tatt noen i dag? Håååper de lyser strek i dag :smiley-angelic001
PXL_20250723_101133947~2.jpg

Har hatt så håpet pga den friske rosa blødningen i do på fredag. Det var jo perfekt timing i forhold til festeblødning, men skjer ikke noe på testene :dead:
Stikking på høyre side, masse hvit utflod har jeg også, fiser og er i godt humør. Pms symptomene er ondskapsfulle denne runden :bored:

Håper på streker til @Theac❤️ og @THV i dag ! Hvordan føler dere dere jenter?
Det er bare blanke tester her! Så nå venter jeg bare på TR :dead: generelt trøtt og dårlig humør:hilarious:

Tok siste testen i går, så fikk bestilt inn til neste runde. Jeg lurte litt på om jeg skulle begynne å måle temperatur jeg også, men vet ikke hvordan det blir da jeg ofte er oppe en gang i løpet av natten/ tidlig morgen. Kan jo gi det et forsøk, har et termometer fra forrige gang :)

Vis vedlegget 465541
Har hatt så håpet pga den friske rosa blødningen i do på fredag. Det var jo perfekt timing i forhold til festeblødning, men skjer ikke noe på testene :dead:
Stikking på høyre side, masse hvit utflod har jeg også, fiser og er i godt humør. Pms symptomene er ondskapsfulle denne runden :bored:
Jaaaa, jeg blir så sur og skuffet selv fordi jeg syns pms symptomene endrer seg sånn for hver gang, så får man jo sånn håp?! Det tærer på… så håper man jo også at man er en av de som tester «sent» :hilarious: Men hos meg kommer TR alltids uansett :hilarious:

Det er bare blanke tester her! Så nå venter jeg bare på TR :dead: generelt trøtt og dårlig humør:hilarious:

Tok siste testen i går, så fikk bestilt inn til neste runde. Jeg lurte litt på om jeg skulle begynne å måle temperatur jeg også, men vet ikke hvordan det blir da jeg ofte er oppe en gang i løpet av natten/ tidlig morgen. Kan jo gi det et forsøk, har et termometer fra forrige gang :)
Ahhhh demotiverende altså :banghead: Har vært sånn selv her :dead: Åja, da får du ikke testet noe mer akkurat med det første.. Pleier du å ha 14 dager lutealfase?

Jeg har igrunnen aldri hatt oversikt over det. Forrige gang ble jeg gravid på første forsøk.
Så nå kan jeg jo bruke tiden til å bli litt kjent med kroppen :D

Antydning til spotting i dag. Og tempen har sunket, selv om den fortsatt er over coverline. Vanligvis stuper den til langt under linja på 13 dpo. Starten etter el var også merkelig denne runden.:shifty: Men det tyder uansett på tr, muligens akkurat på tiden i morgen. Jeg får ta det som en seier at spottingen før tr ikke er like lang og "sterk" som sist :laughing002
Screenshot_20250723_152211_FF App.jpg

Metode er skikkelig dårlige tester, det merket jeg da jeg var gravid
Ja kjøpte de litt i desperasjon for å tilfredsstille testetøsa :hilarious: pakken med nye tester kom selvfølgelig etter jeg kom hjem å hadde kjørt forbi butikken :bored:litt langt å kjøre å hente de... 25 min 1 vei
Metode er skikkelig dårlige tester, det merket jeg da jeg var gravid

Back
Topp