Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen får ikke positiv test før ikm , har til og med lest at nien ikke får positiv før etter ikm. Krysser fingrene!Tok en test til i dag, men helt blank den også.
Vis vedlegget 465538
Alltid lov å håpe, men er 13 eller 14 dpo i dag så har ikke helt troen. Men trøster meg med at dette var første pp med progesteron og sånn sett nesten kan regnes som pp1Noen får ikke positiv test før ikm , har til og med lest at nien ikke får positiv før etter ikm. Krysser fingrene!
Det som er litt dumt er at gynekologen egentlig har gitt oss beskjed om at hvis det ikke går på 3 pp med progesteron så kommer vi til å trenge enda mer hjelp. Usikker på om det er andre medisiner jeg kan prøve eller om vi må ha ivf daÅja, jeg og mister en del troen rundt 12/13dpo, ser de fleste får strek mellom 9-11dpo, men ser jo folk får positiv 12 og 13dpo første gang også da.. men innen den tid er man ofte innstilt på TRBurde nok det, men mistet så troen at jeg sluttet i går. Var nok 12/13 dpo i går tror jeg, så føler den burde vært positiv da

Seieren er jo at 13/14 dpo er en super lengde på lutealfasen da. Jeg hadde kun 10 dager LF etter kjemisk, men 14 dager sist! Så jeg tar slikt som en seier i seg selv. I dag er jeg kommet til 12dpo og er fornøyd med at jeg er kommet så langtAlltid lov å håpe, men er 13 eller 14 dpo i dag så har ikke helt troen. Men trøster meg med at dette var første pp med progesteron og sånn sett nesten kan regnes som pp1Det som er litt dumt er at gynekologen egentlig har gitt oss beskjed om at hvis det ikke går på 3 pp med progesteron så kommer vi til å trenge enda mer hjelp. Usikker på om det er andre medisiner jeg kan prøve eller om vi må ha ivf da

Jeg har lest det jeg og! Men mister liksom automatisk troen rundt 12/13Noen får ikke positiv test før ikm , har til og med lest at nien ikke får positiv før etter ikm. Krysser fingrene!

Men begynte du på progesteron fordi det var kort lutealfase eller fordi dere hadde prøvd en stund?Alltid lov å håpe, men er 13 eller 14 dpo i dag så har ikke helt troen. Men trøster meg med at dette var første pp med progesteron og sånn sett nesten kan regnes som pp1Det som er litt dumt er at gynekologen egentlig har gitt oss beskjed om at hvis det ikke går på 3 pp med progesteron så kommer vi til å trenge enda mer hjelp. Usikker på om det er andre medisiner jeg kan prøve eller om vi må ha ivf da

Har du tatt noen i dag? Håååper de lyser strek i dagÅnei så kjipt
Ikke skjedd noe mer på strimlene her heller.

Seieren er jo at 13/14 dpo er en super lengde på lutealfasen da. Jeg hadde kun 10 dager LF etter kjemisk, men 14 dager sist! Så jeg tar slikt som en seier i seg selv. I dag er jeg kommet til 12dpo og er fornøyd med at jeg er kommet så langt![]()
Er kjempe fornøyd med å ha kommet meg lengre enn 10 dpo, fikk alltid tr da uten progesteron. Nå fikk jeg på grunn av kort lutealfase, måtte ha det sist for å bli gravid så gikk tidlig til gynekolog denne gang for å slippe å prøve så sykt lenge uten hjelp. Er bare i pp3, så er absolutt ikke krise å ikke bli gravid endaMen begynte du på progesteron fordi det var kort lutealfase eller fordi dere hadde prøvd en stund?![]()
tror også termin hadde blitt på bursdagen til småen, så kanskje like greit å vente en måned 
Har du tatt noen i dag? Håååper de lyser strek i dag![]()

Det er bare blanke tester her! Så nå venter jeg bare på TR
generelt trøtt og dårlig humør
Jaaaa, jeg blir så sur og skuffet selv fordi jeg syns pms symptomene endrer seg sånn for hver gang, så får man jo sånn håp?! Det tærer på… så håper man jo også at man er en av de som tester «sent»Vis vedlegget 465541
Har hatt så håpet pga den friske rosa blødningen i do på fredag. Det var jo perfekt timing i forhold til festeblødning, men skjer ikke noe på testene
Stikking på høyre side, masse hvit utflod har jeg også, fiser og er i godt humør. Pms symptomene er ondskapsfulle denne runden![]()
Men hos meg kommer TR alltids uansett 
Ahhhh demotiverende altsåDet er bare blanke tester her! Så nå venter jeg bare på TRgenerelt trøtt og dårlig humør
Tok siste testen i går, så fikk bestilt inn til neste runde. Jeg lurte litt på om jeg skulle begynne å måle temperatur jeg også, men vet ikke hvordan det blir da jeg ofte er oppe en gang i løpet av natten/ tidlig morgen. Kan jo gi det et forsøk, har et termometer fra forrige gang![]()
Har vært sånn selv her
Åja, da får du ikke testet noe mer akkurat med det første.. Pleier du å ha 14 dager lutealfase?
Men det tyder uansett på tr, muligens akkurat på tiden i morgen. Jeg får ta det som en seier at spottingen før tr ikke er like lang og "sterk" som sist
Æsj vet ikke, ingen strek på metode i dag heller, 9 dpo
murrer innimellom, men kan kjennes som mens smerterMetode er skikkelig dårlige tester, det merket jeg da jeg var gravidÆsj vet ikke, ingen strek på metode i dag heller, 9 dpomurrer innimellom, men kan kjennes som mens smerter
Skikkelig pms!!Ånei, hvordan var humøret?![]()
Og i dag er alt av symptomer borte. Ingen murringer, ingen ømme pupper (det har for så vidt vært fraværende uansett), men jeg fiser fortsatt Ja kjøpte de litt i desperasjon for å tilfredsstille testetøsaMetode er skikkelig dårlige tester, det merket jeg da jeg var gravid
pakken med nye tester kom selvfølgelig etter jeg kom hjem å hadde kjørt forbi butikken
litt langt å kjøre å hente de... 25 min 1 veiMetode er skikkelig dårlige tester, det merket jeg da jeg var gravid