Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du rukket å ha eggeløsning nå? Hvilken dag er du på i syklusen? Hvis du går ut ifra at første dag med mensen er dag 1.Har jeg strek øyne eller er det strek her ?
Men da er det med høyst sannsynlighet altfor tidlig å teste etter om du er gravid. Det kan være at du naturlig har noe hcg i kroppen, eller at testene viser skygger.Dag 14
Ser defekt ut. Kanskje prøve med digital test?Ja fikk denne i dag tidlig d?
Ja skal prøve andre testerSer defekt ut. Kanskje prøve med digital test?
Det er rart at streken ikke har jevn farge. Eller tok du bildet etter at den hadde tørket ut?Ser den defekt ut?
Da ville jeg prøvd en annen merke.Med en gang
Dette er annet merke , rfsu .Da ville jeg prøvd en annen merke.
Så rart. Jeg ser altså en tydelig strek der, men jeg har aldri fått sånne streker med ujevnt fargestoff.Dette er annet merke , rfsu .
Har testet med make sure før
Jo skal detSå rart. Jeg ser altså en tydelig strek der, men jeg har aldri fått sånne streker med ujevnt fargestoff.
Ikke aktuelt å prøve digital for å være helt sikker? Eventuelt gi det noen dager til og teste på nytt?
Det skal ikke være mulig å få en så klar strek på RFSU bare dag 16 i syklusen egentlig... Selv med veldig tidlig EL virker dette merkelig. Anbefaler som jeg gjorde i forrige tråd at du drar til legen for å sjekke opp. Syns det er rart at du får sånne ufullstendige streker på alle tester du tar, igjennom hele syklusen (selv under mensen) og på ulike merker… Kan være greit å få sjekket opp med en lege at alt er som det skal!Ser den defekt ut?