Har jeg strek øyne eller er det strek her ?

Mom of 2

Andre møte med forumet
Har jeg strek øyne eller er det strek her ?

Vedlegg

• 20250717_190025.jpg
    20250717_190025.jpg
    1,5 MB · Visninger: 96
  • 20250717_190012.jpg
    20250717_190012.jpg
    1,8 MB · Visninger: 95
  • 20250717_190035.jpg
    20250717_190035.jpg
    1,5 MB · Visninger: 95
Synes jeg ser noe, kanskje. Men ville uansett tatt ny test i morgen, eller så :)

Men da er det med høyst sannsynlighet altfor tidlig å teste etter om du er gravid. Det kan være at du naturlig har noe hcg i kroppen, eller at testene viser skygger.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ventet til dag 20-25 med å teste. Og jeg ville kjøpt en pakke med vanlige strimmel-tester, og tatt én om dagen til ca. samme tid, frem til ny menstruasjon eller tydelig rosa strek.

Det er på et generelt grunnlag ikke noe poeng i å teste etter om du er gravid de første 17-20 dagene av syklusen din. Selv de med kjempekort syklus har tidligst eggløsning på dag 10-12.

Ser den defekt ut?
Det er rart at streken ikke har jevn farge. Eller tok du bildet etter at den hadde tørket ut?

Edit: Det kan være greit å vente 3 uker etter eggløsning (eller siste samleie om du ikke er sikker på når eggløsningen var) for å få et sikrere svar. Det er vanskelig å vente så lenge, men da slipper du å være i tvil i mange dager.

Dette er annet merke , rfsu .
Har testet med make sure før
Så rart. Jeg ser altså en tydelig strek der, men jeg har aldri fått sånne streker med ujevnt fargestoff.
Ikke aktuelt å prøve digital for å være helt sikker? Eventuelt gi det noen dager til og teste på nytt?

Ser den defekt ut?
Det skal ikke være mulig å få en så klar strek på RFSU bare dag 16 i syklusen egentlig... Selv med veldig tidlig EL virker dette merkelig. Anbefaler som jeg gjorde i forrige tråd at du drar til legen for å sjekke opp. Syns det er rart at du får sånne ufullstendige streker på alle tester du tar, igjennom hele syklusen (selv under mensen) og på ulike merker… Kan være greit å få sjekket opp med en lege at alt er som det skal!

Back
Topp