Har jeg strek øyne eller er det strek her ?

Fikk denne i dag tidlig ...
Hm det er jo definitivt en strek der, og nå er du vel rundt dag 23? Så da er det absolutt mulig å få positiv test. Eneste jeg stusser litt på er at streken ser ut til å være litt for langt mot høyre? Er mye større hvitt område til venstre for den, sammenlignet med kontrollstreken. Men mulig disse bare er sånn :) Ville forsøkt en digital før jeg eventuelt fikk opp forhåpningene alt for mye! Lykke til!

Fikk denne i dag tidlig ...
Kan det være at du har ganske korte sykluser? For hvis eggløsning var rundt CD 12, er du kanskje 8-9 dpo i dag, og da er det en fin strek. Kombinert med at du har noe hcg i kroppen fra før av så kan det gi mening.

Sier som de andre at du bør ta en Clearblue digital, kanskje med ukesindikator. Tror den vil vise «Gravid 1-2» med en slik strek.

Kan det være at du har ganske korte sykluser? For hvis eggløsning var rundt CD 12, er du kanskje 8-9 dpo i dag, og da er det en fin strek. Kombinert med at du har noe hcg i kroppen fra før av så kan det gi mening.

Sier som de andre at du bør ta en Clearblue digital, kanskje med ukesindikator. Tror den vil vise «Gravid 1-2» med en slik strek.
På morgen urin da , er kanskje best ?

Ikke nødvendigvis, du kan ta en i kveld også. Spørs litt hvor lenge det har gått siden du tisset sist. 2-3 timer bør være bra nok tror jeg
Ok fordi jeg tok for noen timer siden og den var sånn og si negativ kan skimte en veldig svak strek , mulig jeg ikke har nok hcg

Var negativ I dag tidlig sp var nok kjemisk eller bare falsk :(
Siden du har fått så mange streker på ulike tidspunkt i syklusen og på ulike merker, kan det være at du naturlig har noe hcg i kroppen. En test kan ikke vise positivt på CD 14, det er ikke mulig at kroppen både har sluppet egget OG at det har rukket å feste seg og har begynt å produsere hcg på så kort tid.

Ville anbefalt å tatt kontakt med lege for å ta en blodprøve, så du kanskje får noen svar. Ellers ville jeg prøvd digital igjen om to dager for å se om du bare testet for tidlig i dag. Men ville styrt unna disse strimlene/stavene som gir streker du åpenbart ikke kan stole på.

Back
Topp