Usikker på om jeg skal investere i gravidbelte (til bil) etterhvert. Har dere gjort det? Evt fordeler og ulemper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

BeSafe er en av dem som ble kollisjonstestet, og det så ikke bra ut for noen av beltenejeg ble også godt skremt av trygg trafikk sin vurdering av gravidbelter. Men! BeSafe sin pute imøtegår i alle fall en del av kritikken på sine sider, og for egen del var jeg rett og slett helt nødt til å få meg en slik for at beltet skulle holde seg et nogenlunde adekvat sted under kjøreturen etter hvert. Så her ble det til slutt kjøpt inn av nødvendighet, men om beltet hadde ligget greit ellers ville jeg ikke gjort det.

Ouch… ja, da trekker jeg vurderingen min…BeSafe er en av dem som ble kollisjonstestet, og det så ikke bra ut for noen av beltene![]()
Investere og investere. Får dem billig på finn. Jeg bruker det fordi, hvorfor ikke?Usikker på om jeg skal investere i gravidbelte (til bil) etterhvert. Har dere gjort det? Evt fordeler og ulemper?