Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gleder meg til 3+Eeeekhusker når jeg testet og fikk 2-3 uten å teste meg tidligere og ikke fikk 1-2, så ble jeg snurt
Men å få 3+, det er best!
Glede meg å følge deg. Hva føle du selv ang kjønn? Sikkert for tidlig men huske med nr 2 følte jeg gutt lenge, vekslet mye men var guttJa, gleder meg til 3+![]()
I vår slekt er vanlig å få gutten først så evt jente. Så at jeg fikk jente og så gutt først, gjorde meg litt forvirret, var det like normalt liksom
Ingen følelse enda, men føler meg ganske lik i formen som da jeg var gravid med lillemor på 2 år så tidlig i svangerskapetGlede meg å følge deg. Hva føle du selv ang kjønn? Sikkert for tidlig men huske med nr 2 følte jeg gutt lenge, vekslet mye men var guttI vår slekt er vanlig å få gutten først så evt jente. Så at jeg fikk jente og så gutt først, gjorde meg litt forvirret, var det like normalt liksom
![]()
Da var jeg sikker på at jeg ventet gutt frem til OUL
Så jeg har ikke peiling 
Så herlig!!16 dpo - 4 + 2
Endelig fikk jeg 2-3 på digital. Det var godt, samtidig syns jeg strimmlene har økt fint. Da er det bare å vente til jeg får 3+. Og da er jeg helt ferdig med testingenVis vedlegget 464987
Ellers så sover jeg så dårlig for tiden. Våkner gjerne i to-tiden og er våken en times tid også våkner jeg igjen rundt 05.00. Idag var klokken bare 04.30.... Håper ikke det vedvarer, er glad i litt mer søvn. Ikke kan jeg ta meg en powernap heller. Samboer er på havet og lillemor kan ikke passe seg selvJaja, bare et par uker til samboer kommer hjem
Har fått time til tidlig ultralyd 15. August. Det blir spennende![]()

Åå så deilig med 2-3!! Gratulerer16 dpo - 4 + 2
Endelig fikk jeg 2-3 på digital. Det var godt, samtidig syns jeg strimmlene har økt fint. Da er det bare å vente til jeg får 3+. Og da er jeg helt ferdig med testingenVis vedlegget 464987
Ellers så sover jeg så dårlig for tiden. Våkner gjerne i to-tiden og er våken en times tid også våkner jeg igjen rundt 05.00. Idag var klokken bare 04.30.... Håper ikke det vedvarer, er glad i litt mer søvn. Ikke kan jeg ta meg en powernap heller. Samboer er på havet og lillemor kan ikke passe seg selvJaja, bare et par uker til samboer kommer hjem
Har fått time til tidlig ultralyd 15. August. Det blir spennende![]()

Så herlig med dyestealer og typiske gravidsymptomer4+5 - 19 dpo
For en herlig dag! Hadde fri i dag og det var godt. Sommer og sol, bading og soling. Føler hele Norge har sommer i dag
Begynner å kjenne på litt kvamle/uvelhet på morgenen nå. Kaffen smakte ikke like godt i morgest og jeg føler jeg snart får avsmak på kaffe. Sover dårlig om natta og våkner grytidlig. Sinnsykt kveldstrøtt og er som regel i seng før 21.30
I dag føler jeg at jeg fikk min første dyestealer. Litt svak, men teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Muligens en liten milepæl
Vis vedlegget 465214
Nå skal jeg nyte enda litt mer sol på verandaen før det nok en kveld blir tidlig seng![]()
Selvfølgelig kjipt å være uggen og trøtt, men det er jo som regel sånn det er å vøre gravid
og kroppens signal på at man skal ta det med litt ro med god samvittighet 
Gratulerer! Det er en skikkelig milepæl det ja4+5 - 19 dpo
For en herlig dag! Hadde fri i dag og det var godt. Sommer og sol, bading og soling. Føler hele Norge har sommer i dag
Begynner å kjenne på litt kvamle/uvelhet på morgenen nå. Kaffen smakte ikke like godt i morgest og jeg føler jeg snart får avsmak på kaffe. Sover dårlig om natta og våkner grytidlig. Sinnsykt kveldstrøtt og er som regel i seng før 21.30
I dag føler jeg at jeg fikk min første dyestealer. Litt svak, men teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Muligens en liten milepæl
Vis vedlegget 465214
Nå skal jeg nyte enda litt mer sol på verandaen før det nok en kveld blir tidlig seng![]()

Akkurart nå ønsker jeg symptomene velkommen, da føler jeg det går riktig veiSå herlig med dyestealer og typiske gravidsymptomerSelvfølgelig kjipt å være uggen og trøtt, men det er jo som regel sånn det er å vøre gravid
og kroppens signal på at man skal ta det med litt ro med god samvittighet
![]()
Får se hva jeg sier om et par uker om kvalmen virkelig setter inn 
Tusen takkGratulerer! Det er en skikkelig milepæl det ja![]()

Tusen takkGratulerer så mye med graviditeten! Har fulgt litt med fra sidelinjen og ble så glad da jeg så det stod "GRAVID" i dagboktittelen din <3 og for noen fine tester! Dette holder hele veien![]()

Takk som spør!Hvordan går det med deg i dag![]()
Det går egentlig bare fint nå, men i morgest var det like før jeg kastet opp. Så morgenkvalmen har visst meldt sin ankomst for fullt. Heldigvis blir det bedre når jeg får i meg litt mat
Nyter ellers sol og varme! Det er bra! Vanskelig nyte varmen her med 36 varmegrader i skyggen. Så holder oss hjemme med babyen.Takk som spør!Det går egentlig bare fint nå, men i morgest var det like før jeg kastet opp. Så morgenkvalmen har visst meldt sin ankomst for fullt. Heldigvis blir det bedre når jeg får i meg litt mat
Nyter ellers sol og varme!
![]()

Ja, når det er 36 grader er det litt i varmeste laget! Het har det "bare" vært 27Det er bra! Vanskelig nyte varmen her med 36 varmegrader i skyggen. Så holder oss hjemme med babyen.
Glede meg til du skal på ultralyd![]()

5+2
For noen dager, og for en varme! Til tross for at jeg ikke har ferie riktig enda, så koser vi oss så. Tar ferie på fredag og gleder meg veldig til det
Formen er ok. Noe kvalme, men fortsatt håndterbart. Til tider veldig plaget med svimmelhet, og det er litt tungt. Var plaget med det når jeg gikk gravid med lillemor også. Gikk over etterhvert
Tok en digital da jeg var 5+0 som visste 2-3, selv med dyestealer i flere dager. Var fri så fikk ikke tatt ny før idag, den visste 3+. Nå er jeg ferdig med testingen
Vis vedlegget 465427

3+ er en vakker milepæl5+2
For noen dager, og for en varme! Til tross for at jeg ikke har ferie riktig enda, så koser vi oss så. Tar ferie på fredag og gleder meg veldig til det
Formen er ok. Noe kvalme, men fortsatt håndterbart. Til tider veldig plaget med svimmelhet, og det er litt tungt. Var plaget med det når jeg gikk gravid med lillemor også. Gikk over etterhvert
Tok en digital da jeg var 5+0 som visste 2-3, selv med dyestealer i flere dager. Var fri så fikk ikke tatt ny før idag, den visste 3+. Nå er jeg ferdig med testingen
Vis vedlegget 465427