♡ IKM uke 32 ♡

Jeg skjønner ingenting verdens ting nå? Jeg tok jo digital som viste ikke gravid og var negativ :think005
20250714_175909.jpg

Herregud så snålt! Legen next tenker jeg!

Var hos gyn idag tidlig å tok blodprøver for å måle FSH, AMH+++ så er så typisk jeg tester i ettermiddag og finner ut detta :think005 Håper kroppen ordner opp selv, egentlig. Fortsetter testene å stige, så kontakter jeg gyn igjen å får en tidlig ultralyd, men tester litt selv for å følge med på om det stiger eller ikke. Gir meg iallefall med Letrozol... huff

PP4/CD5: Tenker jeg lar kroppen ordne opp selv. Slutter med Letrozol, så håper jeg det gir kroppen ro til å ordne opp i fred :happy119 Testene stiger iallefall ikke(tatt på morgenurin)❤️ Jeg blør mye ennå. Drøyer noen dager før jeg begynner med salvie-te!
20250715_090220.jpg

Wow! Kan det ha vært mens du hadde da, eller er det mulig det er noe her?

Dette går ikke veien. Er altfor svake tester og blør mye(jeg blør mye når jeg har mens). Satser på kroppen rydder opp❤️

Ser ut som at jeg har siste tr-dag i dag - og det gledes! De to siste gangene har jeg blødd så mye, som er veldig uvanlig for meg. Og herregud så slitsomt det er! Føler med dere som har det sånn hver gang :sorry::Heartpink

CD10.
Ligger fremdeles rett ut med omgangssyke. Heldigvis ikke forventet el før CD18-22, men begynner å bekymre meg for om denne prøveperioden utgår enten fordi jeg ikke blir frisk i tide, eller fordi kroppen min ikke får nok næring til å gidde å slippe ett egg. Erfaringer med sykdom i pre eggløsningsfasen mottas med takk. :sorry: :Heartred

CD10.
Ligger fremdeles rett ut med omgangssyke. Heldigvis ikke forventet el før CD18-22, men begynner å bekymre meg for om denne prøveperioden utgår enten fordi jeg ikke blir frisk i tide, eller fordi kroppen min ikke får nok næring til å gidde å slippe ett egg. Erfaringer med sykdom i pre eggløsningsfasen mottas med takk. :sorry: :Heartred
Cd 11 her! Jeg har hatt feber og hatt hoste, vond hals og trykk i ansiktet/bihulene siden torsdag. Begynner heldigvis å gå over nå, men er litt spent selv på hvordan kroppen reagerer på det. Har du tatt el tester enda?

CD10.

Æsj, omgangssyke er det verste en kan få i hus:depressed: du har min fulle sympati❤️ Tror ikke det skal være noe fare angående spire❤️ god bedring❤️

Cd 11 her! Jeg har hatt feber og hatt hoste, vond hals og trykk i ansiktet/bihulene siden torsdag. Begynner heldigvis å gå over nå, men er litt spent selv på hvordan kroppen reagerer på det. Har du tatt el tester enda?
Nei, begynner ikke å teste før sånn cd15 siden det tidligste jeg noen gang har hatt el var cd16, og det har kun skjedd 1 gang. Hva med med? Når i syklus pleier du å få el?

Back
Topp