♡ IKM UKE 30 ♡

Håper jeg virkelig ikke :hungover: kroppen min greide såvidt 1 stk,orker ikke ett opphold til på nfi
Uffda, nei :facepalm: Men det er nok sikkert fordi det er litt varierende væske i kroppen og slikt, men din ville jeg sagt positiv fra den første. Min var bare nesten positiv, men fikk aldri spart opp urin til å få testet ordentlig den dagen, så vet ikke for sikkert. Derfor regner jeg dpo fra toppen dagen etter nå

Uffda, nei :facepalm: Men det er nok sikkert fordi det er litt varierende væske i kroppen og slikt, men din ville jeg sagt positiv fra den første. Min var bare nesten positiv, men fikk aldri spart opp urin til å få testet ordentlig den dagen, så vet ikke for sikkert. Derfor regner jeg dpo fra toppen dagen etter nå
Ja har hendt før at jeg har en lengre "topp" så er nok det som skjer. Ser at premom utelukket den som var under 1.0 i grafen sin. Regner 1 dpo fra i morgen :cat:

Våknet med svømmekløa i dag, skikkelig allergisk reaksjon, føler hele kroppen er betent og er så redd dette skaper mye stress for kroppen og ødelegger for et potensielt befruktet egg eller implantasjon denne gangen :sorry:
Vis vedlegget 464936
Oj, stakkars deg! Håper virkelig at det går fort over :Heartred Har aldri hørt om det før. Hva er det for noe? Det går nok bra, ingen ting kan ødelegge for en implantasjon :Heartred

Wtf! Er jo vel tidlig, men syns søren meg jeg ser noe skyggete der strekene skal komme, hvordan ble de etter de tørket inn ordentlig? :bookworm:
Det er mulig at det er en liten skygge :oops:
Sånn ble de inntørket:
IMG_2834.jpeg

Ser det er en del skygger for tiden, så siden det er så tidlig så tror jeg at jeg setter det på konto for skygger og så får vi se hva skjer videre :nailbiting:

Oj, stakkars deg! Håper virkelig at det går fort over :Heartred Har aldri hørt om det før. Hva er det for noe? Det går nok bra, ingen ting kan ødelegge for en implantasjon :Heartred
Takk for omtanke :Heartpink Så godt å høre :shy:Svømmekløa kommer av mikroskopiske larver fra fugler og når de havner i stillestående vann så flytter de inni snegler som lever på grunt vann. Så prøver de å trenge inn i huden på mennesker som bader (gjerne om man leker i sanda med barna), men de kommer seg bare noen millimeter inn og dør da de ikke kan leve i mennesker. De fleste reagerer ikke på de, men noen få mennesker er allergiske.. slik som meg! Så da blir det skikkelig reaskjon. Varer flere dager og blir ofte verre før bedring :dead:

Takk for omtanke :Heartpink Så godt å høre :shy:Svømmekløa kommer av mikroskopiske larver fra fugler og når de havner i stillestående vann så flytter de inni snegler som lever på grunt vann. Så prøver de å trenge inn i huden på mennesker som bader (gjerne om man leker i sanda med barna), men de kommer seg bare noen millimeter inn og dør da de ikke kan leve i mennesker. De fleste reagerer ikke på de, men noen få mennesker er allergiske.. slik som meg! Så da blir det skikkelig reaskjon. Varer flere dager og blir ofte verre før bedring :dead:
å herregud, så grusomt.. Vi har et tjern med masse fugler. Man kan bade der og det er ikke stillestående.. men, jeg bader ikke der og kommer ikke til å bade der etter det her :hilarious:

Men herregud, jeg har aldri fått så tydelig skygge :nailbiting:
Nei, jeg vet ikke. Jeg har liksom ikke tro på at det kan være reelt når jeg kun er 6dpo. Med tanke på hvordan eggløsningstestene utviklet seg, så kan ikke testen ha blitt positiv så mye tidligere, så jeg kan ikke være stort mer enn 6 DPO. :dontknow
IMG_2837.png

Jeg får se om jeg får tatt en test senere i em/kveld. Synes det er et pes å skulle drikke lite og holde meg, spesielt når vi har 26 grader inne og vi må holde oss inne fordi lillegutt har feber.

Noen som har fått helt negative eggløsningstester etter forsøk på EL og neste forsøk? Sovehudtemperatur bare opp fra 35.5-35.6 fra i går til i dag, men med måler målt 36.98 når jeg våknet. Jeg pleier ikke å ha så høy temp
Jeg hadde en syklus for et par måneder siden der det virket som kroppen prøvde seg på el flere ganger, men da gikk ikke testene under 0,2-0,3 før etter el faktisk hadde vært. Temp hos meg etter el er ofte såvidt høyere de tre første dagene, for så å øke mer kraftig. Kan det være noe sånt? Målinger etter man har våknet ordentlig syns jeg er vanskelig å lese noe fra for det er så mye som kan påvirke..

Dette hørtes fælt ut:hungover: Håper du får dempet den verste toppen! Masse god bedring:Heartred

Jeg hadde en syklus for et par måneder siden der det virket som kroppen prøvde seg på el flere ganger, men da gikk ikke testene under 0,2-0,3 før etter el faktisk hadde vært. Temp hos meg etter el er ofte såvidt høyere de tre første dagene, for så å øke mer kraftig. Kan det være noe sånt? Målinger etter man har våknet ordentlig syns jeg er vanskelig å lese noe fra for det er så mye som kan påvirke..
Ja, det kan jo være noe sånt hos meg og, syklus kan jo bli ganske anderledes etter SA. Pleier egentlig å ha ganske bratt stigning. Synes det er rart hvis LH skal øke igjen hvis den har vært blank i to dager. Målte med en gang jeg våknet, hadde den på nattbordet. Tempen etter at jeg hadde vært våken litt var på 37.41

Kom nå på at jeg har vært så varm av meg, så har hatt det kaldere på rommet. Det kan vel påvirke

Ja, det kan jo være noe sånt hos meg og, syklus kan jo bli ganske anderledes etter SA. Pleier egentlig å ha ganske bratt stigning. Synes det er rart hvis LH skal øke igjen hvis den har vært blank i to dager. Målte med en gang jeg våknet, hadde den på nattbordet. Tempen etter at jeg hadde vært våken litt var på 37.41

Kom nå på at jeg har vært så varm av meg, så har hatt det kaldere på rommet. Det kan vel påvirke
Jeg ville tenkt at el har vært ut fra LH i alle fall. Har g-testene dine blitt helt blanke nå? For man får jo gjerne høyere temp med hcg i kroppen. Temperatur på rommet og luftfuktighet osv kan påvirke:) Oppvåkninger, urolig søvn og mye rart som kan påvirke. Derfor ser man gjerne temp i "det store bildet", med trender i stedet for enkeltmålinger som kan avvike:happy:

Jeg ville tenkt at el har vært ut fra LH i alle fall. Har g-testene dine blitt helt blanke nå? For man får jo gjerne høyere temp med hcg i kroppen. Temperatur på rommet og luftfuktighet osv kan påvirke:) Oppvåkninger, urolig søvn og mye rart som kan påvirke. Derfor ser man gjerne temp i "det store bildet", med trender i stedet for enkeltmålinger som kan avvike:happy:
Var så vidt en skygge på fredag. Ahh så det at hcg hadde sunket ville gitt lavere temp, men den samtidig stigende progesteronen kan kanskje ha gjort at det ikke ble så stor tempforskjell

Jo takk! Så flink du er om du klarer å vente til 11-12 DPO. Hvilke datoer blir det? Jeg fikk positiv test 8 DPO i min forrige graviditet, så noe lenger enn det klarer jeg nok ikke å holde meg, men tipper at det ryker en før siden det er PP1.
11 dpo blir mandag 21 juli :nailbiting: det føles veldig lenge til plutselig... Skjønner godt at det ryker en test 8dpo hvis du har testet positivt den dagen før! Aner ikke hvor tidlig jeg potensielt ville testet positivt da jeg tok en graviditetstest ganske sent med første barnet. Men jeg orker ikke se mange negative tester, så jeg prøver å holde meg unna det en liten stund.

Jeg har hatt sånn murring helt siden eggløsning. Det kjennes ut som at jeg skal få/har mensen hele tiden. Såpass at når samboer har hintet om sex, så har jeg tenkt at det kan vi ikke for jeg har mensen og så kommet på at det har jeg jo faktisk ikke. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det. Ellers har det vært litt ømme bryster, men det har jeg ofte i DPOland. Får se om det blir litt mer håndfast de neste dagene :wacky:
Jeg også har hatt så mye murringer i livmor denne pp'en. Helt fra dagene før EL til nå. Håper det lover godt :smiley-angelic001 jeg har ikke opplevd det så kraftig før

Back
Topp