♡ IKM UKE 30 ♡

4/5 DPO er jo tidlig for symptomer, men skjønner godt tanken om at det skal være likt sist man var gravid. Kjenner at jeg forventer ømme pupper 7 DPO og positiv test 8 DPO om jeg skal være gravid. Men det trenger jo ikke være sånn :)
Jeg har også tro på mange positive tester. Har troa på at D vitaminboosten vi får på sommeren har positiv effekt på andelen som blir gravid :notworthy
Ja, det er noe med det, i teorien skal det være for tidlig. Også ser jeg for meg at det er ulikt fra graviditet til graviditet også. Men så kjenner man sin egen kropp best da :joyful:

Ja jeg har troa på D-vitaminboosten :D

Snodig at testen har økt igjen i dag :bored:
1000004913.png

Rått! Det blir gøy å følge med på :joyful: Kjenner på at jeg bør sikkert handle inn flere tester jeg nå :facepalm:

Nja på den syklusen etter jeg hadde kjemisk så kom mensen på 10dpo, og sist gang nå kom den 14dpo.. :bored: Så håper det holder seg på 14 dagers lutealfase
Begynner å tenke at jeg nok burde ha bestillt noen flere babyplantester, men spørs om jeg får de før vi reiser bort :facepalm:Får ta en avgjørelse iløpet av dagen.

Ah, jeg skjønner! Leit med kjemisk. Håper det holder hele veien denne gangen :happy:

Det er nettopp det! Jeg er jo innstilt på at det ikke treffer på første forsøk, men håpet er likevel sterkt nå, så greit å justere ned forventningene tidlig:)

Kjenner ingenting ennå, hva med deg?
Jeg har hatt sånn murring helt siden eggløsning. Det kjennes ut som at jeg skal få/har mensen hele tiden. Såpass at når samboer har hintet om sex, så har jeg tenkt at det kan vi ikke for jeg har mensen og så kommet på at det har jeg jo faktisk ikke. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det. Ellers har det vært litt ømme bryster, men det har jeg ofte i DPOland. Får se om det blir litt mer håndfast de neste dagene :wacky:

Ja, det er noe med det, i teorien skal det være for tidlig. Også ser jeg for meg at det er ulikt fra graviditet til graviditet også. Men så kjenner man sin egen kropp best da :joyful:

Ja jeg har troa på D-vitaminboosten :D
Men teorien stemmer ikke bestandig med praksis og kvinnelig intuisjon skal man aldri kimse av :happy: men håper at det er noe på gang selv om det er likt forrige gang.

Jeg har hatt sånn murring helt siden eggløsning. Det kjennes ut som at jeg skal få/har mensen hele tiden. Såpass at når samboer har hintet om sex, så har jeg tenkt at det kan vi ikke for jeg har mensen og så kommet på at det har jeg jo faktisk ikke. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det. Ellers har det vært litt ømme bryster, men det har jeg ofte i DPOland. Får se om det blir litt mer håndfast de neste dagene :wacky:

Spennende da:nailbiting:
Husker symptomer lurte meg flere ganger sist, så prøver og ikke legge for mye vekt på det nå :wtf: Bedre med negative tester som kan bli positive:cool:

Ja, hadde to ordentlige prøveperioder på førstemann. Den første var jeg overbevist om at jeg var gravid og var nesten sånn at jeg tenkte at det måtte være noe feil med testene som ikke ble positive. Men mensen kom jo når den skulle. Runde to stolte jeg ikke på noen symptomer og ble sjokkert da den var positiv allerede 8 DPO.
Så det kan være fint med symptomer, men positiv test er det som gjelder :happy:

Jeg kjenner følelsen så godt! Om du det er det du vil, og du klarer å holde deg, er det jo fantastisk :happy: man blir jo tross alt ikke mer eller mindre gravid om man tester eller ikke.
Spørs om jeg klarer å vente da, er så utålmodig og nysgjerrig :hilarious: men også slitsomt å tolke tester i mange dager. Går også på progesteron som gir meg alle symptomene på graviditet :hilarious:

Spørs om jeg klarer å vente da, er så utålmodig og nysgjerrig :hilarious: men også slitsomt å tolke tester i mange dager. Går også på progesteron som gir meg alle symptomene på graviditet :hilarious:
Jeg sliter i alle fall med både tålmodighet og nysgjerrighet. Første tester kommer snart :dead:

Back
Topp