♡ IKM UKE 30 ♡

Problemet er vel at vi som ikke temper ikke vet med sikkerhet når egget slapp. Premom går ut ifra at det er dagen etter peak, men det kan jo være 36 timer etter peak. Og hvis man da har lagt aksjer to dager før antatt EL dag, så blir det jo lang tid imellom.

Men det er ikke meningen å stresse deg her altså! Det er bare sånne stressende tanker jeg sitter med selv :hungover:
Ja, ikkesant! Jeg er litt usikker når toppen ble, så kan forsåvidt hende jeg hadde eggløsning i dag og :bookworm: Du stresser meg ikke noe mer enn jeg allerede er. Vi har ikke hatt sjans til å legge inn i dag, gikk inni skauen for å se om vi kunne ta en runde, men det var tett med mygg, og det gikk ikke :sorry: Vi må ta en sneaky nå i midnatt faktisk når folk har sovnet. Skikkelig ubehagelig, men han har ikke noe i mot det og det er han som gjør innsatsen, så det tar 30 sek :hilarious:

Snorkfrøken85 - 40(!!!) - B2 - PP10 etter MA I august - EL 13/7 - IKM 27/7

Med denne så tror jeg at jeg drister meg til å melde meg inn her :dance008
Vis vedlegget 464870
Og så på en fredag da, da blir mannem glad! :D Andre skikkelige runde med letrozol, og håpet er skyhøyt selv om jeg ikke har troen. Jeg har pcos, og kroppen spiller ikke på lag, den suger til seg hver en kalori og vekten går bare opp opp opp. Men jeg har blitt gravid to ganger før, og begge i juli! Guttungen satt på runde 3 med letrozol (forsøk to pga jobbreise på mannen) etter over tre år med prøving, og jeg ble spontant gravid i juli i fjor, men da viste vekta nesten 20 kg mindre enn den gjør nå. Så vi får se! :help
Velkommen inn Snorkfrøken! Måtte Juli virkelig være din måned nå også :dummy::dummy1: Masse lykke til!!

Sånn! Da kan jeg sove godt, vi har hvertfall gjort vårt beste denne runden :Heartpink:happy:
IMG_5266.jpeg

Hmm lurer litt nå. Klokka mi har vist samme temp i noen dager nå og har vært til å stole på til lå. Men nå tokk jeg tempen med vanlig måler (etter at jeg hadde vært på do) og den viste 37.6. Jeg pleier å ha rundt 36 på dagen. Da har kanskje tempen steget allerede allikevel. Får tempe med måleren når jeg våkner de neste dagene

@EkstraKjærlighetÅGi Jeg innså nettopp hvor lett det blir å holde styr på dato og dpo nå fremover :hilarious: 11.juli = 1 dpo, 12.juli = 2 dpo osv.. :gen014
Det var jo kjempesmart, det er det samme for meg
Ja det var jo egentlig veldig oversiktlig :joyful:
Etter samtaler med chatgpt mente den egget ville sleppe CD18, mellom fredag ettermiddag og lørdag (CD19 kl 01). Fordi sterkeste LH strek kom CD17. Så 1 dpo i dag jeg da :woot:

Hmm lurer litt nå. Klokka mi har vist samme temp i noen dager nå og har vært til å stole på til lå. Men nå tokk jeg tempen med vanlig måler (etter at jeg hadde vært på do) og den viste 37.6. Jeg pleier å ha rundt 36 på dagen. Da har kanskje tempen steget allerede allikevel. Får tempe med måleren når jeg våkner de neste dagene
Hva kan dette bety? At EL muligens har vært? :Heartpink

Hadde egentlig tenkt på begynne på wild yam fra 2dpo, men nå som EL er litt usikker får jeg drøye. Første pp med det så ble jeg gravid

Melder meg inn her ❤️ endelig bestemt oss for et siste barn , jeg har 3 fra før, samboer har ingen. Fikk positiv el test 11 juli (på cd 53) , fikk ikke menstruasjon forrige måned, kanskje pga eksamen stress?

Ellim - 32 år - b4 - pp1 - el 11 juli - ikm 25 juli

Last edited:
Hadde egentlig tenkt på begynne på wild yam fra 2dpo, men nå som EL er litt usikker får jeg drøye. Første pp med det så ble jeg gravid
Ja for da må man være sikker på EL. Da var det vaginale tabletter? Hvordan får man de? Jeg har bare sånn krem til huden (kjøpte den for andre grunner)

Jeg har kommet til 5 DPO noe som vil si at i morgen kan blastocysten feste seg om egget har blitt befruktet og kommet seg til det stadiet. For meg blir det litt mer spennende da for da kan evt symptomer teoretisk sett stamme fra en graviditet.

Hvordan ligger dere andre an? Og når tenker dere å begynne å teste?

Samboer er bortreist i kveld, så jeg skal begynne å organisere testearsenalet nå. Også får vi se om jeg om jeg bare må ta en morgen for å se om ha en baseline å gå ut fra eller om jeg klarer å la være :angelic:

1000004912.png

Kjente egget slapp i ettermiddag, og det skal være nok aksjer lagt :woot:men kjører på med en til i kveld hvertfall. El ble litt forsinket etter skylling av eggledere.. men skal starte på progesteron etter el, så håper det gjør susen. Prøvd det engang før, men ble ikke gravid den syklusen. Fikk lite bivirkninger, følte meg egentlig bedre enn vanlig.

Jeg har kommet til 5 DPO noe som vil si at i morgen kan blastocysten feste seg om egget har blitt befruktet og kommet seg til det stadiet. For meg blir det litt mer spennende da for da kan evt symptomer teoretisk sett stamme fra en graviditet.

Samboer er bortreist i kveld, så jeg skal begynne å organisere testearsenalet nå. Også får vi se om jeg om jeg bare må ta en morgen for å se om ha en baseline å gå ut fra eller om jeg klarer å la være :angelic:
Wow, gratulerer med 5dpo, nå blir det spennende dager fremover! Når pleier du å teste sånn ellers?
Jeg har ingen tidligtester igjen, det har jeg gjort med vilje for å roe testetøsa litt :hilarious: målet er å vente til 11-12 dpo.

Kjente egget slapp i ettermiddag, og det skal være nok aksjer lagt :woot:men kjører på med en til i kveld hvertfall. El ble litt forsinket etter skylling av eggledere.. men skal starte på progesteron etter el, så håper det gjør susen. Prøvd det engang før, men ble ikke gravid den syklusen. Fikk lite bivirkninger, følte meg egentlig bedre enn vanlig.
Håper det er progesteron som skal til, og at spirene sitter denne pp'en!

Bare 2 eller 3 dpo her, utålmodig og vil teste allerede :laughing002 Men jeg har et stort ønske om å vente til minst 12 dpo, vi får se:hilarious:

Back
Topp