♡ IKM UKE 30 ♡

Bare 2 eller 3 dpo her, utålmodig og vil teste allerede :laughing002 Men jeg har et stort ønske om å vente til minst 12 dpo, vi får se:hilarious:
Jeg har kommet til 5 DPO noe som vil si at i morgen kan blastocysten feste seg om egget har blitt befruktet og kommet seg til det stadiet. For meg blir det litt mer spennende da for da kan evt symptomer teoretisk sett stamme fra en graviditet.

Hvordan ligger dere andre an? Og når tenker dere å begynne å teste?

Samboer er bortreist i kveld, så jeg skal begynne å organisere testearsenalet nå. Også får vi se om jeg om jeg bare må ta en morgen for å se om ha en baseline å gå ut fra eller om jeg klarer å la være

Kjenner jeg meg selv rett så begynner jeg å teste 8 dpo , klarer ikke å vente lenger en det :')

Jeg har kommet til 5 DPO noe som vil si at i morgen kan blastocysten feste seg om egget har blitt befruktet og kommet seg til det stadiet. For meg blir det litt mer spennende da for da kan evt symptomer teoretisk sett stamme fra en graviditet.

Samboer er bortreist i kveld, så jeg skal begynne å organisere testearsenalet nå. Også får vi se om jeg om jeg bare må ta en morgen for å se om ha en baseline å gå ut fra eller om jeg klarer å la være :angelic:
Så spennende!:nailbiting: Jeg er bare 2 dpo så det er en evighet igjen her:hilarious: Prøver å ikke teste før 10-11 dpo, skulle helst ha ventet til 12 dpo men det ryker gjerne 9 dpo:hilarious: Jeg syns tiden går sakte allerede, men jeg blir gjerne mer utålmodig og analyserende fra rundt 6 dpo:angelic:

Samboer er bortreist i kveld, så jeg skal begynne å organisere testearsenalet nå. Også får vi se om jeg om jeg bare må ta en morgen for å se om ha en baseline å gå ut fra eller om jeg klarer å la være :angelic:
Jeg er også 5 DPO i dag:happy: Jeg skal prøve og vente til tirsdag med første test, men får se, det er jo gøy å teste:angelic:

Vis vedlegget 464914
Kjente egget slapp i ettermiddag, og det skal være nok aksjer lagt :woot:men kjører på med en til i kveld hvertfall. El ble litt forsinket etter skylling av eggledere.. men skal starte på progesteron etter el, så håper det gjør susen. Prøvd det engang før, men ble ikke gravid den syklusen. Fikk lite bivirkninger, følte meg egentlig bedre enn vanlig.
Wow så bra! Godt jobba! Og masse lykke til, blir spennende å følge deg denne runden, krysser alt! :Heartpink

Hahah organisere testearsenalet høres bra ut, det liker vi :woot: Heldig som er 5dpo!! Regner meg som 1dpo i dag. Skal begynne 7dpo denne gangen, er lei av brå skuffelse og å ikke rekke teste før mens. Så skal heller prøve å vende meg på blenda fra dag en, da blir kanskje ikke fallet sååå hardt i tilfelle :meh:

Melder meg inn her ❤️ endelig bestemt oss for et siste barn , jeg har 3 fra før, samboer har ingen. Fikk positiv el test 11 juli (på cd 53) , fikk ikke menstruasjon forrige måned, kanskje pga eksamen stress?

Ellim - 32 år - b4 - pp1 - el 11 juli - ikm 25 juli
Spennende! Velkommen inn hit, har lagt deg til :joyful: Oi, så rart, men kan jo dessverre påvirke :bookworm:

Hurra 5 DPO, blir spennende fremover!

Er også 5 DPO :joyful: Personlig har jeg lite tro denne syklusen. De to gangene jeg har vært gravid har jeg hatt tydelig tegn 4/5 DPO, men nå er det INGENTING, så føler på meg at det ikke gikk denne runden :happy118:hilarious:

Gleder meg til testinga her inne begynner da, det er så spennende! Håper på mange positive :love2

Wow, gratulerer med 5dpo, nå blir det spennende dager fremover! Når pleier du å teste sånn ellers?
Jeg har ingen tidligtester igjen, det har jeg gjort med vilje for å roe testetøsa litt :hilarious: målet er å vente til 11-12 dpo.
Jo takk! Så flink du er om du klarer å vente til 11-12 DPO. Hvilke datoer blir det? Jeg fikk positiv test 8 DPO i min forrige graviditet, så noe lenger enn det klarer jeg nok ikke å holde meg, men tipper at det ryker en før siden det er PP1.

Bare 2 eller 3 dpo her, utålmodig og vil teste allerede :laughing002 Men jeg har et stort ønske om å vente til minst 12 dpo, vi får se:hilarious:
Jeg kjenner følelsen så godt! Om du det er det du vil, og du klarer å holde deg, er det jo fantastisk :happy: man blir jo tross alt ikke mer eller mindre gravid om man tester eller ikke.

Så spennende!:nailbiting: Jeg er bare 2 dpo så det er en evighet igjen her:hilarious: Prøver å ikke teste før 10-11 dpo, skulle helst ha ventet til 12 dpo men det ryker gjerne 9 dpo:hilarious: Jeg syns tiden går sakte allerede, men jeg blir gjerne mer utålmodig og analyserende fra rundt 6 dpo:angelic:
Jeg syntes dag 1 og 2 gikk fort, men så begynte det å gå virkelig saaakte. Er visst mange som vil vente til 12 DPO. Det skjønner jo forsåvidt godt for da er det vel som regel et ganske klart svar. Men jeg trenger egentlig den tidlige negative sånn at jeg ikke skrur forventningene for høyt opp :banghead:

Jeg er også 5 DPO i dag:happy: Jeg skal prøve og vente til tirsdag med første test, men får se, det er jo gøy å teste:angelic:
Så spennende! Du får si fra om du kjenner noen symptomer. Jeg syntes også det er gøy å teste. Og så får jeg justert ned forventningene, så jeg ikke blir så skuffa om testene ikke blir positiv. Jeg forventer ingen strek før tirsdag, men blir nok å svi av en før det.

Jeg syntes dag 1 og 2 gikk fort, men så begynte det å gå virkelig saaakte. Er visst mange som vil vente til 12 DPO. Det skjønner jo forsåvidt godt for da er det vel som regel et ganske klart svar. Men jeg trenger egentlig den tidlige negative sånn at jeg ikke skrur forventningene for høyt opp :banghead:
Skjønner deg godt :Heartred Jeg klarer uansett å overbevise meg selv om at det kan være for tidlig, så da stoler jeg ikke på de negative heller:hilarious:

Hahah organisere testearsenalet høres bra ut, det liker vi :woot: Heldig som er 5dpo!! Regner meg som 1dpo i dag. Skal begynne 7dpo denne gangen, er lei av brå skuffelse og å ikke rekke teste før mens. Så skal heller prøve å vende meg på blenda fra dag en, da blir kanskje ikke fallet sååå hardt i tilfelle :meh:
Jeg skjemmes litt. Har fyllt opp med med både make sure og babyplan tidlig tester samt make sure vanlig og noen gamle av div sort. Og noen digitale, både ultratidlig og med ukesindikator. Jeg liker også å få justert ned forventningene litt gradvis, så jeg begynner enten i morgen eller i overimorgen. Har du fått mensen veldig tidlig i det siste?

Jeg skjemmes litt. Har fyllt opp med med både make sure og babyplan tidlig tester samt make sure vanlig og noen gamle av div sort. Og noen digitale, både ultratidlig og med ukesindikator. Jeg liker også å få justert ned forventningene litt gradvis, så jeg begynner enten i morgen eller i overimorgen. Har du fått mensen veldig tidlig i det siste?
Rått! Det blir gøy å følge med på :joyful: Kjenner på at jeg bør sikkert handle inn flere tester jeg nå :facepalm:

Nja på den syklusen etter jeg hadde kjemisk så kom mensen på 10dpo, og sist gang nå kom den 14dpo.. :bored: Så håper det holder seg på 14 dagers lutealfase

Så spennende! Du får si fra om du kjenner noen symptomer. Jeg syntes også det er gøy å teste. Og så får jeg justert ned forventningene, så jeg ikke blir så skuffa om testene ikke blir positiv. Jeg forventer ingen strek før tirsdag, men blir nok å svi av en før det.
Det er nettopp det! Jeg er jo innstilt på at det ikke treffer på første forsøk, men håpet er likevel sterkt nå, så greit å justere ned forventningene tidlig:)

Kjenner ingenting ennå, hva med deg?

Noen som har fått helt negative eggløsningstester etter forsøk på EL og neste forsøk? Sovehudtemperatur bare opp fra 35.5-35.6 fra i går til i dag, men med måler målt 36.98 når jeg våknet. Jeg pleier ikke å ha så høy temp

Hurra 5 DPO, blir spennende fremover!

Er også 5 DPO :joyful: Personlig har jeg lite tro denne syklusen. De to gangene jeg har vært gravid har jeg hatt tydelig tegn 4/5 DPO, men nå er det INGENTING, så føler på meg at det ikke gikk denne runden :happy118:hilarious:

Gleder meg til testinga her inne begynner da, det er så spennende! Håper på mange positive :love2
4/5 DPO er jo tidlig for symptomer, men skjønner godt tanken om at det skal være likt sist man var gravid. Kjenner at jeg forventer ømme pupper 7 DPO og positiv test 8 DPO om jeg skal være gravid. Men det trenger jo ikke være sånn :)
Jeg har også tro på mange positive tester. Har troa på at D vitaminboosten vi får på sommeren har positiv effekt på andelen som blir gravid :notworthy

Skjønner deg godt :Heartred Jeg klarer uansett å overbevise meg selv om at det kan være for tidlig, så da stoler jeg ikke på de negative heller:hilarious:
Gir uansett ikke opp håpet før mensen kommer. Også kan jeg jo overbevise meg selv om at det er antydning til strek, selv om jeg egentlig vet at det kun er en skygge, sånn bare for spenningas skyld :hilarious:

Back
Topp