Bare 2 eller 3 dpo her, utålmodig og vil teste alleredeMen jeg har et stort ønske om å vente til minst 12 dpo, vi får se
Jeg har kommet til 5 DPO noe som vil si at i morgen kan blastocysten feste seg om egget har blitt befruktet og kommet seg til det stadiet. For meg blir det litt mer spennende da for da kan evt symptomer teoretisk sett stamme fra en graviditet.
Hvordan ligger dere andre an? Og når tenker dere å begynne å teste?
Samboer er bortreist i kveld, så jeg skal begynne å organisere testearsenalet nå. Også får vi se om jeg om jeg bare må ta en morgen for å se om ha en baseline å gå ut fra eller om jeg klarer å la være
Kjenner jeg meg selv rett så begynner jeg å teste 8 dpo , klarer ikke å vente lenger en det :')
Men jeg har et stort ønske om å vente til minst 12 dpo, vi får se
Jeg er bare 2 dpo så det er en evighet igjen her
Jeg skal prøve og vente til tirsdag med første test, men får se, det er jo gøy å teste
men kjører på med en til i kveld hvertfall. El ble litt forsinket etter skylling av eggledere.. men skal starte på progesteron etter el, så håper det gjør susen. Prøvd det engang før, men ble ikke gravid den syklusen. Fikk lite bivirkninger, følte meg egentlig bedre enn vanlig.

Oi, så rart, men kan jo dessverre påvirke 

Jeg klarer uansett å overbevise meg selv om at det kan være for tidlig, så da stoler jeg ikke på de negative heller
Så håper det holder seg på 14 dagers lutealfase