Aah. Se der ja. men ganske tydelige streker i forhold til mine. Jeg har nok bare en tullestrek, evt en streiferDpo 10 eller 11. Du kan se innpå dagbøker. Siste Leieboer heter min!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah. Se der ja. men ganske tydelige streker i forhold til mine. Jeg har nok bare en tullestrek, evt en streiferDpo 10 eller 11. Du kan se innpå dagbøker. Siste Leieboer heter min!
Jeg ser!Klarte selfølgelig ikke la være å teste i kveld, og kan skimte en skygge igjen.
Den øverste testen er fra tidligere i dag, nederste nå for en stund sidrn. Tørket, men viste samme skygge når den var våt.
Kan være det bare er jeg som ser.![]()
Åååå har du bare en eggstokk da?![]()
men kjenner som oftest kun eggløsningsmerter fra den venstre hver gangKlarte selfølgelig ikke la være å teste i kveld, og kan skimte en skygge igjen.
Den øverste testen er fra tidligere i dag, nederste nå for en stund sidrn. Tørket, men viste samme skygge når den var våt.
Kan være det bare er jeg som ser.![]()

På morgenen var det egentlig ikke noe å se, men fikk strek senere på dagen. Tenker det er et håp! Hvertfall med mtp disse testene som er elendige på fargestoff.Aah. Se der ja. men ganske tydelige streker i forhold til mine. Jeg har nok bare en tullestrek, evt en streifer![]()
De er blitt helt elendige.. Men klarer å se stigningen da. Men hallo, hva skal de spare penger på i fabrikken? Litt usselt fargestoff?Det er bra det er fler som opplever det samme med MS. Syns det er litt bortkasta spenn, men jeg må teste, daRfsu er faktisk mye bedre enn MS
Vis vedlegget 464875
EnigDe er blitt helt elendige.. Men klarer å se stigningen da. Men hallo, hva skal de spare penger på i fabrikken? Litt usselt fargestoff?
Faktisk litt sjokkerende at RFSU gjør det bedre..

Begynte å blø i sta
Spent på den første PP med Letrozol og første PP etter kjemisk; satser på det blir operasjon baby

Krysser fingrene for at det sitter neste gang!CD1 og vi er igangBegynte å blø i sta
Spent på den første PP med Letrozol og første PP etter kjemisk; satser på det blir operasjon baby
![]()
Krysser fingrene for at det sitter neste gang!
Hva er grunnen til at du skal ta Letrozol?
Ingenting på testen I dag, og tempen falt ennå mer. Jeg kan bare settes på Tr. Gratulerer til alle gravide![]()
Du kan sette meg på TR i morgen. Negativ test i dag 13 DPO så slutter nå på progesterontilskudd og forventer å få mensen i morgen
Negativ test igår, ikm 8/7 fortsatt ingen TR… så fem dager på overtid. Kanskje er det håp, husker jeg testet sent positivt med begge de andre barna.