♡ IKM uke 28 ♡

Klarte selfølgelig ikke la være å teste i kveld, og kan skimte en skygge igjen. :confused005
Den øverste testen er fra tidligere i dag, nederste nå for en stund sidrn. Tørket, men viste samme skygge når den var våt.
Kan være det bare er jeg som ser. :laughing002
Jeg ser!

Her er min MakeSure på 10 dpo. Tenker det ikke trenger være dumt at den er svak på 12 dpo. Også kan det jo festet seg en dag eller to senere enn forventet :love2

IMG_6872.jpeg

Åååå har du bare en eggstokk da? :-P

Han sa det kan være pga arrvev fra PKS, vet jeg har begge to :hilarious: men kjenner som oftest kun eggløsningsmerter fra den venstre hver gang:p

Klarte selfølgelig ikke la være å teste i kveld, og kan skimte en skygge igjen. :confused005
Den øverste testen er fra tidligere i dag, nederste nå for en stund sidrn. Tørket, men viste samme skygge når den var våt.
Kan være det bare er jeg som ser. :laughing002

Jeg seeeer:excited001

Aah. Se der ja. men ganske tydelige streker i forhold til mine. Jeg har nok bare en tullestrek, evt en streifer :oops:
På morgenen var det egentlig ikke noe å se, men fikk strek senere på dagen. Tenker det er et håp! Hvertfall med mtp disse testene som er elendige på fargestoff.

Det er bra det er fler som opplever det samme med MS. Syns det er litt bortkasta spenn, men jeg må teste, da :wtf: Rfsu er faktisk mye bedre enn MS
IMG_4820.jpeg

Det er bra det er fler som opplever det samme med MS. Syns det er litt bortkasta spenn, men jeg må teste, da :wtf: Rfsu er faktisk mye bedre enn MS
Vis vedlegget 464875
De er blitt helt elendige.. Men klarer å se stigningen da. Men hallo, hva skal de spare penger på i fabrikken? Litt usselt fargestoff?
Faktisk litt sjokkerende at RFSU gjør det bedre..

CD1 og vi er igang:dance011Begynte å blø i sta:dance008 Spent på den første PP med Letrozol og første PP etter kjemisk; satser på det blir operasjon baby:smiley-angelic001:binkybaby:love7

Krysser fingrene for at det sitter neste gang!
Hva er grunnen til at du skal ta Letrozol?

For å booste EL og eggkvaliteten litt, min gyn sa det var vanlig når man var passert 40 år å bruke det i hver PP for å øke sjansene litt. Han sjekket eggstokkene igår og han fant kun den ene, men han så godt med egg på den, var veldig bra til å være 40år. Han sa at om en har greit med egg, så er gjerne AMH bra også. Er ofte en sammenheng der mellom lite egg på UL og AMH. En indikasjon på at alt er greit sånn iallefall. Skal ta blodprøver på mandag.

Ingenting på testen I dag, og tempen falt ennå mer. Jeg kan bare settes på Tr. Gratulerer til alle gravide :Heartred

Så leit med negative tester, det er skikkelig dritt:confused: Ønsker deg masse lykke til I neste PP❤️

Du kan sette meg på TR i morgen. Negativ test i dag 13 DPO så slutter nå på progesterontilskudd og forventer å få mensen i morgen

Æsj, så kjipt med negative tester:confused: Ønsker deg masse lykke til I neste PP❤️

Negativ test igår, ikm 8/7 fortsatt ingen TR… så fem dager på overtid. Kanskje er det håp, husker jeg testet sent positivt med begge de andre barna.

Håper for deg❤️

@Ine81 - 43 - B2 - PP1 (etter MA 9/6) - EL ? - IKM 7. juli

Hvordan går det med deg?❤️

Back
Topp