Ønskebarn4
Første møte med forumet
Absolutt ikke kokko! Nå blir det spennende og følge utviklingenÅhh det er ikke bare jeg som er kokko, du ser også!![]()
Tenk om det er babystrek
hvor mange dpo i dag?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt ikke kokko! Nå blir det spennende og følge utviklingenÅhh det er ikke bare jeg som er kokko, du ser også!![]()
Tenk om det er babystrek
hvor mange dpo i dag?Ja altså da blir jeg så lykkelig at fallhøyden blir skremmende stor hvis det isåfall ikke går veien likevelAbsolutt ikke kokko! Nå blir det spennende og følge utviklingenTenk om det er babystrek
hvor mange dpo i dag?
Om egget har festet seg senere, så er det jo ikke rart at det ikke har dukket opp noe før nåJa altså da blir jeg så lykkelig at fallhøyden blir skremmende stor hvis det isåfall ikke går veien likevel
10dpo i dag! Blir veldig spennende fremover nå.. trodde jo nesten at løpet var kjørt.
Det er sant! Så enten det eller så var det bare en skygge/lurestrek.. skal ta en ny test i kveld.Om egget har festet seg senere, så er det jo ikke rart at det ikke har dukket opp noe før nå![]()
Nå fikk jeg kjeft av gubben fordi jeg er inne her mens vi er på stranden og må følge med på degGaaah du ser ogsåplease pleeeease la det være babystrek!!
Jeg har faktisk ikke fått mine typiske pms-symptomer enda, så det er jo virkelig lov å håpe![]()
«nå må du snart bannes fra babyverden»
Det er VIRKELIG lov å håpe 
Hahah dauerNå fikk jeg kjeft av gubben fordi jeg er inne her mens vi er på stranden og må følge med på deg«nå må du snart bannes fra babyverden»
Det er VIRKELIG lov å håpe
![]()
Du får bare si unnskyld fra meg, men at vi har en situasjon på gang her! 
Jeg ser!!!I desperasjon tok jeg ny test nå - skulle til å kaste den da jeg synes den ved første øyekast var helt blenda, men så… liiiiiten antydning til strek..? Eller er det bare mine desperate øyne?
ÅhhhJeg ser!!!
Så spennendeÅhhh![]()
Gud jeg blir skuffet hvis den streken bare forsvinner og ikke utvikler seg videre..
Krysser alle fingre for babystek!! Når tar du ny?Tenker i kveld! Hvordan går det med deg forresten? Og har du vært hos legen ang progesteronstøtte?Så spennende![]()
Krysser alle fingre for babystek!! Når tar du ny?
Det skjønner jeg godt, vi får krysse fingrene! Har du bare testet med metode tidlig?Åhhh![]()
Gud jeg blir skuffet hvis den streken bare forsvinner og ikke utvikler seg videre..
Jaa takkDet skjønner jeg godt, vi får krysse fingrene! Har du bare testet med metode tidlig?
Den siste var metode. Men i morges fikk jeg dobbel blenda med metode og make sure..JaaaaHahah dauerDu får bare si unnskyld fra meg, men at vi har en situasjon på gang her!
![]()
«We have a situation over here!»
Hadde en situasjon selv her, da jeg løp ut døra med pinnen i hånden
Redd for å misse EL, lurer på om den var i natt eller kommer i kveld. Kan gå fort så må følge med Åh herregud stakkars deg8dpo i dag. Ikke fått testet da jeg ble innlagt på sykehus i går. De var sikker på at jeg hadde et hjerteinfarkt, men så var det heldigvis ikke det. Blodprøvene viste at det ikke var det da troponiner var under 4, på alle tre prøvene gjennom døgnet. Kan være jeg bare har et unormalt EKG til vanlig. Har logget med overvåkning hele natten og blitt fulgt godt opp. Nå venter jeg på at mannen henter meg og at vi skal kjøre hjemVar virkelig skummelt en stund!! Så kjenner at baby akkurat nå ikke betyr så mye. Heller de fem barna mine som venter på meg hjemme
![]()
Så da fant de ikke ut hva det egentlig var?
Endelig!! Hvilken cd er du på nå?Jaaaa«We have a situation over here!»
Hadde en situasjon selv her, da jeg løp ut døra med pinnen i hånden
Redd for å misse EL, lurer på om den var i natt eller kommer i kveld. Kan gå fort så må følge med
Vis vedlegget 464717
Nei de gjorde ikke det. Men de kunne si at det ikke var noe alvorlig i allefallÅh herregud stakkars deg![]()
Så da fant de ikke ut hva det egentlig var?
Skjønner godt at en sånn opplevelse setter alt i perspektiv!![]()
Det er godt det, i det minste. Selv om det er en veldig skremmende opplevelseNei de gjorde ikke det. Men de kunne si at det ikke var noe alvorlig i allefall![]()
Hvordan føler du deg nå da?Ja, CD16!Endelig!! Hvilken cd er du på nå?
Sniker, føler jeg ser en svak svak strek ogsåI desperasjon tok jeg ny test nå - skulle til å kaste den da jeg synes den ved første øyekast var helt blenda, men så… liiiiiten antydning til strek..? Eller er det bare mine desperate øyne?