Pippimor19
Glad i forumet
Kaaanskje en ultrasvak ett eller annet, men helt umulig å si om det bare er min lykke over å få en test å myse på eller hva
det blir spennende i morgen/torsdag!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaaanskje en ultrasvak ett eller annet, men helt umulig å si om det bare er min lykke over å få en test å myse på eller hva
det blir spennende i morgen/torsdag!Takk for bilde!Denne er kun til dere - for den er helt blenda, ingenting å myse på eller for
9dpo i dag, så dette ser ikke helt bra ut![]()
Håper er ikke ute enda!Det burde gå! Soldatene lever jo noen dager der inneMannen har fått kjempe vondt i ryggen så da utgår flere aksjer i dag! Håper el i kveld og at innsatsen i går og på lørdag holder!![]()

Jaaa, det er sånn enten-eller situasjon, flere dager med potensielt skuff, men også potensielt lykke... Ahhh, jeg blir sån surkjerring de dagene med negative testerGaah disse dagene er nesten verst! Alle håp og forhåpninger kan så fort knuses helt brutalt.. men du har jo rett, løpet er ikke kjørt enda, selv om det føles sånn.
Jeg har så mye leamus-følelser nederst på magen i dag. Litt sånn som når man kjenner babyen sparke for første gang. Hadde det bare vært så vel![]()
![]()
Åååååå håper det er et godt tegn 
Sniker her inneEr nysgjerrig, har noen av dere før opplevd tidlige tegn på graviditet, hva var de?Jeg er så spent! Prøver å ikke bygge for mye forventning da dette er b1, pp1 men det er vanskelig da babyønsket er så sterkt
![]()

Ja i dag var nok en dag med blenda på både Metode og make sure - 10dpo. Dritt. jeg orker ikke at det ikke går denne gangen heller. Vi som la perfekte aksjer denne gangen i tillegg. helt håpløst..Jaaa, det er sånn enten-eller situasjon, flere dager med potensielt skuff, men også potensielt lykke... Ahhh, jeg blir sån surkjerring de dagene med negative testerÅååååå håper det er et godt tegn
![]()

Ja se der.. Den så velig positiv ut nå!Jeg begynner å lure på om el-testen ikke var helt positiv jeg for i dag ble den veldig positivBlir ikke klok på dette her jeg, kanskje jeg må begynne å tempe igjen for å se når el faktisk er.
Vis vedlegget 464683
Må ligge igjen daJa se der.. Den så velig positiv ut nå!
faktisk litt nedtur, men bare å hive seg rundt og få tatt en omgang i dag 
Så kjipt med negative tester, det er vondtJa i dag var nok en dag med blenda på både Metode og make sure - 10dpo. Dritt. jeg orker ikke at det ikke går denne gangen heller. Vi som la perfekte aksjer denne gangen i tillegg. helt håpløst..
Neste syklus blir omtrent umulig å få lagt aksjer.. hadde SÅ håpet på å slippe flere dusteforsøk nå.

Se der ja! Nå kommer den! Hvordan blir det mtp mannen da?Jeg begynner å lure på om el-testen ikke var helt positiv jeg for i dag ble den veldig positivBlir ikke klok på dette her jeg, kanskje jeg må begynne å tempe igjen for å se når el faktisk er.
Vis vedlegget 464683

Han må bare fungereSe der ja! Nå kommer den! Hvordan blir det mtp mannen da?![]()
Han er heldigvis litt bedre i dag, så han har faktisk ikke noe valg. Skal ta progesteron etter el og det gidder jeg ikke å ta hvis vi ikke får lagt aksjer.Det gledes!Jeg får ikke testet helt enda (er på tur og kun 6dpo så egentlig greit). Skal spandere på alle et bilde av en negativ test enten i morgen kveld eller fredag![]()

Føler sånn med deg, man gjør ALT rett også sitter man bare å venter på strekenJa i dag var nok en dag med blenda på både Metode og make sure - 10dpo. Dritt. jeg orker ikke at det ikke går denne gangen heller. Vi som la perfekte aksjer denne gangen i tillegg. helt håpløst..
Neste syklus blir omtrent umulig å få lagt aksjer.. hadde SÅ håpet på å slippe flere dusteforsøk nå.
Hååååper håååper det dukker opp noe i kveld/morgen eller fredag hvis implantasjon skjedde sent 
Jeg ser jeg! Det er ikke bare håpe-se- det er faktisk en svak svak strek! Ååååh lord la den utvikle seg!I desperasjon tok jeg ny test nå - skulle til å kaste den da jeg synes den ved første øyekast var helt blenda, men så… liiiiiten antydning til strek..? Eller er det bare mine desperate øyne?
Du har jo ikke fått skygge på de andre, såååå nå er det lov å håpe!Gaaah du ser ogsåJeg ser jeg! Det er ikke bare håpe-se- det er faktisk en svak svak strek! Ååååh lord la den utvikle seg!Du har jo ikke fått skygge på de andre, såååå nå er det lov å håpe!
please pleeeease la det være babystrek!!
Jeg serI desperasjon tok jeg ny test nå - skulle til å kaste den da jeg synes den ved første øyekast var helt blenda, men så… liiiiiten antydning til strek..? Eller er det bare mine desperate øyne?
Krysset fingrene for at den blir sterkere
Åhh det er ikke bare jeg som er kokko, du ser også!Jeg serKrysset fingrene for at den blir sterkere
![]()