♡ IKM Uke 29 ♡

Gaah disse dagene er nesten verst! Alle håp og forhåpninger kan så fort knuses helt brutalt.. men du har jo rett, løpet er ikke kjørt enda, selv om det føles sånn.

Jeg har så mye leamus-følelser nederst på magen i dag. Litt sånn som når man kjenner babyen sparke for første gang. Hadde det bare vært så vel :dummy1: :dance008
Jaaa, det er sånn enten-eller situasjon, flere dager med potensielt skuff, men også potensielt lykke... Ahhh, jeg blir sån surkjerring de dagene med negative tester :hilarious: Åååååå håper det er et godt tegn :Heartpink

Er nysgjerrig, har noen av dere før opplevd tidlige tegn på graviditet, hva var de? ☺️ Jeg er så spent! Prøver å ikke bygge for mye forventning da dette er b1, pp1 men det er vanskelig da babyønsket er så sterkt ❤️
Sniker her inne :shy:

Vi prøvde lenge på førstemann, og hadde egentlig gitt litt opp før vi skulle starte med IVF etter over 3 år med prøving. Den syklusen jeg ble gravid så testet jeg ikke før nesten 5 uker på vei, men hadde hatt mye stråling nedover lårene og mensmurringer som jeg tenkte kun var mensen som var på vei. Hadde også influensavondt i kroppen, men ikke syk.

Andre gang ble jeg akutt trøtt, og hadde influensavondt i kroppen allerede i starten av uke 3. Veldig kald og vond i kroppen, men var ikke syk. Kvalmen startet også tidlig i uke 3, mensmurringer og noe stråling nedover lårene.

Tredje gang så merket jeg allerede en uke før IKM at jeg var ekstremt trøtt. Sovnet nesten av ved kjøring av bil, tok test når jeg var 3+1 som viste ultrasvak strek. Kvalmen kom allerede rundt 3+3 denne gangen også, og hadde mensmurringer. På grunn av kvalmen satt jeg også å småhikket fra uke 3 på jobb hele dagen :hungover:

Synes det har vært vanskelig å tolke gravidsymptomer og symptomer på at mensen er på vei da de har vært ganske likt - bortsett fra det jeg merket meg når jeg faktisk var gravid. Har hatt rundt 50 prøveperioder og bare vært gravid 3 ganger :shy:

Jeg begynner å lure på om el-testen ikke var helt positiv jeg for i dag ble den veldig positiv :dead: Blir ikke klok på dette her jeg, kanskje jeg må begynne å tempe igjen for å se når el faktisk er.
IMG_7086.jpeg

Jaaa, det er sånn enten-eller situasjon, flere dager med potensielt skuff, men også potensielt lykke... Ahhh, jeg blir sån surkjerring de dagene med negative tester :hilarious: Åååååå håper det er et godt tegn :Heartpink
Ja i dag var nok en dag med blenda på både Metode og make sure - 10dpo. Dritt. jeg orker ikke at det ikke går denne gangen heller. Vi som la perfekte aksjer denne gangen i tillegg. helt håpløst.. :sad015

Neste syklus blir omtrent umulig å få lagt aksjer.. hadde SÅ håpet på å slippe flere dusteforsøk nå.

Jeg får ikke testet helt enda (er på tur og kun 6dpo så egentlig greit). Skal spandere på alle et bilde av en negativ test enten i morgen kveld eller fredag :laughing002

Ja i dag var nok en dag med blenda på både Metode og make sure - 10dpo. Dritt. jeg orker ikke at det ikke går denne gangen heller. Vi som la perfekte aksjer denne gangen i tillegg. helt håpløst.. :sad015

Neste syklus blir omtrent umulig å få lagt aksjer.. hadde SÅ håpet på å slippe flere dusteforsøk nå.
Føler sånn med deg, man gjør ALT rett også sitter man bare å venter på streken :sorry: Hååååper håååper det dukker opp noe i kveld/morgen eller fredag hvis implantasjon skjedde sent :smiley-angelic001

I desperasjon tok jeg ny test nå - skulle til å kaste den da jeg synes den ved første øyekast var helt blenda, men så… liiiiiten antydning til strek..? Eller er det bare mine desperate øyne?
Jeg ser jeg! Det er ikke bare håpe-se- det er faktisk en svak svak strek! Ååååh lord la den utvikle seg! :smiley-angelic001 Du har jo ikke fått skygge på de andre, såååå nå er det lov å håpe!

Jeg ser jeg! Det er ikke bare håpe-se- det er faktisk en svak svak strek! Ååååh lord la den utvikle seg! :smiley-angelic001 Du har jo ikke fått skygge på de andre, såååå nå er det lov å håpe!
Gaaah du ser også :sad015 please pleeeease la det være babystrek!!

Jeg har faktisk ikke fått mine typiske pms-symptomer enda, så det er jo virkelig lov å håpe :sad015

Back
Topp