♡ IKM Uke 29 ♡

Gaaah du ser også :sad015 please pleeeease la det være babystrek!!

Jeg har faktisk ikke fått mine typiske pms-symptomer enda, så det er jo virkelig lov å håpe :sad015
Nå fikk jeg kjeft av gubben fordi jeg er inne her mens vi er på stranden og må følge med på deg :hilarious: «nå må du snart bannes fra babyverden» :hilarious: Det er VIRKELIG lov å håpe :shy:

Hahah dauer :laughing002 Du får bare si unnskyld fra meg, men at vi har en situasjon på gang her! :laughing001
Jaaaa :hilarious: «We have a situation over here!» :pompus: Hadde en situasjon selv her, da jeg løp ut døra med pinnen i hånden :hilarious: Redd for å misse EL, lurer på om den var i natt eller kommer i kveld. Kan gå fort så må følge med
IMG_5224.jpeg

8dpo i dag. Ikke fått testet da jeg ble innlagt på sykehus i går. De var sikker på at jeg hadde et hjerteinfarkt, men så var det heldigvis ikke det. Blodprøvene viste at det ikke var det da troponiner var under 4, på alle tre prøvene gjennom døgnet. Kan være jeg bare har et unormalt EKG til vanlig. Har logget med overvåkning hele natten og blitt fulgt godt opp. Nå venter jeg på at mannen henter meg og at vi skal kjøre hjem❤️ Var virkelig skummelt en stund!! Så kjenner at baby akkurat nå ikke betyr så mye. Heller de fem barna mine som venter på meg hjemme❤️

8dpo i dag. Ikke fått testet da jeg ble innlagt på sykehus i går. De var sikker på at jeg hadde et hjerteinfarkt, men så var det heldigvis ikke det. Blodprøvene viste at det ikke var det da troponiner var under 4, på alle tre prøvene gjennom døgnet. Kan være jeg bare har et unormalt EKG til vanlig. Har logget med overvåkning hele natten og blitt fulgt godt opp. Nå venter jeg på at mannen henter meg og at vi skal kjøre hjem❤️ Var virkelig skummelt en stund!! Så kjenner at baby akkurat nå ikke betyr så mye. Heller de fem barna mine som venter på meg hjemme❤️
Åh herregud stakkars deg :sorry: :Heartpink Så da fant de ikke ut hva det egentlig var?
Skjønner godt at en sånn opplevelse setter alt i perspektiv!:Heartpink

Back
Topp