Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

Stigning er bra. Men hcg kan ikke alene utelukke exu dessverre :shy: og de konstante murringene i venstre side sier meg at det er det som foregår :smiley-angry017
Jeg har faktisk hatt en del smerter på venstre siden i dette svangerskapet. Spesielt i det tidlige stadiet. Og jeg fikk faktisk en tanke om EXU, men det var ikke det :Heartred Kan være ligamentene som strekker seg mere på ene siden en den andre

Det kan ikke utelukke, men med den økningen så er ihvertfall ikke alt håp ute :Heartred jeg forstår godt at du ikke orker å håpe, og du kjenner sikkert kroppen din godt og kjenner igjen smertene. Jeg håper at det bare er kroppen som tuller med deg og at denne spiren er riktig plassert.

Legger til en personlig historie. Jeg har to ganger blitt hasteopperert med mistanke om vridd eggstokk. Begge gangene var alt helt fint. De fant aldri årsaken til smertene. I første svangerskap så ble jeg innlagt med smerter som kjentes ut som kraftig uvi eller svake rier. De fant ikke årsaken til smertene da heller. Noen ganger har man grusomme smerter uten at de finner noen medisinsk grunn. Jeg håper virkelig at dette er "luresmerter" og at alt er bra med spiren din og deg :Heartred
Jeg kjenner ikke igjen smertene, da jeg ikke hadde smerter ved forrige exu :bag: så jeg er litt på ville veier, og aner ikke hva som skjer.

Håper inderlig at dette går bra :smiley-angelic001:Heartpink Skjønner at du ikke orker å tenke positivt men som @Ametyst83 sier skal vi gjøre det for deg og håpe at alt går bra :Heartbigred

Håper det viser seg at alt er bra :Heartpink i forrige svangerskap hadde jeg intense smerter av og på gjennom de første mnd, så ille at jeg lå i fosterstilling på baderomsgulvet hver natt. Da var alt i orden. Fikk aldri svar på hvor smertene kom fra, kun at man kan oppleve sånt:confused:

Uff, dette var ikke hyggelig lesing. Forstår at situasjonen er fortvilende, og håper, som alle andre, at dette kommer til å gå den riktige veien, og at det ikke er svangerskap utenfor livmor du opplever nå. Krysser fingrene. :Heartblue

Stigningen er jo i alle fall veldig bra, men jeg forstår veldig godt at du er forsiktig med å håpe noe. For en utrolig dritt situasjon uansett; men vi får krysse alt vi har for at det er noe helt annet, urelatert til spiren..!

Nei dette var skikkelig fælt å lese, jeg forstår utrolig godt at du fikk en skikkelig knekk :Heartred Jeg kan bare føye meg inn i rekken med de andre flotte damene her og si at jeg skal være med å holde håpet oppe for deg! :Heartred Og krysser alt som krysses kan for at det er noe fullstendig urelatert til spiren og helt ufarlig :Heartred

Nei, nei, nei, åh nå går tiden sakte mot fredag :Heartred Når kommer dere hjem til Norge?

Jeg ligger og trykker inn på chatgpt hele tiden. Hva må jeg følge med på, når bør jeg kontakte sykehuset, kan det være andre grunner for at de ikke så noe igår på ultralyd? Og slik fortsetter det.
Jeg har bakovervendt livmor som også kan forklare hvorfor de ikke så noe, i tillegg til at det er litt tidlig. For opprinnelig når hcg er såpass høy, så mener chatgpt at det burde vært noe synlig. Og hun var jo usikker. Merker at jeg ønsker å håpe at det kan gå, men det er forferdelig skummelt :shy:

Jeg ligger og trykker inn på chatgpt hele tiden. Hva må jeg følge med på, når bør jeg kontakte sykehuset, kan det være andre grunner for at de ikke så noe igår på ultralyd? Og slik fortsetter det.
Jeg har bakovervendt livmor som også kan forklare hvorfor de ikke så noe, i tillegg til at det er litt tidlig. For opprinnelig når hcg er såpass høy, så mener chatgpt at det burde vært noe synlig. Og hun var jo usikker. Merker at jeg ønsker å håpe at det kan gå, men det er forferdelig skummelt :shy:
Du er vel uansett ganske kort på vei. Da jeg var gravid sommeren 2022, var det ingenting å se på innvendig ultralyd ca midt i uke 5. En gynekolog sa det kanskje kunne være exu. Jeg blødde, men normal hcg-stigning. Rundt uke 6 var det et foster i livmor, perfekt plassert. Mistet i uke 8 da, muligens pga. APS.
Jeg har også bakovervendt livmor, og det var kanskje derfor det var vanskelig å se noe så tidlig. Håper det samme gjelder for deg.

Venter på ambulansen, har syyyke smerter og prøver å distrahere meg selv og puste...
Ånei :( Håper det ikke er noe alvorlig ❤️
God bedring, uansett - og lykke til.. ❤️

Back
Topp